ma 16:00 - 20:00

1219113927 16
1331959140 48
1619201501 54
1691012091 52

1. Met 5 personen daar pannenkoek gegeten.
    Twee waren zwaar verbrand boven- en onderkant: smaak was smerig.
    Een pannenkoek was een kapot rommeltje op een bord.
    Moesten lang wachten op de vijfde pannenkoek.
    Iedereen heeft diaree gekregen.
    Advies: ga daar niet eten!

2. Slechtste pannenkoek die ik ooit heb.
    Had ik maar van tevoren op deze recensie site gekeken……

3. Weer eens naar de kabouter gegaan om toch maar weer één keer te proberen na een slechte ervaring. Pannekoek spek genomen en kreeg weer een ongare pannekoek, dik en slap smakeloos, leek wel of die opgewarmd was. Maar blijkt uit andere reviews dat het vaak voorkomt!

4. Serge Roodbeen

5. Sonia van Soolingen

6. Ze noemen het een pannenkoekenhuis maar denk niet dat je hier een echte oud Hollandse pannenkoek krijg.
    Het is een bleek droog smaakloos iets, de toppings moeten de smaak maken.

7. Martin

8. Sonia van Soolingen

9. Ton en Gerda

Wij komen er al ruim 20 jaar en het bevalt ons nog steeds goed het personeel jongens en meiden zijn heel vriendelijk en behulpzaam en het eten is lekker en voldoende bedank wilma en cas ton en gerda. 🐓🐔🐄

10. Pannenkoek echtgenoot was goed genoeg. Bij de mijne waren de rozijnen aangebrand. Er wordt geen aandacht meer besteed aan het bakken van de pannenkoek. Niet zoals vroeger. Het lijkt lopend band werk geworden te zijn. Dat is echt jammer. Het lijkt ook minder druk geworden te zijn.

4,7
  11. Geen lekkere pannenkoeken, erg droog en weinig smaak. Onvriendelijk personeel.

3,4
  12. Just. Jansen

Heerlijk eten voor een mooie prijs. Kinderen vinden het fantastisch en aardige bediening die wel wat extra's voor je willen doen. Bijvoorbeeld wijzigingen in het menu zoals ik het ook lust. Superfijn!

13. Vandaag 4 februaru 2018 bij kabouterhut om pannenkoeken/kip gerechten te bestellen. Serveerster strak gezicht zeer onvriendelijk met opnemen van de bestelling en opmerking geven of wij heel veel honger hebben omdat we dubbel besteld hebben en aan ons vragen of we al ooit hier geweest waren?? Slechte pannenkoek niet te vreten randen aangebrand heel vies geen smaak en zeer duur. Voor ons nooit meer.

14. Slecht eten. Zeer onvriendelijk personeel.

15. Gegeten met kleine kinderen, de pannenkoeken waren op zich niet slecht van smaak, wel behoorlijk dik en wat aan de melige kant. Kaas was ook niet goed doorbakken.
    De kinderen hadden een 'kleine' pannenkoek hoewel die niet veel scheelde in grootte met die van mij. Zij kregen hun pannenkoeken ook niet op omdat het teveel en te dik was.
    De bediening was vriendelijk en alert, wel iets afstandelijk.
    De ballenbak was een groot succes bij de kinderen.
    Ik weet niet of we nog terug komen, wellicht in de toekomst nog eens.

6,1
  16. Afgelopen zondag 16-07-2017 in de kabouterhut gegeten was werkelijk fantastisch. Zeer vriendelijke bediening, leuke ambiance en het menu zowel pannenkoeken, kip en vleesgerechten met dessert waren rijkelijk en goed verzorgd.
    Beslist een aanrader!

17. Marjon van heerden

Lauwe pannekoek. Randen zo droog dat je ze door kon breken. Norse serveerster bij opname. Bij afrekenen aardige serveerster die de klacht zou melden maar vervolgens ook niet meer terugkwam.

2,3
  18. We kwamen met zijn tweeën op een superdrukke zaterdag met een lastig verzoek. Of we nog konden eten voordat het gezeldschap waarvan we twee mensen kwamen halen klaar was. De tijd was kort, de lange rij wachtende mensen groot maar voor ons werd een hoekje gevonden waar we heerlijk snel een goede pannenkoek konden eten. Het personeel liep letterlijk te rennen, maar voor onze rare vraag zochten ze heel vriendelijk een mooie oplossing. Dat de bestelde pannenkoek ook nog eens zeer goed te eten was was mooi meegenomen. Het was een kort bezoek, maar we komen zeker nog eens terug, wel iets later op de avond want zoals het hoort bij een echt pannenkoekhuis waren kinderen meer dan welkom.

19. Wat een slechte pannekoeken!! Deeg smaakt nergens naar, pannekoeken met zwartgeblakerde randen geserveerd en in het midden niet gaar. Zonde van het geld!

2,8
  20. #kabouterhutliefhebber#

Super prijs kwaliteit. Leuk feestje gehad en vriendelijk personeel! :)

21. Rob en Arianne

Goed en smakelijk gegeten. Pannenkoeken smakelijk. Precies zoals een pannenkoek hoort te zijn! Cheesecake een aanrader! Vriendelijke bediening.

Prima restaurant om gezellig uit eten te gaan in een ongedwongen sfeer.

22. Ik heb een super gezellig verjaardag feestje gevierd met vrienden.
    Wij allen hebben heerlijk gesmuld van de overheerlijk pannenkoeken :) mmmmjammie...

Onze aankomst op woensdagavond was om 20.00 uur en werden gezien dit tijdstip toch als gasten ontvangen.
    Halverwege werd er zelfs gevraagd of alles naar wens is en of er nog iets te drinken wordt gewenst.
    Helemaal top..!

Mijn verjaardag avond is geslaagd en zal zeker nog eens terug komen..!

23. Zeer slechte service. Gebeld voor reservering en nogmaals gebeld om tijd van reservering iets aan te passen. Keurig genoteerd . Kom je op afgesproken tijdstip krijg je te horen dat ze niet aan reserveringen doen en geen plek hebben. Voor klantvriendelijkheid een nul!

24. g heemskerk

Gisteravond hier gegeten. Pannekoek was her en der zwart geblakerd, poffertjes waren niet vers gemaakt, maar uit een pak. Kortom: zonde van mijn geld.

1,6
  25. Pannekoek niet gaar en er zat een haar in zelfs! Na melding gemaakt te houden bij afrekenen kregen we 2 euro korting op een bedrag van 78 euro. Wauw, mijn dag was weer goed. Maar niet heus! Geen 2e keer dus!!

2,6
  26. Vandaag voor het eerst gegeten. Top restaurant.
    Gezellig, goede service en de sparibs waren van top kwaliteit. Een dikke 10 dus.

27. van Kessel

Super slecht! Stoffige en overjarig interieur, groezelig en vies. Pannenkoek werd zwart geblakerd geserveerd alsof het de gewoonste zaak van de wereld is heb deze teruggestuurd, de tweede was niet veel beter en uiteindelijk niet opgegeten. Doen blijkbaar niet aan klantenbinding, de manager niet gezien, deze laat het de serveersters verder oplossen. Absoluut niet aan te raden. Een drama.

28. De pannenkoeken zijn erg lekker. De pannenkoeken hebben ze in vele smaken. Leuk voor kinderen: ballenbad, speeltuintje (buiten), kleurplaat-puzzel placemat.

29. Wij eten hier wel vaker. Super leuk met kids. Lekker eten, goed geprijsd. Leuke meiden in de bediening. Echt helemaal niks mis mee.

30. Zonde van je geld! Erg slecht, voor zo'n drukke zaak moeten ze echt zijn ingewerkt zijn om snel en efficiënt te werken en kwaliteit te geven voor het eten! Het is echt een teleurstelling!

2,8
  31. Gisteravond de verjaardag van mijn moeder en vriend gevierd in de middeleeuwse partykelder. Het was in één woord fantastisch! Erg sfeervol, zeer vriendelijke bediening en hééérlijk eten! Geen minpunten.

32. We hadden gereserveerd voor zes volwassenen en een kind. Komen we daar, geen plek, alles vol. Reserveren heeft geen zin, doen ze niet. Waarom is dat niet gezegd toen we belden? Teleurgesteld kind natuurlijk. Nooit meer Kabouterhut Amersfoort.

33. Gereserveerd maar geen aanvang. Kwartier gewacht en uiteindelijk aangegeven dat we gereserveerd hadden. Weer wachten omdat de tafel schoongemaakt moest worden. Pannenkoek smaakte nergens naar. Service ook erg slecht! Geen aanrader.

1,8
  34. Wij hadden de kip besteld, twee keer teruggebracht, gewoon heel droog! De kippenpoten ook droog. Pannenkoek kaas met slappe plakken belegd. Kinderen lusten het niet. Je verwacht gewoon goeie kip als je daarmee adverteert en zeker een pannenkoek moet goed zijn. Helaas....,

35. Ik kwam hier eten met de verjaardag van mij moeder. Met z'n 4en kregen we vlot een plaatsje aan het raam aangewezen. Ik kreeg het idee dat het grootste deel van het personeel erg gemotiveerd was maar ook een paar niet. Eten kunnen ze de lat iets omhoog brengen, maar alles smaakte prima, zoveel keus voor op de pannenkoek. Jammer dat ze net iets te veel ingredienten per pannenkoek gebruiken. Ik kon alles wat over was mee naar huis nemen. De meiden van de bediening hard zien werken maar maakte toch tijd om even een persoonlijk praatje te maken en drankjes werden uitgeschonken. Gezellige sfeer van personeel brengen ze over het restaurant in! Ik blijf ook komen!

36. Wat een slechte pannenkoeken worden hier geserveerd. Niet gaar, zompig en smakeloos. Kaas smaakte naar plastic en overige topping was nu ook niet je van het. Driekwart laten staan. Personeel ongeïnteresseerd als je wordt gevraagd heeft het gesmaakt en het antwoord is nee. Zonde van het geld. Hier komen wij geen tweede keer meer.

37. sharon kaija

Wij hebben afgelopen vrijdag onze bruiloft daar gevierd en mede door hun een topdag. Ze denken mee, voelen aan en eten was erg lekker. Ze hebben een super mooie feestkelder dus zeker een aanrader voor een feestje.

38. Ik eet hier een aantal keer per jaar en de laatste keer was voor de verjaardag van mijn moeder. Het eten zou van betere kwaliteit kunnen zijn en als je houdt van een strakke en moderne omgeving moet je er niet heen gaan, maar het personeel doet wat het kan om mensen een leuke avond te bezorgen. Maken hier en daar een praatje, brengen gelijk extra sausjes, aandacht voor de kinderen die altijd een kabouter krijgen! Ik blijf komen!

6,5
  39. Word je mee uiteten genomen en dan tref je dit: het eten was echt niet lekker, we waren met 4 personen en niemand vond het smakelijk. Pannenkoek niet gaar, kip shoarma erg droog, kipshaslick erg vreemd van smaak, hete kip leek net een plakkerige brij.. In ieder geval komen wij daar nooit meer!

2,2
  40. Wat een slechte tent zeg.. Erg zonde van je geld! Het eten is erg smaakloos en zag er niet uit. Tomaten soep kregen we uit blik en stokbrood was zo taai! Pannekoek smaakte naar deeg en de kip was vet. We moesten zelf vragen om sausjes want die zaten er niet bij.. Erg slecht. Eens maar nooit meer!!!

41. Na jaren weer eens gegeten bij de Kabouterhut na een dagje Dierenpark. Wat zonde van het geld!
    De basispannenkoek die ik besteld had, kost bijna 6 Euro (best prijzig voor een kale pannenkoek), maar was bijna koud en zo dun dat je er bijna doorheen kon kijken. Echt een enorme teleurstelling. De bediening was tamelijk ongeinterresseerd toen ik dit meldde. Volgende keer rijd ik even door naar een plek waar ze wel weten hoe een pannenkoek gebakken moet worden.

2,5
  42. Gisteren bij de Kabouterhut wezen eten met een groep. Pannenkoek erg smakeloos en droog. Bediening wel vriendelijk en alert. Na de pannenkoek een dessert genomen; sorbet met vers fruit. Duurde langer dan een halfuur voor het eindelijk kwam. Ijs was helemaal gesmolten, waarschijnlijk al lang gestaan. In plaats van vers fruit, cocktailvruchtjes... Erg jammer. Zeker geen aanrader om hier te gaan eten.

2,4
  43. Kelvin paardekooper

Ik kom twee keer per jaar hier lekker pannenkoeken eten. Ik snap de klachten niet, het is een van de weinige zaken waar ik pannenkoeken eet. Het is perfect. De service is ook goed. Mijn kinderen krijgen soms een kabouter van de zaak en op woensdag zaterdag kan je je kind laten schminken.
    Het is hier altijd een leuke en lekkere afsluiting van een dagje dierentuin.

44. Net gegeten bij de Kabouterhut. Nou ja gegeten.... Zompig deeg, ananasblokjes uit blik en dan nog vies. Bah bah bah. En heb je kinderen mee, dan kijken ze je letterlijk weg. En de serveerster van vandaag had duidelijk meer oog voor de pannenkoekenbakker dan voor haar gasten.

1,4
  45. Mijn moeder heeft met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen haar verjaardag hier gevierd. Afspraken zijn netjes nagekomen. Bediening vriendelijk en als iets niet helemaal klopte, werd het snel alsnog geregeld. Eten was prima. Alleen op het drukst van de middag/avond was het wel rumoerig. Verder prima aanrader.

46. Afgelopen zondag op uitnodiging van mijn kinderen bij de kabouterhut gaan eten. Maar dat hadden we beter niet kunnen gaan doen, zonde van het geld.
    De kip was flauw van smaak (geen kruiden) en alleen met wat zout en saus smaakte het nog enig sinds. De sparerib hetzelfde weinig smaak. Mijn vrouw had een spies met kippevlees. Er zat een stukje wat niet gaar was, het vlees was taai en ook hier geen kruiden. Wat wij ook miste was paprika en uien tussen de spies. Verder was haar bord kaal geen groente of sla.
    Bediening lui, stond een beetje te hangen ben maar zelf met mijn lege glas nar haar toe gelopen om nog wat drinken te krijgen.
    Toen er gevaagd werd of het gesmaakt had en ik nee zei, zij ze maar u heeft wel u bord op. Ja met wat saus en zout heb ik het weg kunnen krijgen. Dit is nu de 2e keer dat ik hier gegeten heb maar dat is nu echt voor de laatste keer, mij zien ze daar niet meer.

47. Met mijn kleindochter van 4 vanavond daar gegeten. Men moest zich schamen om zo een pannenkoek te durven serveren. Het leek wel een zeemleren lap, taai droog en en niet gaar, ruim de helft van mij laten staan en mijn kleindochter heeft maar twee stukjes op. 20 euro weggegooid geld voor mij, erg jammer.
    Natuurlijk mijn beklag gedaan bij de serveerster en ze zou het doorgeven... nou ja... Mensen doe er iets aan, jullie zitten notabene op een top lokatie! De stoelen zitten voor geen meter en het interieur is uit het jaar nul.. maar dat is niet het ergste. Het ergste vind ik dat mijn leuke uitje bedorven is, quality time met mijn kleindochter te niet gedaan! En dat neem ik ze kwalijk.

48. Na het lezen van de recensies hieronder kreeg ik wat twijfels over de keuze om hier op een zondag heen te gaan na een bezoek aan het dierenpark. Ondanks de twijfels toch doorgezet en gelukkig maar.

We waren met een groep van 11 (10 volwassenen) en hebben genoten van het eten. Ik kan me voorstellen dat het hectisch kan zijn op een hele drukke dag, echter was het bij ons niet heel druk en was de bediening vlot en vriendelijk. Wat mij persoonlijk opviel (beroepsdeformatie denk ik) was de vrolijke manier waarop de collega's van de kabouterhut met elkaar omgaan.

Wat mij betreft een prima tent om heen te gaan met erg lekkere pannenkoeken en vooral vrolijke bediening. :)

49. Zondag, vaderdag, erg druk. Binnen vol, terras vol. We waren met 8 volwassenen en 4 kinderen, na een half uur nog niemand geweest om bestelling op te nemen, werden volkomen genegeerd. De kinderen werden onrustig en na 3 kwartier maar wegggegaan, zonder eten. Kinderen teleurgesteld, dat was erg sneu. Conculsie; teveel gasten en te weinig personeel.

50. Ik kom om de zoveel tijd eens een hapje eten. En ondanks dat ik wel eens 10 min moet wachten heb ik er nog nooit slechte ervaringen gehad. Top, ga zo door.

51. tony

52. Nadat we bij het dierenpark in Amersfoort zijn geweest wilden we heel erg graag poffertjes eten. We hadden lekkere trek en vol verwachting zijn we naar de kabouter hut gegaan. De poffertjes smaakten goed, maar in verhouding met de prijs is het bedroevend. De poffertjes lagen op een bordje van kabouter formaat, en de poffertjes te klein. Wat dat betreft heeft de kabouterhut zijn naam wel eer aangedaan. Ik heb wel vaker poffertjes in een restaurant gegeten, maar nog nooit heb ik zo weinig op zo'n klein bordje gehad. Bij de tweede bestelling was er geen boter toegevoegd bij de poffertjes. En zowel de eerste als de tweede keer was de suiker er heel slordig overheen gestrooid, zodat het eigenlijk merendeels aan de linkerkant van het bord lag. Omdat de poffertjes erg klein zijn in tegenstelling tot andere restaurants, vind ik zelf de prijs veel te duur. We voelen ons daarom om zwaar genept en zijn niet van plan ooit nog eens terug te komen om te eten.
    We hebben ook geen menukaart gekregen. Ik had er eigenlijk veel meer van verwacht.

4,5
  53. Pannenkoek was niet gaar, bediening erg slecht, serveerster gooide chocoladesaus om en ruimde het niet op, naar klachten werd niet geluisterd, tafel werd niet afgeruimd, je moest zelf om dessertkaart en koffie vragen. En het restaurant was steenkoud, we zaten gewoon met onze jassen aan!

1,5
  54. Vorige week zaterdag (20/8) eerst maar even gebeld, maar aan de telefoon werd aangegeven dat ze niet werken met reserveringen. Om die reden maar niet al te laat naar het restaurant gegaan. Wij hebben er met 3 personen gegeten. 2 kozen voor een kipgerecht en ikzelf voor een pannenkoek (de Hut). Ik vroeg aan de dame van de bediening of ik i.p.v. de ui, ook honing zou mogen als ingredient, dit was geen enkel probleem. De 2 kipgerechten zijn goed in de smaak gevallen. Vriendelijk personeel en vlotte bediening, ook al was het behoorlijk druk.

55. Vorige week hier gegeten met mijn man en onze twee kinderen.

Ik kreeg tomatensoep uit blik, we vroegen om poffertjes, die waren uit de magnetron. Pannenkoeken besteld, twee kinderpannenkoeken Voor de kinderen en die waren taai of ze opgewarmd waren.

Onze twee pannenkoeken hebben we toen maar geannuleerd. Geen excuses van de manager, of wie dan ook daar de leiding heeft. We moesten wel betalen voor de soep en de pannenkoeken van de kinderen.
    Als je zo je geld moet verdienen.

Erg ouwe zooi de inrichting. Gooi de boel plat, en maak er een hippe frisse tent van, en neem wat oudere mensen in dienst, die er wel wat van willen maken, dan heb je een goudmijntje.

Je zit notabene naast het dierenpark, maak er wat van! Maar ik ben bang dat deze lui, dat niet zullen doen.

Christel.

56. Hille 13 punten

Onlangs gegeten met groep van 35 personen. Bediening een chaos. Geen vaste meisjes per tafel. Diverse keren drinken besteld en het kwam niet of het verkeerde. Net als 2 jaar geleden viel er drinken om over kleding van iemand. Niet voldoende schoon gemaakt en geen excuus o.i.d. Stukjes glas bleven op vloer liggen. Spelende kinderen! De eersten hadden hun pannenkoek of kipmenu al op, moesten de laatsten nog beginnen. Diverse keren opnieuw moeten bestellen want ze waren de kluts kwijt. Met het ijs hetzelfde liedje. Klacht geuit bij "manager" en die zou mij terugbellen. Dit moet nog gebeuren!

57. Heerlijk, het zit bij ons in de buurt en voor kids is het gewoonweg ideaal, m'n zoontje van 4 jaar gaat het liefst elke week. Bediening is perfect, leuke jonge mensen en het eten is heerlijk! En de prijzen zijn ook goed!

58. Super lekker eten! Personeel is alleen niet al te snel. Heeeerlijke pannenkoeken!

59. Ideaal gelegen voor een combi met Dierenpark Amersfoort.

Ambiance past op zich wel bij een pannenkoekenrestaurant, enigzins gedateerd. Kids kunnen meteen gaan kleuren, alles staat al op tafel, handig. In de middag kun je alleen voor pannekoeken terecht (kip opent pas vanaf 16u). Kwaliteit van de pannekoeken was middelmatig. Actie pk met 4 kazen was matig en bij de Obelix was de pittige saus gewone curry. Erg jammer. Bediening was ok. Hier valt (veel) meer uit te halen!

60. Nou wij waren hier met 12 volwassen en 1 kind van 2 jaar en 1 kind van 2 maanden.

Rond uit slecht, we hebben ruim 2,5 uur gezeten voor een paar voorgerechten. Waren klaar, stonden de vieze borden lang voor onze neus, pannenkoeken/kipgerechten duurde ook eeuwen. Gelijk de kaart gevraagd voor nagerecht, nou duurde ook weer eeuwen voor we het eens kregen. En er was iets fout gegaan in keuken waardoor er 2 van de 8 toetjes al waren en al lang en breed op waren moesten wij nog zeuren om de rest van de toetjes.

Rond uit slechte ervaring.

61. De pannenkoeken waren ronduit klef en smakeloos. Voor een pannenkoekenhuis toch een sterke tegenvaller. Interieur is wel aardig maar slaat anno 2010 toch wel de plank enigzins mis. Personeel was wel aardig.

3,7
  62. Bij toeval bij de Kabouterhut terecht gekomen omdat we eens geen zin hadden om uitgebreid te gaan eten.

De kaart is zeer uitgebreid en we waren redelijk verrast door de vele kipgerechten.

Uiteindelijk voor de kip gekozen. Bijzonder grote porties spareribs en kipvleugeltjes. De smaak was gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Wij ervaarden een vlotte, vriendelijke bediening. Echter ook personeelsleden die liepen te lanterfanten.

Voor een pannekoekenhuis/kiphut een goede beoordeling.

63. Lang wachten.

Koude pannekoeken die ook niet gaar zijn. (onze kinderen lieten ze staan)

Koude frites.

Spareribs waren wel lekker.

Bediening niet heel servicegericht.

64. Theo 11 punten

Waarschijnlijk alleen goed voor pannekoeken, al het andere is niet te eten.

Gegrild vlees was niet gegrild maar gewoon gebakken, struisvogel biefstuk en kalkoen waren veel te lang gebakken en in de oven doorgegaard.

Bediening is verre van professioneel, er moesten drie meisjes aan te pas komen om de bestelling op te nemen, en dan werd er nog het verkeerde geserveerd.

Bij het afrekenen werd ons ook nog eens 12 keer koffie teveel berekend.

Gaan hier dus nooit meer uit eten.

1,4
  65. Uitstekend restaurant voor een goede pannekoek. Op een zomerse zondagmiddag hebben wij hier heerlijk gegeten.

66. De Kabouterhut doet precies waar het voor opgezet is, kinderen lekker verwennen met een heerlijke pannenkoek of heerlijke stukken kip!

Het personeel is erg aardig tegen de kinderen en alles is mogelijk.

Een ballenbak en videofilms, maar ook een groot tekenvel met kleurtjes aan elke tafel houdt de kids lekker bezig.

De prijzen zijn niet abnormaal en de keuze is erg ruim.

Het eten is lekker en je hoeft er geen " eeuwen " op te wachten, wat wel goed uitkomt met een paar hongerige kinderen aan tafel....

Al met al een lekkere aanrader!

67. De Kabouterhut is een restaurant veelal gericht op kinderen omdat het naast de dierentuin ligt en die zijn dan ook echt aanwezig. De sfeer is een boerenschuur idee (lekker simpel). De kipmenu's zijn erg lekker, altijd met of zonder marinade erover (ben kipgek dus neem nooit een pannenkoek). De frites zijn ook lekker knapperig met 4 soorten saus. Prijs/kwaliteit niets te klagen, zeker niet over onbeperkt kluiven voor de doorzetter. Een goed restaurant voor de kipliefhebbers.

68. J 95 punten

Met kinderen een prima restaurant, zolang je moet wachten kunnen ze in de ballenbak spelen. Of aan de tafel kleuren. De kwaliteit van de pannenkoeken vind ik het laatste jaar achteruit gegaan. Jammer.

69. We hebben hier heerlijk gegeten. Je moet er niet heen gaan voor je rust. Veel gezinnen met kleine kinderen. Wij vonden dat juist wel gezellig.

70. Op het eerste gezicht lijkt het een aardig restaurant maar eenmaal binnen beland je in een vreetschuur. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op onze bestelling, veel teveel eieren in het beslag waardoor pannenkoeken niet lekker waren. zeemleer.Kip was erg droog (drie kwartier was ook voor de kip dus te lang)Opmerkingen over de kwaliteit aan het personeel werden niet serieus opgepakt. Kortom ons zul je hier niet meer zien.