• Lid sinds 2 augustus 2012

Hank

Aldo & Elly van Diesen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aldo & Elly van Diesen's profielfoto
    Aldo & Elly van Diesen heeft een recensie geschreven voor Amigos

Heerlijk gegeten in leuke sfeer en super vriendelijke bediening. Top!

2. Aldo & Elly van Diesen's profielfoto
    Aldo & Elly van Diesen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Boei

We lagen in de haven bij dit restaurant en hebben in het verleden al eens hier gegeten. We komen alvast met 2 van de 5 personen binnen en de juffrouw achter de bar zei niets! Toen zei ik goede avond en met veel moeite kwam er een antwoord.
    Wij lopen door naar buiten en daar loopt een ober, ik wijs naar wat vrijstaande tefeltjes en hij knikt oké. Wij lopen naar die tafeltjes en schuiven er 2 aan elkaar waarop de betreffende ober al vanuit de verte roept: "hee, hee waar zijn we mee bezig?" Ik zeg netjes dat we met vijf personen zijn en dat we de tafels aan elkaar willen schuiven. Nog steeds met stemverheffing dat iedereen het goed kon horen zei hij dat het niet de bedoeling was dat iedereen maar met het terras meubilair ging schuiven. Ik zei "nou dat doen we wel vaker" hij zei dat hij de eigenaar was van de tent en dit niet pikte. Ik zei dat we wel verder zouden gaan kijken, dat begreep hij niet en maakte dat ook weer verbaal erg duidelijk. U begrijpt al was het het laatste restaurant ter wereld, daar eten we nooit meer.

3. Aldo & Elly van Diesen's profielfoto
    Aldo & Elly van Diesen heeft een recensie geschreven voor Vissershang
    Nederlands Hank

We kwamen met de boot aan en van buiten ziet dit restaurant er niet geweldig uit. Dus op recensies gekeken en die waren niet allemaal echt lovend met name over de bediening.
    Nu ging het flink regenen en Hank is 3 km weg dus toch maar geprobeerd.
    Het ziet er van binnen best gezellig uit en de bediening is harstikke vriendelijk! Het zat redelijk vol en na bestellen kregen we toch al snel ons voorgerecht wat erg goed smaakte.
    Ook het hoofdgerecht was erg goed. Kortom prijs kwaliteit super met vriendelijke bediening wat wil je nog meer?
    (geen regen misschien)
    Aldo