Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Brummen

Afgelopen week hier wezen eten met onze dochter en zwaar teleurgesteld in de handelswijze van dit restaurant. We zijn 2 keer eerder hier geweest maar de klantvriendelijkheid is teruggelopen. Onze dochter heeft een lactose intolerantie en kan daardoor geen gewone kinderpannenkoek eten. Wij zijn daarom vaak genoodzaakt om een duurdere pannenkoek voor haar te bestellen. Echter, bij de Reuvershoeve houdt dat ook in dat zij niet meer als een kind behandelt wordt. Rondom haar kregen alle kindjes een cadeautje bij de pannenkoek. En zij begreep niet waarom zij niet. Ik begreep dat trouwens ook niet. Uiteindelijk bij het afrekenen aangegeven dat ik dat een vreemde gang van zaken vond. Waarop de serveerster "pissed off" werd en zeer diep ging staan zuchten en kreunen. Even later kwam ze terug en hoefde ik het cadeautje nog net niet te vangen... Als klap op de vuurpijl rekent dit restaurant nog extra geld voor mensen die een allergie hebben. Iets wat ik ook niet begrijp. Onze dochter moet al iedere dag rekening houden met haar eetbeperkingen. En dan kan ze als straf hier ook nog extra voor betalen. Bij dit bedrijf gaat het puur om te cashen. Inleven in de klant kan en wil men schijnbaar niet. Echt jammer.

2,6
  2. Vanavond met een Etentje Veilen bon wezen steengrillen en erg positief verrast...

Het vlees is van super kwaliteit... boterzacht en heerlijk gekruid, de sausjes zelf gemaakt, de patat te lekker en lekkere salades...

Kortom geen minpunten te vinden en dat terwijl ik regelmatig kritiek heb op restaurants.

We gaan er zeker nog eens naartoe, al was het maar om te zien of het dan weer zo goed is of dat dit eenmalig was :-)

3. Bijna een jaar geleden heb ik mijn ervaring bij 't Zwientje op deze site geplaatst. Toen was ik vol lof. We zijn ook tussendoor nog een paar keer geweest en hebben toen prima gegeten.
    Helaas is dat deze keer wat minder. Via de site konden we alleen om 18.00 / 19.00 / 20.00 uur boeken. Wij wilden graag wat eerder, dus hebben hierover telefonisch contact gehad. Maar nee, dit was niet mogelijk. Het was echt alleen op de hele uren mogelijk. Jammer, maar het is niet anders.

Bij het restaurant aangekomen zat er buiten al een ander stel te steengrillen. Wij hadden ook steengrill gereserveerd. Dat kon deze keer (vanwege het mooie weer) alleen buiten. Oké, maar verder zou alles hetzelfde zijn. Helaas zaten de stoelen niet echt lekker. Ze zaten veel te laag voor de tafel. Misschien een idee om er kussentjes op te plaatsen?

Voor ons gevoel was er minder keus qua vlees. Er waren vleessoorten die goed waren, maar sommig vlees leek oud en was niet lekker, onder andere de gehaktspies. Die namen we dus niet meer.
    Patat was prima. Stokbrood met kruidenboter was ook goed. Rauwkostsalades waren van mindere kwaliteit dan de vorige keer. Jammer dat het bier uit een flesje kwam en niet van de tap. Jammer dat de frisdrank niet uit een klein flesje kwam, maar uit een grote fles en daardoor niet echt bruisend was.

Tijdens het eten rook ik de sigarettenrook van een andere gast. Dit vond ik erg storend, maar ik wilde niet meteen vragen of ze alstublieft niet wilden roken (we zaten immers buiten). Maar op een gegeven moment was de rook dermate storend dat ik toch maar vroeg of zij alstublieft haar sigaret uit wilde maken. Ik kreeg een blik toegeworpen alsof ik van een andere planeet kwam, vervolgens volgde een enorme zucht. De peuk was echter al bijna op, maar met enige tegenzin zou de mevrouw haar peuk doven. Na een kwartier waren wij uitgegeten en de andere gast stak meteen weer een sigaret op (hoe verslaafd kan je zijn).

Ons toetje hebben we dan ook maar binnen opgegeten. De stoelen zaten iets beter, maar de muziek, die wij al de hele avond ook buiten hadden gehoord, was nog beter te horen. Misschien herkent u de muzieksoort waarbij je als het ware wordt opgejut om sneller te gaan eten? Bij ons werkt dit niet echt sfeerbevorderend helaas.

Jammer dat het concept wat boven in het restaurant zo goed was, nu in onze ogen zo achteruit was gegaan. Geen aparte koele ruimte voor vlees, vis en salades. Maar een vitrine waar het vlees werd bewaard.

De bediening was goed, een aardige serveerster. Zij voelde zich op het eind ook ongemakkelijk doordat de andere gasten nogal van leer trokken richting ons. Ik was een zeur, ik was niet sociaal (hoezo?). Volgens hen ging rook altijd recht naar boven en kon ik het onmogelijk ruiken. Jammer genoeg voor mij rook ik het wel en had ik er last van. Het is erg jammer als de ene gast last heeft van de andere. Misschien kunnen de eigenaren en medewerkers van het restaurant nadenken hoe dit in de toekomst te voorkomen is.
    Wij komen niet meer terug. We komen van ver, maar voor goede kwaliteit maakt dit niet uit. Hoe komt het dat leek alsof er nu ook oud vlees werd aangeboden? Misschien omdat er weinig klanten zijn en niet alles op gaat, en dat het vlees dat over is een andere keer weer gebruikt wordt?

4,3
  4. Hebben tegenwoordig o.a. heerlijke friet in schil. Besteden veel aandacht aan voeding zonder e-nummers. Eerlijk is eerlijk: de milkshakes zijn lekker en het is er schoon en netjes.

5. Koen Mathijssen

6. Afgelopen vrijdag met Haagse vrienden gegeten. Samen over eens: Uitstekende keuken. Lekker, die ouderwetse 'Hangop' als dessert. Bediening is zeer correct en vriendelijk.

7. Al paar jaar geleden geweest om een vrijgezellenfeest te vieren en was zo goed bevallen dat we hier weer naar toe zijn gegaan. Super gegeten, je glazen blijven gevuld en je gaat echt voldaan en heel erg vol naar huis. Wij hebben de BBQ gedaan en we raden dit echt aan!

8. Lunch. Gerookte paling en forel. De eerste was fantastisch. Moest zelf fileren, maar kreeg daar helaas geen uitleg over. Forel bevatte nog wat graat. Eén sneetje toast was wel wat mager en ik heb, in tegenstelling tot de belofte van de menukaart, geen mierikswortel geproefd. Bediening duurde even, maar zeer vriendelijk. De chef kwam nog even een praatje maken.

9. jemaatstaaf

Zeker met Pinksteren weer gebleken dat zelfs 17 man personeel de drukte in Brummen niet aankonden. Oud brood met een kroket en een kleine of grote portie sla... waar dat verschil vandaan kwam weet ik niet. Mensen die we hebben weg zien gaan nadat de bestelling te lang op zich liet wachten. Schandalig. Dit zijn wij niet gewend van dit restaurant.

10. Pannenkoekenhuis Brummen

Martin de Vries

Als ceremoniemeester en gast van een huwelijksfeest heb ik zaken gedaan met Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve in Brummen.
    Reuvershoeve is een nieuw restaurant onder de rook van Zutphen. Spreekwoordelijk weliswaar want het schitterende restaurant ligt te midden van prachtige weilanden en heeft een unieke sfeer en uitstraling. Voor kinderen is er een kinderboerderij en speeltuin aanwezig.
    Als klant voelt het bij binnenkomst direct vertrouwd en straalt de klantvriendelijkheid af van een ieder die bij dit restaurant betrokken is.

Mijn bruidspaar koos deze locatie op basis van haar ligging en zeer positieve recensies. In eerste instantie bestond bij mij de indruk dat een Pannenkoekbakkerij niet zo goed past bij een huwelijksfeest. Het tegenovergestelde bleek bewaarheid te worden. Mij werd duidelijk dat de traditionele pannenkoek in een zeer specifiek Reuvershoeve jasje het hoofdproduct was. Maar daarnaast weet het Reuvershoeve team ook op bijzonder en zeer professionele wijze inhoud te geven aan bruiloften en partijen.
    Op deskundige wijze werd ik als vertegenwoordiger van het bruidspaar te woord gestaan en werd er in hoge mate meegedacht met de wensen van haar klant. Aan alle details werd gedacht. Werkelijk alle wensen van het bruidspaar zijn door de Reuvershoeve in vervulling gegaan. Een van de wensen was een ala carte diner. Onder leiding van de chef-kok werd het menu samengesteld bestaande uit zeven gangen bestaande uit Amuse, Voorgerecht, Soep, Spoom, Hoofdgerecht, Grand Dessert en Koffie/Thee met bonbons tot slot.
    De kwaliteit van het diner alsmede de bediening was van hoog niveau.

Pannenkoekbakkerij Reuvershoeve doet zichzelf met haar naam tekort. Het kan en is veel meer dan dat en een meer dan echte aanrader voor een ieder die iets te vieren heeft en graag culinair wil genieten.

11. Vandaag naar de pinkstermarkt geweest. Toen zagen we een leuk terras en dachten we, eerst even naar het toilet. De bril zat erg los, de voorkant waar de knop zit om door te spoelen ontbrak, prullenbak was overvol, alles lag ernaast. Koffie met appelgebak besteld. De koffie werd gebracht in plastic(!) bekers. Ons werd verzocht om af te rekenen terwijl we het gebak nog niet hadden. Hier nog 2x om moeten vragen, evenals om een roerstaafje voor de koffie. Totaal niet voorbereid!

12. Pannenkoekenhuis Brummen

Ter gelegenheid van een verjaardag hier gegeten. Fijn dat de hond ook mee mocht. Pannenkoeken goed. Viel wel tegen dat we absoluut niet van de kaart konden afwijken. Iets toevoegen of iets van een pannenkoek afhalen was niet mogelijk. Een van ons had de saté besteld. Twee kleine stokjes met een klein bolletje rijst en een stukje kroepoek. Wel erg weinig voor zo veel geld! Toetje viel ook tegen. Behoorlijk aan de prijs en dan verwacht je bolletjes roomijs en niet een beetje softijs in een schaaltje. Ambiance is goed, vriendelijk personeel maar er komen wel veel verschillende mensen aan je tafel.

5,7
  13. Pannenkoekenhuis Brummen

Fam. de Weerdt

Zaterdag 18 april 2015 hebben wij ons 50-jarig huwelijk gevierd bij de Reuvershoeve samen met 61 volwassenen en zeven (jonge) kinderen. De middag werd begonnen met koffie of thee met gebak, gevolgd door een glaasje en afgesloten met een koud en warm buffet, gevolgd door een toetjes buffet. De bediening was zeer goed en erg vriendelijk, vooral naar de kinderen. Het buffet was voortreffelijk zowel in opmaak als smaak, daar was iedereen het over eens. Ook heel fijn was het meedenken van de leiding bij het bespreken van het een en ander. Al met al een heel geslaagde middag.

14. Gert, Wil Jan en Jannie

Een zeer gezellige locatie en prettige bediening, het steengrillen was prima, het eten was perfect, zeker de champignons en de garnalen zijn de moeite waard, er is keuze uit diverse soorten vlees en vis, de soep was ook prima, dus als je een keer lekker en betaalbaar wilt eten dan is dit zeker een aanrader.

15. Pannenkoekenhuis Brummen

M. Pietersz

Afspraken en wensen zijn allemaal nagekomen... geen op-of aanmerkingen. Medewerkers van Reuvershoeve hebben er alles aangedaan om het feestje voor onze vader te laten slagen! De 90 jarige feestvarken heeft enorm genoten en ook zijn familie en vrienden! Wij zijn blij dat wij voor Reuvershoeve hebben gekozen. Top locatie, prettige sfeer, goed eten, fijne medewerkers en afspraak is afspraak!
    Zeker een aanrader!

18. Gister met zakenpartners heerlijk gegeten bij 't Kromhout in Brummen. Als voorgerecht een heerlijke Rundercarpaccio welke ook goed en mooi op het bord was gereserveerd. Als hoofdgerecht steak van 't kromhout. Vlees was erg mals en goed van smaak. Ook de service van het bedienend personeel was erg goed. Kortom reden om zeker vaker te komen. Complimenten voor de keuken en bediening.

19. Uitstekende keuken! De bediening is heel erg vriendelijk. Het is voor iedereen een echte aanrader.
    Groeten Dini

20. Pannenkoekenhuis Brummen

N.a.v. een feestelijke gelegenheid had ik de Reuvershoeve uitgezocht voor een hapje en drankje op een zondagmiddag in februari. Van te voren is er leuk contact geweest met de eigenaar over de wensen. We hadden een gezellig afgeschermd gedeelte van het restaurant en het bedienend personeel was uiterst vriendelijk en geduldig. Het was heel goed verzorgd en een volgende keer komen wij heel graag hier terug!

21. Zaterdagavond met groep van 16 personen steengrillen gedaan. Super gegeten. Veel vlees en vis goed gekruid. Soep vooraf. Stokbrood salades frites etc. te veel om op te noemen. Keurige bediening. Zeker een aanrader.

22. il0l0

23. jan en jannie

Afgelopen zaterdagavond weer terug geweest bij het Zwientje. Dit keer zijn we wezen BBQen. Weer super gegeten. Naast het voorgerecht (tapas: o.a. warme uienringen en heerlijke gebakken champignons) is er ook altijd een soep. Dit keer goulashsoep die gewoon lekker smaakte en vers gemaakt (niet uit blik). Vervolgens gingen we het vlees halen, keurig in koeling opgesteld. Het enige wat we misten waren de garnalen (vinden we gewoon lekker). Er was niks mis met het vlees, mals en goed gekruid. Wij snappen niet waarom sommige mensen dit afkraken. Wat ons betreft echt een restaurant waar je gezellig kunt eten, een aanrader dus!

J. en J.

24. Henk de Boer

Hele kleffe, zachte patat. Ik heb hier meerdere malen patat gehaald en elke keer gevraagd om doorgebakken patat, maar elke keer tevergeefs.

2,1
  25. Als je wat besteld duurt het erg lang voordat het wordt uitgeleverd. Eigenaar bespreekt zaken via telefoon waar iedereen bij staat. Blaft zijn personeel af waar iedereen bij staat. Laatste keer een afgestreken bakje friet gehad die bijna zwart was en niet te eten was. Broodje hamburger was niet gaar. Slechte service. Ik woon op loopafstand maar ga er niet meer heen. Dan maar met de auto een frietje halen maar mij zien ze niet niet meer bij de Beckson.

26. Jan en Jannie

Zondagavond 11 januari zijn we wezen steengrillen bij 't Zwientje. Werden geweldig ontvangen. Het eten wat geserveerd werd was in overvloed. Het eten was perfect, Voldoende variatie in vlees en vis en bijgerechten, salade, ed. Niks op aan te merken. Ze hielden ons goed in de gaten wat drank betreft.
    Wat ons betreft komen wij zeker nog eens weer terug.
    Jan en Jannie

27. Laurens