Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Henk

2. Henk

Lekkere Pizza's. Soms een beetje aan de vettige kant. Leuk en aardig personeel. Binnenkort wat anders proberen zoals kebab. Hopelijk valt deze ook goed in de smaak.

3. Henk

Elke keer dat we hier eten hebben gehaald was het altijd goed. Ik zou er niet echt snel gaan zitten eten want het is niet heel gezellig, maar verder geen op- of aanmerkingen.

4. Alex van Zuidwijk

Een medewerker achter de kassa die nergens wat van af weet. Meerdere malen geweest. Bestel je een patat speciaal krijg je een patatje oorlog. Hoop geouwehoer maar er is er maar een serieus aan het bakken en werkt zich een slag in de rondte. Vandaag 5 man achter de balie maar 2 die keihard werken en toch gaat het weer fout. Wel veel patat gekregen maar daar red je het niet mee. Ik ga er niet meer heen. Of toch maar naar de shoarmazaak vlakbij.

1,8
  5. Zomaar spontaan een reservering gemaakt, geen zin om te koken. het was een verrassing, mooi vlees en wat vis. Aan de andere tafel was het gesprek de garnalen, deze keer waren die er niet. De bediening liep zich rot, er bleek een collega afwezig... all in voor 27,50, dan weet je waar je aan toe bent, das dan geen verrassing.

6,7
  6. Heerlijke friet en je krijgt lekker veel! Leuke acties en altijd vriendelijk.

7. Bart Oudendijk

Heerlijk gegeten. Prima service, ontspannen en ongedwongen sfeer.

8. Heerlijke pizza met vis en een minischotel döner laten bezorgen. Ruime portie döner, alleen de salade mag wel iets meer. Keurig bezorgd op de aangegeven tijd. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de andere schotels op de lijst.

9. Paar weken geleden bij 't Kromhout wezen eten, helaas viel dit tegen ten opzichte van de vorige keer. Het eten was niet allemaal gaar, en moest ook aardig lang wachten. Als het nu druk was geweest hadden we dat anders gezien, maar zoveel mensen waren er niet om te eten.
    Hopelijk als we volgende week weer komen eten dat het wel gaar en warm is.

5,7
  10. Bianca hilvers

Je kan hier echt heel erg leuk en gezellig eten. Op zoek naar een leuk en gezellig restaurant echt aan te bevelen.

11. Anouk van der post

Een erg leuk en sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel. En het eten is erg erg lekker. Echt aan te raden.

12. Greet van Dijk-Diephout

We waren met 6 personen en hebben allen heerlijk gegeten. Frank weer zelf in de keuken is een 'GOUDEN' besluit! Ook gastvrouw Irma mag van ons blijven en voegt in deze rol duidelijk iets toe. We komen graag terug. Ga zo door!!

13. Voor ons YouTube kanaal VakantieVloggers gaan wij heel Nederland door om op vakantie te gaan en de leukste 'uit eten' plekjes en steden te bezoeken. Toen wij bij het Kromhout aan kwamen in Brummen na een lange terug reis vanaf Limburg hebben we onwijs genoten van de heerlijke spareribs gemaakt door Frank! Helaas hadden we de camera niet bij ons, maar wij komen snel terug om bij 't Kromhout een video op te nemen voor ons kanaal! Frank je bent een top chef! Een eigenaar die elke dag zelf in de keuken staat is wel een échte 'vakman'. :) En de bediening is super vriendelijk en gast gericht! Een aanrader dus! Tot snel!
    Liefs Ilse en Anne

14. Het is al weer een paar weken geleden dat wij (collega's en ik) hier heerlijk hebben gegeten. Een verrassingsmenu samengesteld door de chef kok.. heerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het pand geweldig!! Wij komen zeker nog eens terug.

15. Ik had via Groupon een reservering gemaakt voor 4 personen, ontving ik 2 weken later een mail dat de reservering is geannuleerd!? Opnieuw een reservering maken kon nu alleen in het weekend en aangezien mijn partner NAH heeft en niet goed prikkels kan verwerken is dat veel te druk!

Ik vind dit niet correct en mijn zin om hier te gaan eten is totaal verdwenen! En ik zal hier ook nooit meer gaan eten.

Erg jammer, een gemiste kans om nieuwe gasten te krijgen!

16. B.Bleumink

Prima sfeertje, gezellige en warme inrichting. Prima gegeten, zeker weer voor herhaling in de nabije toekomst.

17. Mijn 2de ervaring bij Het Kromhout in Brummen was geweldig. Op mijn heen reis naar een onderonsje. Bestelde een portie spareribs en ik zegt dit niet vaak, maar wat waren die gruwelijk lekker! Volgende keer staat het Kromhout weer op mijn rit als ik op doorreis ben.

18. Lekker gegeten, zeer goede en attente bediening en gezellige gelegenheid aan de Markt in Brummen.

19. Bianca Wengelaar

Al jaren de aanwinst van Brummen op een pracht lokatie. Regelmatig bezoeken we dit restaurant vanwege de vakbekwame eigenaar, zijn medewerkers, de sfeer en vooral niet te vergeten de kaart. De ossenhaaspuntjes zijn nergens te overtreffen. Een échte aanrader voor de bezoeker van het restaurant.

Bianca Wengelaar

20. Fam. Mustafa

Met verjaardag van onze vader/oom/opa uiteten geweest met een groep van 14 personen bij het Zwientje. Alles was goed geregeld en er was voldoende variatie in vlees. Bediening was super, snel en spontaan. Ik raad het iedereen aan om een keer lekker te steengrillen of te bbq'n bij het Zwientje! Een goede prijs/kwaliteitsverhouding met genoeg mogelijkheden.

21. Peter de Ruig

Op zaterdag 03-10-2015 hebben mijn vrouw en ik uitstekend en voor een prima prijs in uw sfeervolle restaurant met vriendelijke bediening gegeten. Vriendelijke groeten, Peter de Ruig, Haarlem

22. Piet en Gerdina de Kant

Afgelopen zondag heerlijk bij jullie gegeten. Voor mijn vader en goede kennis, beiden ver op leeftijd, was het een zeer geslaagde avond. Zij bedanken jullie voor de uitnodiging om te genieten van een fijne visschotel, die jullie voor hen hadden samengesteld.

23. Na een lange reisdag gewoon even lekker lokaal eten. Prime bediening. Gemoedelijke sfeer en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed bereid en smakelijk. Klein puntje van aandacht is de kwaliteit van de gebruikte groente, in ons geval bloemkool; wel goed endente maar geen smaak. Advies is om eens te stomen? En bio groente produkten te gaan gebruiken. Veel meer smaak en voedingswaarde.

24. henk kapper

Zeer goed/sfeervol restaurant. ik heb met mijn vrouw en 2 kinderen afgelopen zaterdag hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, we kregen onze tafel aangewezen en we werden heel vlot geholpen door de bediende. We kregen de kaart uitgereikt en ik vroeg of de keuken rekening kon houden met mijn dochter want die heeft namelijk een lactose intolerantie, en dat was geen enkel probleem.

We hadden de keuze doorgegeven aan de bediening, de voorgerechten duurden niet lang, 10 minuten ongeveer aangezien het aardig druk was. Mijn vrouw had de carpaccio en ik de salade salmon, het was erg verrukkelijk.

De hoofdgerechten waren ook erg uitmuntend. De kinderen hadden een snackmannetje en een pannenkoek. Mijn vrouw had de zalmmoot uit de oven en ik had de mixed grill. De smaak was erg top en het vlees was erg mals. Je proefde hier wordt met liefde gekookt. De drankjes werden keurig in de gaten gehouden en op tijd bijgeschonken, dus ook daarmee geen problemen. De eigenaar is zeer vakbekwaam en zijn personeel.

Kortom, een echte aanrader voor goed eten en goed personeel en een lekker ongedwongen sfeer. Ga zo door.

25. Lekker gegeten en bijgekletst met een vriendin. Gekozen voor het dagmenu. Betaalbaar en heerlijk! Gezellige, ongedwongen sfeer.

26. Pannenkoekenhuis Brummen

Mijn man en ik hebben gisteren ter ere van onze 60e verjaardag een feest gegeven bij Reuvershoeve. Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijke bediening, het geserveerde warm- en koude buffet, de met zorg gedane aankleding van de zaak, het vantevoren lopende contact waarbij alles mogelijk was, en onze familie en vrienden. Maar dáár hadden we zelf voor gezorgd...

27. De eigenaar had zijn personeel duidelijker moeten instrueren alvorens ze vol aan het werk moest, want nu leverde dit ongemakkelijke situaties op in het bijzijn van klanten.

Het duurde erg lang voordat wij geholpen werden. Terwijl het helemaal niet druk was.

Kippenpoten besteld; zwart van kleur en een aantal poten gebroken, om onpasselijk van te worden. Logisch dat de kippen geslacht moeten worden maar moeten daar poten bij gebroken worden?!

Deze ervaringen bij elkaar maakt dat ik er niet meer heen ga.

Ik heb de klacht ook bij de cafetaria neergelegd; ben
    benieuwd naar hun reactie maar ik voelde mij verplicht dit bericht hier achter te laten.

28. Pannenkoekenhuis Brummen

Met onze Buurtvereniging de Hoven hebben wij de 2e Fietstocht/BBQ georganiseerd vanaf de Reuvershoeve. Vorig jaar hadden wij zoveel leuke en goede reacties hierop dat we dit jaar weer voor de Reuvershoeve hebben gekozen. Reuvershoeve zit op een mooie locatie waar je alle kanten op kan voor een mooie fietstocht. Alle wensen die wij als buurtvereniging hebben zijn bespreekbaar. Prima geregelde BBQ voorzien van stokbrood, salades, friet en vlees. Goede bediening. Weer een geslaagd evenement dankzij de Reuvershoeve.

29. Pannenkoekenhuis Brummen

Met 50 personen vierden wij een feest in een zijzaal "Het Bakhuis". Een groot terras met gezellige zitjes en vuurkorven als extraatje. Het uitzicht is geweldig. Heerlijke hapjes (warm en koud), uitgeserveerd door zeer vriendelijke medewerkers. In de voorbereiding een en al bereidwilligheid om het ons naar wens te maken.

30. Pannenkoekenhuis Brummen

Heerlijke pannekoeken. Service-gericht personeel. Leuke entourage. En ookal was het druk en hebben we begrip voor wachttijden, 3 kwartier wachten op een pannenkoek vind ik nogal wat...
    Erg vervelend vonden wij de herrie in de eetzaal; dit is 1 grote ruimte en het galmt er gewoon! Volle bak/veel mensen en dan alle kindergeluiden er bij. Gordijnen en stoffering zouden het geluid wellicht wat kunnen dempen? Voor ons in ieder geval een reden om er niet meer terug te komen.