Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venlo verdeeld zijn.

1. Nederlands Venlo

Lekker handig.
    3 maanden geleden nog een cadeaubon gekocht en nu is de zaak opeens permanent gesloten…zit je dan te kijken met cadeaubon. Fijn dat ze dat er ook even bij vermelden dan

2. Mediterraans Venlo

Heerlijk gegeten bij Chef 🧑‍🍳

• Eindcijfer 8
  3. Nederlands Venlo

Als veganist kun je deze lokatie beter vermijden. Men denkt daar waarschijnlijk echt dat je een konijn of een schaap bent. Mijn gerecht bestond uit een (hele)grote berg sla, enkele schijfjes komkommer en tomaat en rauwe ui. Bij mijn tafelgenoten, die bij hun gerecht ook een salade (normale portie) kregen, zaten er nog gebakken paddestoelen en noten op en ze kregen er brood met vegan smeerboter (Becel) bij.

5,1
  4. Als je glutenvrij moet eten zou ik dat zeker niet hier doen. Bij voorbaat werd al gevraagd hoe 'allergisch' ik ben omdat ze kruisbesmetting niet kunnen voorkomen. Ik kreeg de verkeerde (glutenvolle) salade uitgeserveerd en mijn tafelgenoot de glutenvrije.
    Het bestellen van glutenvrije gerechten was behoorlijk omslachtig en bij thuiskomst helaas hele avond op de wc gezeten. Voor mij niet meer.

5. Italiaans Venlo

Truus Polmans

Zeer vriendelijke, rustige bediening, ondanks de drukte.
    Het eten was voortreffelijk.

6. Het eten was vrij goed. We hadden thuismenu A met extra saté en kroepoek besteld. Alles had sterke smaak en was redelijk warm.

Prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar helaas gaan de prijzen overal snel omhoog. Ik hoop dat ze binnenkort een keer dalen, maar dat zal vrees ik niet gebeuren.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We moesten wat langer wachten omdat het druk was, maar de werknemers deden hun best om alle bestellingen in de gaten te houden en op tijd te laten komen.

Over het algemeen, een goed restaurant met veel keuze.

7. De laatste tijd slechte friet.
    Vandaag voordeel van de twijfel.
    Kom er binnen niemand in de zaak.
    Bestel aan de kassa.
    En dan nog een half uur wachten.
    Kom thuis de friet veel te hard gebakken.
    Was een aanslag op het tandvlees.
    Dus nu was het écht de laatste keer.

8. Vrijdag avond gegeten bij tramhalte met oud collega’s.
    Het was super heerlijk.
    Alles wat we bestelde voldeed aan onze wens.
    Toetjes waren allemaal verrukkelijk! Bediening was super vriendelijk.
    Voor snel weer terug te komen!

9. Eetcafé Venlo

We bestelden om 10 over half 7 wat biertjes en wat eten. Inmiddels is het 10 over 8 en we krijgen de boodschap dat het eten nog wel even kan duren. In het minikeukentje snap ik dat het koken als het erg druk is, lang duurt. Maar anderhalf uur...
    En dan is de frites lauw, de spareribs lauw en de fish bij de chips lauw. En de frites erg vet en zoutloos. Ofwel de 5 8s vooral voor het uitstekende bier!

10. Eetcafé Venlo

Ard Verrips

11. Erg fijne snackbar met verdomd lekker eten. Friet is op perfecte wijze gebakken. Vriendelijke mensen die hard werken voor een lekker frietje. Lekker bezig!

12. Nederlands Venlo

Top restaurant en leuke sfeer en service. Lekkere gerechten. Echt super jammer dat die weggaat.

13. Loempia opgewarmd.
    Kroepoek taai.
    Atjar tjampoer zacht.

14. Hygiëne staat hier duidelijk op de laatste plaats. Gore tent. Levert ook niet wat wordt besteld. Beste advies wat ik kan geven is om deze tent te mijden als de pest.

1,4
  15. Chinees-Indisch Venlo

Velen voor mij bevestigen al hoe het gesteld is met deze Chinees. In één woord: VRESELIJK!!
    De loempia's waren zwart verbrand, de kip was in alle gerechten droog en de bief smaakte bedorven. Bami en nasi waren zo goed als leeg. Amper prei ham of ei te bekennen.

16. Mediterraans Venlo

In één woord geweldig!! En dat met grote hoofdletters. Wat een ambiance, wat een voortreffelijke bediening en wat een heerlijk eten. Wat hebben wij genoten. Al met al beslist de moeite waard voor een bezoek. Chapeau.👍

17. Italiaans Venlo

Zaten eerst binnen maar snel genoeg konden we buiten op t gezellige terras zitten.
    Heerlijk gegeten, goede sfeer, bediening erg vriendelijk.

18. Cedrique bakombo bagangida

Vertaal van English naar Nederlands

A little bit expensive but chicken was ok but shoarma not.

6,1
  19. Pizzeria Venlo

Via thuisbezorgd een bestelling geplaatst voor 5 broodjes, werd gebeld met de reden dat hij geen brood meer had. Wat kan gebeuren natuurlijk echter jammer als hij zijn voorraad niet kan managen op een vrijdag middag voor een donor zaak. Maarja met ze afgesproken dat ik 5 durums zou krijgen ipv 5 broodjes. Nou eten was echt slecht. De durums waren vochtig en slap, de sla in de durum was donker, oud en plat. Vlees was helemaal droog verder zat er niets op, saus zat appart in bakjes?!? Geen rode kool geen ui helemaal niets aan groente. Ik bestel niet meer. Na de review op thuisbezorgt.nl durft het restaurant me nog te bellen en uit te schelden voor de slechte review waarna ze me aangaven dat ik niet meer mocht bestellen bij ze. Zie je maar weer dat je ook nergens meer kritiek op mag hebben!

20. Lorenzo from paramaribo

Good icecream but no coconut ice cream…

21. Internationaal Venlo

Op 04-08 een tussenstop gemaakt om even te eten bij de vertrouwde Toekan.
    De gastvrouw zuchtte nog net niet toen we om een tafeltje vroegen maar van een welkom was zeker geen sprake.
    De banken bij de tafeltjes zijn ongeschikt om te dineren, zowel voor kleine als grote klanten is dit geen zitten!
    Het was zeker druk, en de medewerkster die ons zou moeten bedienen deed binnen de mogelijkheden haar best, maar er was geen structuur, geen aansturing. De gastvrouw liep letterlijk als een kip zonder kop langs overvolle tafeltjes of vragende gasten zonder één hand uit te steken en haar medewerkers te ondersteunen.
    Medewerkers liepen meermalen met lege handen heen en weer door de zaak terwijl de gasten duidelijk ontevreden keken en met elkaar spraken over deze "bedrijfsvoering".
    Sommige tafels hebben 45min moeten wachten voordat ze geholpen werden.
    De kwaliteit en kwantiteit van het eten waren overigens prima, maar door deze ervaring rijden ook wij dit slecht aangestuurde van der Valk restaurant voortaan voorbij.

22. Goed ijs jammer geen Turkisch softijs in menu en baklava ijs

23. Miranda van Pol

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en super gezellig. We komen zeker eens terug.

24. Italiaans Venlo

Janssen

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en leuke bediening! Top avond!

25. Anja de boer

Sfeerloos, vies, kapotte bank, vieze beschadigde tafels, bestelzuil werkte niet vloer was vies, plakkerige deur.
    Alleen Engels sprekend personeel.
    Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Wel snelle service, maar er waren dan ook de weinig bezoekers.

26. ingrid bourgonje

Heerlijk gegeten en lekkere wijn, hele vriendelijke service en sfeer.

27. Internationaal Venlo

F.deKroon

Een illusie rijker, zondag in de namiddag samen met mijn tafelgenote een salade met krokante kip besteld, 5 min. later (ongelogen) stond deze al op tafel, van salade kan men hier niet spreken het is meer een natte smurrie die doordrenkt is met van alles en nog wat, de kip was ingekochte prefab (gepureerde kip voorzien van veel bloem) in een jasje van Panko met teveel Oriëntaalse kruiden waar je lippen van gaan tintelen, mijn tafelgenote heeft het gerecht geheel laten staan, ikzelf heb nog een beetje moeite genomen om het een kans te geven.
    Heeft het gesmaakt, vroeg de vriendelijke studente, niet wetende dat je dat niet moet vragen als je volle borden op tafel ziet staan, wij zeiden duidelijk nee, geef ons maar de rekening. ( ze zal het wel doorgeven toch?....)
    Een andere student kwam met de rekening, gewoon het volle bedrag, op de vraag of het niet was doorgegeven aan de leiding dat we ontevreden waren, werd geantwoord, jawel maar we kunnen er niks mee.
    Een beetje restaurant doet een drankje van 't huis en biedt z'n excuses aan.
    Waarom met een 0.75L Chaudfontaine rood 6 x over de kop?
    Ik begrijp de personeelsproblemen in de Horeca al te goed, maar dit is niet de manier!
    Ik wens jullie veel wijsheid toe!

1,7
  28. Indonesisch Venlo

Patrick

Zo goed als het een paar maanden geleden was zo slecht was het nu. Smaakloos volgens mijn vrouw en een enkel produkt was zuur en dus bedorven! Andere kok?
    Wellicht proberen we dit nog 1 keer om te kijken en proeven of er verbetering is. Anders nooit meer.

3,1
  29. Marco Kerver