Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venlo verdeeld zijn.

1. Turks Venlo

Telefonisch bestelling doorgegeven. Vervolgens bijna 1,5 uur moeten wachten voor bezorging. Dan wordt er ook nog eens een verkeerd broodje bezorgd. Gebeld en aangegeven dat het een verkeerd broodje was ( kalfsvlees i.p.v kip doner etc.). Wordt een broodje tegoed beloofd. Bel volgende dag voor een broodje, nee wij leveren niet slechts een broodje. Dat terwijl de dag ervoor wel werd aangeboden om dan toch een broodje kipfilet te bezorgen; dit is toch ook één broodje. Kortom deze zaak is totaal niet klantvriendelijk.

2. Turks Venlo

Hii Jhsdkljhflkd

3. Internationaal Venlo

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast, alles klopt. We hadden het menu en dat was echt heerlijk. Ook de wijn en het portje bij het kaasdessert waren toppie. We komen snel weer! C’est tres bien, merci.

4. Internationaal Venlo

W. Van dam

Dankzij social deal kennis gemaakt met Yagua skybar.
    Heerlijk eten, bijzondere smaken, attente bediening magistraal uitzicht over blerick/ venlo.

5. Internationaal Venlo
  6. Internationaal Venlo

N.S

Super lekker gegeten met zn 4tjes, iedereen vond het heerlijk! Service was ook top! Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Internationaal Venlo

N.S

8. Internationaal Venlo

Zeer lekker gegeten en een top service!
    Keuze genoeg op de kaart en iedereen had genoten! Ga zo door!

Katinka

We waren met 9 mensen. Alle gerechtjes kwamen tegelijk en in een rap tempo ondanks dat alle tafels bezet waren. De kwaliteit van de gerechtjes vond ik niet geweldig. Veel gefrituurd en erg vet. De akoestiek is verschrikkelijk. Je kan elkaar amper verstaan door het lawaai. We hebben desondanks een gezellige avond gehad.
    Vanwege de kwaliteit kom ik niet terug.

10. Nederlands Venlo

Aangezien wij hier al eens op het terras goed had gegeten, hadden we afgelopen Pasen hier ook onze keuze op laten vallen.
    Wat een teleurstelling was dat.......
    Het toch al kleine zaakje was zo vol gestouwd met tafeltjes, dat het zelfs bjjna onmogelijk was om naar het toilet te gaan.
    We zaten letterijk met onze ruggen tegen de achterburen aan.
    Daarbij ging alles zo razendsnel, dat je niet meer van gezellig uit eten kon spreken.
    De garnalencoctail was niet meer, dan een zielig hoopje garnalen op wat sla.
    De visschotel was bij de een heel royaal en bij de ander bijna minimaal te noemen. Het begeleidende sausje was ronduit vies te noemen.
    De broccoli die bijna eeuwig wordt geserveerd, was keihard, echt niet gaar.
    Het toetje ging wel, maar toen was de zin ons eigenlijk al over.
    Jammer....maar een volgende keer slaan we dit restaurant toch over.

11. Chinees-Indisch Venlo

Pieter Ebus

Gisteren bij een familiefeest de catering verzorgd door Boeddha Venlo en mijn oordeel: SUPER. Iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit. Een aanrader wat mij betreft.

Verschrikkelijk, nooit meer. Slechte bediening en slecht eten bah, bah.

14. Internationaal Venlo

Ik heb de recensies gelezen maar kan me er niet in vinden. Wij gaan regelmatig naar central, zeker als het mooi weer is. Heerlijk een terras pikken. De sfeer is ongedwongen en het eten heerlijk. Goede salades en heerlijke hoofdgerechten voor een goede prijs. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis maar meestal is het toppie. Als er iets misgaat gewoon zeggen en ze lossen het netjes op. Wij blijven er komen😊

15. Internationaal Venlo

16. Nederlands Venlo

Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag. Zeer mooi opgediend en goede porties. Avond vullend, leuke bediening. Enig puntje van kritiek is dat sommige tafels iets te dicht opelkaar staan. Verder hangt er een gezellige ongedwongen sfeer. We komen snel weer eten😄

17. Nederlands Venlo

18. Internationaal Venlo

Ad

Hele goede service!! En heel erg vriendelijk!!! 😀😀😀 super!!!

20. Grieks Venlo

Wiel Koster

Geweldig zorgzaam persoonlijke behandeling.

21. Internationaal Venlo

Erg goed!

Piet

Top frietkraam zeker een aanrader om een keer langs te gaan. 🍟

24. Nederlands Venlo

Renate van Od.

Heerlijk gegeten na onze skivakantie in zuid Tirol, deze kok weet hoe het hoort, net als in Italie. Alles vers en gewone prijzen. Mazzel dat we het laatste tafeltje kregen zonder reservering wat ze ons wel aanbevolen voor de volgende keer. De zaak was net in een nieuw jasje gestoken (nieuwe tafels en stoelen en toiletten) want alles rook nog nieuw en gratis water op tafel, en na gepind te hebben kregen we ook nog een limoncello van het huis (net als op wintersport) we verheugen ons er nu al op om hier van de zomer lekker buiten op het mooie plein te eten. Wij komen zeker terug.

Ik heb er afgelopen week een friet speciaal besteld maar die was alweer koud toen ik naar huis ging. Slechte friet.

Vercoulen

Eten is Ok, bediening matig. Een groot nadeel is dat de gerechtjes niet gelijk geserveerd worden. Iedereen kreeg een ander tijdstip eten. De frituur gerechte n koomen 5 minuten later. Echt eeen tegenvaller… het was erg druk, maar we zijn vaker bij een ander tapas restaurant geweest waar het wel gelijk geserveerd wordt. Dus voor ons niet meer.

27. Internationaal Venlo

Wil Houba

Gezellige sfeer met goed eten en plezierige bediening.

Het duurt superlang. Ze werken echt niet snel. Vroeger was het veel beter. Ik moest 10 min wachten voordat ze de spullen er pas in deden ondanks dat er maar 2 voor mij waren met kleine orders. Het was echt chaos achter de balie en de vrouw en haar 2 dochters liepen elkaar alleen maar in de weg.

Gertie de Bijl

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en een kok die aan tafel het een en ander toelicht, zoals het overal hoort te zijn!

Jos Schell

Vandaag voor een heerlijk ontbijt gegaan, was om 10.00 Aanwezig ze kwamen de bestelling op nemen waarna we meteen de koffie kregen. Na een half uur kwam het ontbijt, toen de koffie al koud was. Vroeg aan de bediening of ik misschien een kop warme koffie kon krijgen daar ik al een half uur had moeten wachten, hij kwam zeer geïrriteerd over en zij dat ik warme koffie kon krijgen tegen betaling. Zij weten daar volgens mij niet hoe ze klanten tevreden moeten houden, zodat ze weer terug moeten komen. De beste reclame is mond op mond reclame, maar mijn ervaring bij deze zaak is, eens maar nooit meer, en dat voor een kop koude kop koffie.