Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venlo verdeeld zijn.

de lekkerste zelfgemaakte friet van Venlo.
    mooie cafetaria

Verbrand en daarna uitgescholden aan de deur, omdat we geklaagd hebben. Ze wilden de pizza zien, hier waren 2 stukken weg om te proberen, maar bleek erg vies. Maar ze vonden dat belachelijk en het maakte hun niet uit, ze hadden klanten genoeg! Schandalig!

3. Nederlands Venlo

Overheerlijke Brunch in gastvrije en gezellige ambiance aan met linnen gedekte tafels met verzilverd bestek. Alle hieronder vermelde gerechten waren smakelijk en vers bereid. Bedienende medewerkers waren vriendelijk en attent.
    Cornflakes en diverse soorten muesli’s. Diverse fruitsappen, melk en chocomelk. Verse vruchtenyoghurt. Vers gekookte eieren. Boeren bruin- en witbrood. Krenten- en kandybrood. Zachte en harde, witte en bruine broodjes. Roomboter croissants. Luxe vleeswaren. Verse Hollandse kaas. Drie soorten paté. Zoetbeleg. Roomboter. Pasta Penne salade met tonijn en kappertjes. Tasty Tom tomatensalade met Griekse feta en verse kruiden. Traditionele huzarensalade. Gemengde rauwkostsalade. Heldere bouillon met verse groente. Licht gebonden, dagverse soep. Warme vleesragout. Warm kipgerecht. Dagverse vis met verse groente en Hollandaise saus. Roerei. Kaasplank met diverse Franse kaassoorten. Bavaroise. Verschillende mousses. Fruitsalade met diverse soorten vers fruit. Assortiment Limburgse vlaai.

Doni

6. Grieks Venlo

Het eten wad er goed. Het voorgerecht vond ik wat te machtig maar wel lekker.
    Jammer vond ik het dat het eten en de gebakken aardappels of rijst.
    Niet op 2 bord lag.
    Van het toetje haf ik ook wat meer verwacht.
    Maar al met al is het wel een aanrader.

Stanislaus

17/02/2018: rucola op carpaccio is verlept, vis te gaar met overheersende saussmaak, sausjes rechtstreeks uit een supermarktfles en uitgedroogd (velletje erop), sushi taai, detoetjes zijn redelijk, alleen jammer dat er geen vanille in de creme brulee zit. Het eten is fantasieloos. Ik hoop dat dit komt door de drukte; de zaal zat nagenoeg vol. Lindeboom bier maakt veel goed.

Boze klant

Super slecht eten half gare friet niet klantvriendelijke. Zal er nooit meer van mijn leven komen.

Gisteren, op vrijdag avond gegeten.
    Zeldzaam vies, vet, koud en aangebrand. Tomatensoep met balletje, zonder balletje. Fruitsalade was een kom appeltjes. Niet een gerecht waarvan je denkt; dat bestel ik nog een keer. Eigelijk was alles vies met overal dezelfde saus op gespoten.
    Slechte bediening, verkeerde gerechtjes, lege bodjes werden niet opgehaald, dus steeds een berg afwas voor je staan. Het was er koud en tochtig. Absolute afrader.
    Zonde van je geld.

10. Regionaal Venlo
  11. Regionaal Venlo

Max W

12. Regionaal Venlo

Met de carnaval hier geweest! Hele Maaspoort was een groot feest en bij De Luif dus ook. Gezellige sfeer wel heel druk maarja daar is de carnaval voor. Goulashsoep was goed en de boerenkool ook!

13. Regionaal Venlo

Vorige week met mijn dochters geluncht was echt heerlijk, lekker druk, vriendelijk personeel en echt lekker gegeten. Eten hier vaak en komen altijd graag terug.

14. Regionaal Venlo

Zeer slechte prijs - (geen) kwaliteit verhouding, onvriendelijk behandeld na klacht over eten: de frietjes waren niet gaar en we kregen niet alles wat we besteld hadden zonder ons hierover van te voren te informeren (het was op) en zonder ons te compenseren. Het excuus was dat het druk was!

15. Regionaal Venlo

Vreselijk gewoonweg, als je al een klacht hebt, wordt deze absoluut NIET serieus genomen. Je wordt als oud vuil behandeld. Eten is hier echt op EIGEN risico!

Er loopt een kat in de zaak. Smerig!!

17. Eetcafé Venlo

Gezellig eetcafé, je kunt hier heerlijk eten. Verse producten, heerlijke steak Hemingway, uiensoep is ook een aanrader! Goede sfeer, vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten..

18. Grill Venlo

Wat een bagger eten.
    De zak met friet was nat en slap.
    Shoarma grote schotel zeggen ze dan at mijn dochter van 6 met gemak weg.
    De saus was net stopverf bakje kon je op de kop hangen kwam niks uit.
    De salade kwam zo uit de kliko.
    En als je dan belt hebben ze ook nog wat te zeuren.
    Never nooit meer.
    Wat een drek.

19. Internationaal Venlo

Was ooit erg goed, valt nu erg tegen. Ongezellig klein tafeltje, uitgedunde kaart, prijs/kwaliteit verhouding is zoek. Kritische opmerkingen neemt het personeel ter kennisname maar het interesseert ze duidelijk geen zier. Positief is wel de saladebar maar om daar nou voor om te rijden? Neuh.

20. Internationaal Venlo

Mikel

John Hendriks

Bij aankomst kregen wij al bericht dat een Kok ziek naar huis was gegaan.
    Wij hebben de keuze gemaakt voor een 4 gangen chef menu. Voor het eerste gerechtje gamba's hebben wij 2 uur moeten wachten. Geen vraag of we nog een drankje zouden willen.
    Het eten was niet bijzonder en de tafel werd niet schoon gemaakt. Hier stond geen organisatie en hierover hebben wij ook de chef aangesproken.

22. Snackbar Venlo

Bij de laatste bezoek was ik tevreden.
    Ze hebben nu een kinderspeelzaal.
    Je kan nu via het digitale scherm de bestelling plaatsen. Dat vind ik goed.
    Dus nu is het veel beter dan vroeger.
    Ik ga maandelijks daar.

23. Indiaas Venlo

Heerlijk gegeten in een gezellige huiselijke sfeer.

24. Sushi Venlo

Gistereavond opgebelt konde meteen terecht. Naar bijna 45min gewacht te hebben bij de deur van een ander restaurant, konde we hier snel aan tafel.
    Aardig personeel en goede service.
    En dat voor bij de eerste keer sushi te hebben geprobeerd.
    Tot volgende keer.

25. Sushi Venlo

Gistereavond om 19.00Uur gereserveerd.
    Komen we aan geen plek eerst volgende om 20.00Uur.
    Ik vraag netjes waarom hebben we gererveerd? Zegt ze nog even zo doorgaan dan kom je hier nooit meer naar binnen. Nou onvriendelijk.

26. Internationaal Venlo

suus

27. Shoarma Venlo

De eigenaren/medewerkers waren hondsbrutaal aan de telefoon. Ze spreken en begrijpen de Nederlandse taal niet wanneer je via de telefoon een bestelling plaatst. Daarnaast komen ze het eten koud/lauw bezorgen. Wat super ranzig is. Dan bel ik hun daar over op, wordt je gewoon aan de telefoon uitgescholden. Dit restaurant kent geen manieren en is absoluut niet klantvriendelijk plus hun is eten is vies.
    Ik zal ik nooit meer eten bestellen. bahhh!!! Beter bestel je bij hun geen eten!!

29. Nederlands Venlo

Prima pannekoekrestaurant vriendelijk efficiënt kaart gevarieerd genoeg schoon leuk ingericht

Kwaliteit frites snacks goed.
    Service : kan beter.
    Klant voor mij bestelde ook voor klant achter mij en aangezien dat "dat"een grote bestelling was kon ik langer wachten. Lekker!