Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Venlo verdeeld zijn.

1. Internationaal Venlo

Hoofdgerecht en wijn waren lekker.
    Wel lang moeten wachten. Toetje was matig. Maar het ergste was nog dat de baas met z'n personeel in de keuken stonden te roken toen ik m'n jas ging pakken! Dit kan echt niet!
    Voor deze (hoge) prijzen kun je in Venlo echt beter (rookvrij) eten!
    Ga dus niet meer terug!

2. Internationaal Venlo

W.Beurskens

3. Internationaal Venlo

Brasserie Retro

4. Sushi Venlo

waardeloos
    Na anderhalf uur nog steeds niks te eten.
    gewoon slecht

5. Sushi Venlo

nooijen

6. Frans Venlo

de bruyn

KnaapenGroep

Het was een seniorenuitje naar een project. De mannen vonden het een leuke zaak en prijs kwaliteit was super! Tot de volgende keer.

8. Portugees Venlo

Zo heerlijk gegeten bij Restaurant Boca in Venlo. We kijken al uit naar het volgende diner. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu van de chef en dat was werkelijk geweldig. Super vers en prachtig opgemaakt. De smaken waren breed en goed gecombineerd. Complimenten voor de chef!

9. Sushi Venlo
  11. Chinees-Indisch Venlo

Lei Holthuijsen

Voor Sinterklaasavond weer een heerlijke salade gehaald. Perfecte service en een uitstekende kwaliteit. Aanrader voor iedereen

13. Grieks Venlo

Heerlijk gegeten, borden vol. Leuke bediening, was erg lekker!

14. Indiaas Venlo

We hebben er heerlijk gegeten met 6personen alleen een van mijn kinderen was in india op vakantie geweest en had van hem dan ook wel een beetje pittiger gemogen.

Barry Brenner

Geweldig personeel, heerlijke sfeer… eten, nog steeds niet veel beter, jammer… tijd voor andere patat en vet.

Wat hebben we een fijne avond gehad bij La Mangerie. Een viergangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen, echt een feestje.
    Eten was top en de fijne bediening maakte het helemaal af. Wat wij erg mooi vonden is dat de kok alles zelf maakt, van de broodjes op tafel tot de bonbons bij de koffie. De gastvrouw geeft veel uitleg bij de gerechten en laat zelfs de speciale ingrediënten zien. Echt een aanrader voor mensen die houden van een avond tafelen met klassieke culinaire hoogstandjes!

Helaas het bestelde eten (borrelgarnituur) niet gekregen: na 1 uur gewacht te hebben op een paar bitterballen, frikandel en kipnuggets, besloten om niet langer te hierop te wachten. Het kan weleens voorkomen natuurlijk, maar dit moet men kenbaar maken van te voren. Een frituurhapje is zo klaar namelijk. Slechte service wat mij betreft, jammer want de recensies zijn erg goed over deze zaak.

Was onlangs Voor de derde keer geweest. Heerlijk gegeten met mijn gezin! Vooral de stoofvlees uit eigen keuken en hun hette kip menu was echt super lekker. Ze hebben ook lekker zelf gemaakte salade, heel verse!

19. Internationaal Venlo

Een mooie cafetaria (geheel verbouwd in 2017) waar je lekkere zelfgemaakte friet hebt, een aanrader!

R Janssen

Beste frietkraam van groot venlo.

Mark van kessel

Ik geniet elke keer weer van die heerlijke salades echt top. Ook de friet is heerlijk knapperig. En dit samen met biefstuk en champignons, top.

Ik kom snel weer aan.
    Veel succes Atoo

23. Grieks Venlo

Resi Vallen

Zeer vriendelijke en snelle bediening. Heerlijk eten en goede prijsverhouding. Een minpuntje was dat het erg rumoerig in de zaak was zodat je mekaar niet goed kon verstaan. Verder dik tevreden.

24. Internationaal Venlo

Het was weer zoals gewoonlijk erg lekker en vers.

25. Regionaal Venlo

Op zondag 24 september met 4 personen gegeten bij Luif. Als amuse vooraf kregen we een komkommer gazpacho met feta kaas. Als hoofdgerecht ossenhaas , precies goed gebakken. Prima prijskwaliteitsverhouding. Ook de tafelgenoten waren verrast en zeer tevreden. Ga zo door!

26. Eetcafé Venlo

Weer super gegeten. We zaten achterin de zaak, bij de keuken. Het was heel druk, er werd constant gelopen, rumoerig. Ondanks dit hebben we het toch erg gezellig gehad. Leuk en vriendelijk personeel.

27. Regionaal Venlo

Dennis en Ramira

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten lieve dames in dienst. Een nieuwe spontane vrouw wat een super tent dames zijn vrolijk… het eten is erg lekker. Groeten uit hilversum.

28. Snackbar Venlo

Koude kip op een broodje, na klacht werd het broodje tussen een grill gedrukt en kregen we het weer terug. Niet akkoord gegaan, geld weer terug gekregen. Maar kom er nooit weer.

29. Nederlands Venlo

ellis vercoulen

We zijn net met z'n tweeën wezen eten met de AH actie: 2e 3 gangen menu gratis. Op de site staat de prijs vermeld van een 3 gangen menu a 14 euro. Bestel je a la carte dan kost het 3 gangen menu 19 euro. Tot onze verbazing moesten we voor het eten twee keer 19 euro betalen! (inclusief drankjes €50 betaald) Dit ondanks onze spaarkaart waarmee het 2e 3 gangenmenu gratis zou zijn. Ik heb navraag gedaan bij de dienstdoende ober (Peter, ook eigenaar?). Hij gaf aan dat deze prijs al de helft van de gangbare prijs zou zijn. Dit klopt ook niet want als ik de reguliere prijzen door 2 deel zouden we een lagere rekening hebben gehad.
    Thuisgekomen de site er nog eens op nagelezen: Dit staat er echt niet. Het 2e menu zou gratis moeten zijn. Telefonisch nogmaals gereclameerd. Helaas heb ik Peter niet tot inzicht kunnen krijgen. Slechte zaak; mensen worden zo op het verkeerde been gezet en zijn dubbel zo duur uit als verwacht.
    Eerlijkgezegd zou ik het niet meer dan fair vinden als jullie 19 euro terug storten.

Hendriks MGI

11 Augustus heerlijk gegeten met 8 colega's.. Alles was prima georganiseerd en voorbereid. Bediening was goed en zéér vriendelijk. Eten was weer heerlijk zoals altijd. Grote porties voor een goede prijs. Overheerlijke malse spareribs. Joseph grill is zeer zeker een aanrader voor lekker eten en een fijne verzorgde avond met vrienden. Thanks Joseph!