Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tilburg verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Tilburg

Heerlijk eten, veel keuze, lekkere cocktail. Sfeer is modern.

2. Het eten was top, in 1 woord heerlijk! De bediening was goed met vriendelijke gastheren. De rijst was bij aflevering lauw / koud, maar dit heeft de gastheer goed opgelost. De sfeer was gezellig en gemoedelijk met rustige achtergrond muziek en rustieke inrichting. Ook de prijs / kwaliteit verhouding in combinatie met de sfeer en de positieve energie in het restaurant was goed. Een aanrader en voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer!

3. Bediening was goed en vriendelijk. Eten was erg goed, we hebben heerlijk gegeten.

4. Afgelopen woensdag 17 april ging ik samen met een collega een hapje eten bij Happy Italy Tilburg.

Helaas heb ik nog nooit zo'n slechte ervaring in een restaurant gehad als toen.

De volgende dingen zijn voorgevallen:

- Het personeelslid dat ons drinken kwam serveren, heeft geen woord gesproken. Ook niet gegroet. Heeft het drinken op tafel gezet en is weggelopen. Hij heeft zelfs niet gevraagd welk drankje voor wie was bestemd.
    - Terwijl wij nog onze carpaccio aan het eten waren, werd de pasta al geserveerd. Ondanks dat we dus nog niet klaar waren met ons voorgerecht, werd de pasta op tafel gezet.
    - Toen ik eenmaal aan mijn pasta wilde beginnen, kwam ik tijdens het roeren een haar tegen. Toen ik aan personeel een nieuwe pasta vroeg werd ik verbaasd aangekeken, kreeg wel een nieuwe pasta maar er werden geen excuses gemaakt.
    - Vervolgens werd de parmezaan vergeten bij mijn pasta. En kreeg ik geen nieuw bestek, dit kon ik zelf gaan pakken.
    - Ten slotte kreeg ik de parmezaanse kaas los geserveerd, maar hier in zat een stukje gebakken paprika.

Uiteraard heb ik hier een klacht over ingediend. Via de mail, bij nader inzien had ik er gelijk werk van moeten maken.
    De klantenservice wilde mij een cadeaubon sturen van €12,50. Ik ging niet akkoord hiermee, toen wilden ze mij een bon sturen van €20,-. Ook hier ben ik niet mee akkoord gegaan.
    Ik heb aangegeven dat ik dit ook een triest aanbod vond. Ik had verwacht dat ik op z'n minst de kosten van het eten vergoed zou krijgen.
    Ze vertelden mij dat €20,- echt het maximum was en ik deze cadeaubon alsnog opgestuurd kon krijgen als ik akkoord zou gaan.

Ik heb toen besloten dat ik nooit meer 1 voet zet in een Happy Italy restaurant, na dit hele fiasco. En ik de cadeaubon dus ook absoluut niet hoef te hebben.

Kortom:
    Slecht restaurant, slecht personeel, eten dat ver onder de maat is en een klantenservice die niks voor hun klanten wil betekenen.

5. Eten en de service was prima.

6. Kleine eetwaren Tilburg

Heel mooi restaurant met een goede sfeer. Personeel is erg vriendelijk en snelle service. De borden zijn super mooi opgemaakt, maar helaas viel het eten enorm tegen..

7. Kleine eetwaren Tilburg

Lekker

• Eindcijfer 8,5
  8. Heerlijk gegeten

We hebben hier heerlijk gegeten. Voor een donderdag wel wat rust (waren met nog maar 2 andere tafels) en de locatie draagt niet bij aan de perceptie van het restaurant, verdiend meer lof. Ik raad het restaurant aan.

9. Kleine eetwaren Tilburg

Net een andere sushi-ervaring. Vooral dat je niet in een tijdvak moet eten (oftewel bunkeren) + de kwaliteit van het eten en de bediening maakt het een zeer goede ervaring. Aanrader!!

10. Kleine eetwaren Tilburg

Wij waren er nog nooit geweest, maar het was super lekker en de sfeer was ook goed. Zo nu en dan moesten we wel iets langer wachten op het eten of drinken, maar dat was niet heel storend. Ik kom hier zeker nog eens terug!

11. Kleine eetwaren Tilburg

Bjorn van Duren

Heerlijk gegeten; all you can eat, maar van hogere kwaliteit dan elders.

12. Kleine eetwaren Tilburg

B lazaar

Gisteren voor het eerst hier gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn dochter met 8 dames. Het eten was heerlijk, de bediening erg beleefd en netjes. Het eten werd ook snel en warm geserveerd. Top en hier komen we vaker eten.
    Tip: lees ook de notities bij online reserveren.
    bij binnenkomst werd ons gewezen om naar boven te gaan, want daar zat de rest al, niet wetende dat het een verrassing was voor mijn dochter, die in de veronderstelling was dat ik alleen met haar zou zijn. De verrassing was hierdoor helaas wel verpest.

13. Kleine eetwaren Tilburg

Rombouts

Personeel zegt niks tegen je, eten is prima maar niet fantastisch. We gaan er niet nog een keer heen.

3,5
  14. A.verbeek

Wat een gezellige avond hebben we gehad mede ook dankzij 25 mensen uit Landgraaf.
    Ook de sirtaki gedanst.
    Thx eigenaar en team voor de gastvrijheid en ouzo van het huis.
    Tot de volgende keer.

15. De carpaccio was goed. Heel erg veel rucola en veel kaas. De hoofdgerechten waren een drama. Het duo van eend zijn twee hele kleine stukjes met een blaadje kool en een stengel asperge. Hier betaal je €27,50 voor. De kalfslever was vies. Het smaakte meer naar balsamico en niet naar lever. We hebben geklaagd en kregen een kopje koffie ter vergoeding. Vroeger kreeg je nog appelmoes en wat extra groente. Nu kregen we alleen diepvriesfriet met mayonaise. Deze kwam in twee hele kleine bakjes voor 4 personen. Het was eg slecht en erg duur. Je gaat met honger weg en een lege portemonnee.

1,6
  16. Verberne

Lekker druk maar ondanks dat gezellige sfeer, goed te doen aan buffet is top geregeld

17. Houtepen

Heerlijk eten en super personeel.

18. Marianne

Altijd een vriendelijk woord. Nooit écht lang hoeven wachten en de friet is de lekkerste van Tilburg. Gewoon een goed bedrijf.

19. Babs Krijgsman

Jaren geleden was de friet niet lekker. Of nog niet goed gaar of oude friet. Nu hebben ze verse friet en Franse frietjes maar mijn voorkeur gaat naar de verse friet 😃. En de bamischijven vind ik de lekkerste die ik ooit op heb 😊!

20. Kleine eetwaren Tilburg

Super lekker eten, altijd weer jammy!
    Wat wel jammer was, de zalm was op en dat is als je als echte zalm liefhebber komt wel een dingetje 🤭..

Personeel toppp!!!! Echt zo vriendelijk.

21. Henk Jansen

Heerlijk eten en vriendelijk personeel

22. Wat een bagger bedrijf. 2,5 uur gewacht, nog geen eten. Dit is niet normaal. Telefoon word gewoon niet opgenomen. Overmorgen ben ik terug en dan ga ik mijn geld terughalen plus vergoeding dat ik ergens anders eten moest bestellen na 2,5 uur. Dit soort tenten heel rap sluiten in Tilburg

23. Chinees-Indisch Tilburg

Nooit meer, wat een smakeloze hap hadden wij afgelopen zondag. De container was er goed mee en had niet eens zin om te bellen. Dus welkom nimmer meer.....

24. Ronny brands

Voor de 1e keer bij L'Orangerie geboekt. Ontvangst en service prima, 't eten was zeer goed. Tot een volgende keer

25. Genoten, fijne sfeer lieve medewerkers!🌺

26. Super vriendelijk en de service is top

27. Kleine eetwaren Tilburg

Ria Raeymaekers

Met kleinzoon Alexander zijn Sweet Sixteen gaan vieren. Op en top geslaagd. Alles kreeg een uitstekende beoordeling van de jeugd.
    Wij gaan zeker voor de zo veelste keer terug.

28. Kleine eetwaren Tilburg

H.jansen

Het eten was prima en de bediening geweldig

29. Christel

Gastvrij, snelle bediening, kwalitatief eten en prettige sfeer!

30. Kleine eetwaren Tilburg

Lekker gegeten, prima sfeer, even wennen dat niet alles tegelijk op tafel komt maar in delen. Goede kwaliteit, veel keuze. Enige minder lekkere waren de kip-loempia’s, verder alles tot. Zalm-tonijn bowl echt heer-lijk!!!