Happy Italy laten bezorgen?

Online eten bestellen

zo lunch vanaf 11:00

1520537765 78
1581962675 58

1. Sam

Top gegeten. Lekkere pasta.

2. Was lekker gezellig sfeer.

3. Eten via social deal, zeer slecht personeel ze zijn ongezellig en de vrouwlijke manager wilde ons nog oplichten (is ze ook gelukt) omdat we het verkeerde menu hadden besteld maar er werd ook niets uitgelegd over de deal terwijl hun onze deal vouchers voor bestelling hadden. Bij afrekenen kwam manager alles schreeuwend bijna uitleggen aan onze tafel dat we flink moesten bij betalen, we hadden alleen een pasta sukkels zijn t. Nooit meer hier naar toe er werken onbekwame mensen. Zonde onze avond was na flink bijbetalen erg verpest.

1,8
  4. Zijn hier geweest eten en vonden het geen fijne sfeer. Een iemand die hoger is in de bediening weet niet eens wat die moet doen en wilde ons niet helpen. 20/30 min gewacht tot iemand ons kwam helpen. 1 vrouw in de bediening die ons wel wilde helpen. Niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  5. Rianne Bruygom

Zojuist hier wezen eten met 2 kleine kindjes.
    Ondanks de drukte werd het eten vlot geserveerd. We hebben heerlijk gegeten! De bediening was erg klantvriendelijk. Er was een fijne sfeer en de kindjes konden zich goed vermaken in de speciale kinder speelhoek met ballenbak.
    Het kindermenu is een aanrader!

6. Ronny rombouts

Waardeloze zaak…
    Serveert vegan pizza… maar brengt gewoon pizza met salami… zonder excuses…
    Als je allergie hebt, zit je serieus met de problemen in deze zaak…
    Te mijden…

7. Vandaag 2 pasta's gehaald maar 1 viel erg tegen de gamberi spinaci er zaten de helft gamba's in hele dikke spaghetti leek wel gemengd met noodles niet lekker en dat voor bijna 12 euro

8. Van buiten zeer sfeervol, binnen vrolijk welkom geheten. Was de rest van het personeel ook maar zo. Bediening zeer slecht en ongeïnteresseerd. Klantvriendelijkheid ver weg. Pizza was de slechtste die ik ooit gegeten heb.

2,3
  9. Had geen idee dat de pizza met anjovis maar liefst 8 visjes huisvesten… Veel voor weinig?

1,8
  10. Thirzianne

Ik was net bij happy Italy heeft gezittwn voor bijna 1uur om een service te krijgen maar niemand komt me helpen.
    Ik vind het een heel slechte service.

11. Gisteren donderdag eten afgehaald. Was rond kwart voor 8. By thuiskomst geen saus op myn Pomodori secchi. Super slecht....en weinig sla. We hadden 2 gerechte en een halve bak sla. Was zo kwaad.
    Heel slecht...bellen hoef je niet te doen, word niet opgenomen.

12. Hebben jullie ook een vacature voor telefoniste? We proberen al dagen telefonisch te reserveren, maar er wordt niet opgenomen...

13. Maarten

14. Svennieboy

Leuk restaurant
    We gingen er vol verwachting naartoe omdat Happy Italy Tilburg bekend staat als een restaurant waar het altijd druk en gezellig is, het was bij ons bekend dat er een rij voor de deur staat, maar dat vonden wij niet erg. We werden niet teleurgesteld toen we eenmaal zaten. De bediening was vriendelijk en alert en het eten was prima. Zowel de pasta's als de pizza's zijn aan te raden en de prijs/kwaliteitsverhouding is super. Je krijgt echt heel veel voor relatief weinig geld. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

15. Ongeīnteresseerd personeel, heerlijk eten!

16. Slecht, de heren wc een puinhoop, veel wc papier op de grond de knop om de wc doorspoelen lag eraf, mag wel wat vaker schoongemaakt worden dus. Ook de pizza, ik had een pizza met Italiaanse ham, maar in plaats van zoals je verwacht gerookte ham krijg ik iets van achterham/pekelvlees. Ook worden de tafels niet zo netjes gehouden. Toen wij zaten te eten kwam er een grote groep binnen, Die aan de grote wacht tafel werd gezet, waar de wachtende mensen werden weggestuurd (wat begrijpelijk is) echter werd de tafel niet eerst netjes afgedaan, lag het nog vol met folders op de tafel als zo wel onder de tafel. Het eten was er zoals we gewend zijn, erg snel wat fijn is met kleine kinderen, echter om het toetje hebben we bijna moeten smeken bij de bediening want na 15 minuten met lege borden te hebben gezeten waren wij het wachten beu.

1,7
  17. Als we gaan eten staan we vrijwel altijd in een rij buiten te wachten. Maar toch gaat dat nog redelijk snel en zit je binnen een halfuur wel in het restaurant. Het opnemen van drankjes en de gerechten gaat vlot, evenals het eten. Binnen no-time staat je gerecht op tafel. Het is dus ook vooral een restaurant om 'even snel' iets te eten. Lang tafelen kun je beter ergens anders doen. De kwaliteit van het eten is prima. Je krijgt een flinke portie en het is zeker niet duur - en als je het niet op krijgt, wat negen van de tien keer het geval is, kun je het mee naar huis nemen in een doggybag. Favoriet is de Pomodori Secchi pasta en de Pizza Contadina! De verleiding om die te bestellen kan ik eigenlijk bijna nooit weerstaan.

18. Heerlijk, vriendelijk personeel. Wachten in de rij gaat snel. Als je zit wordt je absoluut niet weg gekeken ook al staat er een rij. Het eten is heerlijk en wat je niet op krijgt krijg je in een bakje keurig mee naar huis.

19. Inge

20. Afgelopen week gegeten bij Happy Italy, maar het was erg tegengevallen. Restaurant is meer een vreet schuur, mensen wachtend in een rij voor eten. Enige goeie is dat de prijs schappelijk is voor Nederlandse begrippen.
    Eten op zich was matig. Veel gerechten zijn eentonig van smaak.

21. Geen respect voor de medemens! Niet klantvriendelijk! Slecht!

22. Vandaag voor het eerst gegeten na goede verhalen. We hebben enorm genoten. Het was druk maar er waren nog tafels beschikbaar (zondagmiddag 15.00u). Drankjes werden snel bezorgd en ook de pizza's arriveerden binnen tien minuten. Het heeft ons erg goed gesmaakt en de rekening was ook erg acceptabel.

23. Guven Senturk

24. Heb hier al meerdere malen gegeten en altijd met veel succes. Grote porties, goede smaken, vlotte bediening en dat voor spotprijzen! Het is een groot restaurant, maar wel gezellig ingericht, waar je zowel kunt lunchen als dineren. Absolute aanrader!

25. Super lekker eten voor een te gekke prijs! Ontzettend lekker sfeertje! Het allergaafste vind ik dat je gewoon in de keuken kunt kijken! Het is ook heel leuk voor kinderen!

26. llewis 1652 punten

Pizza en pasta staat niet hoog op het persoonlijk menu vanwege het dikmakend effect. Maar als je dan een keer pizza eet, moet het lekker zijn. En dat is ie zeker bij Happy Italy. Voor werkelijk spotprijzen kun je hier heerlijk eten. Nadeel is dat meerdere Tilburgers dit door hebben, en dat je soms dus in de rij staat voor een tafeltje. Tip: nooit op zaterdag of zondag rond 18 uur deze kant op gaan.

27. Mooi en gezellig restaurant, wel groot maar dat valt niet op door de goede indeling. Lekker goedkoop en van zeer goede kwaliteit. Ruime porties en vriendelijke bediening. Echt een aanwinst voor Tilburg!

28. Erg lekker, super snel, en een heel mooi resaurant. Een compleet plaatje.

De bediening was minder. Wij werden nauwelijks aangekeken, en moesten zelf aangeven wanneer we iets wouden. Bestek werd op tafel gegooid en ook drinken werd aan de kop van de tafel gegooid.

Ook jammer dat je in de rij moet wachten, maar dit gaat best snel.

Verder een fijn restaurant.

29. Zeker niet voor het lange romantische tafelen. Maar wel overheerlijke gerechten voor prijzen die je tegenwoordig echt bijna nergens meer ziet! Top!

30. Geweldig!! Dit zijn de echte Italiaanse pizza 's. Zo proef je ze inderdaad alleen in Italie! Jammer van de wachtrijen iedere dag. Ik ga voortaan erg vroeg om dit te voorkomen. Want is echt de moeite waard !

31. Een mooie aanwinst voor Tilburg!
    Heerlijk gegeten voor een erg schappelijke prijs. Ben er nu meerdere keren geweest en alle keren goed gegeten. Pizza's zijn erg goed, dunne knapperige bodem en rijkelijk belegd. Ook de pasta's zijn goed van smaak en het zijn flinke portie's.

Al een keer in de rij gestaan waar er 35 man voor ons stonden, maar na 15 minuten wachten toch al een tafeltje vrij voor 6 personen. En ja, het is zeker de moeite waard om te wachten.

De prijs bij de McDonald's is hoger dan bij HappyItaly. Geen moeilijke keuze dus.

Het personeel is vriendelijk en alert. Soms mist er nog wat aansturing, maar ook dat gaat steeds beter. Alles staat snel op tafel, zowel het eten als het drinken. Dat terwijl er toch zo'n 250 man aan het eten zijn. Hulde voor het personeel.

Kortom; een aanrader om 'snel' een lekker hapje te eten voor een erg schappelijke prijs met een goede sfeer en ambiance.

Bud, Jasper en team, zet 'm op!!!

32. Heel fijn restaurant! Redelijk uitgebreide menukaart voor een small-budget restaurant. Eten was genoeg en goed van smaak. Service was top, nabestelling kwam vlot, we konden halverwege verplaatsen naar binnen aangezien het toch wat koud werd en iedereen was even vriendelijk. Het pand was ook erg mooi. Uiteindelijk rekenden we nog geen 15 euro pp af, met brood vooraf, hoofdgerecht, dessert en meerdere drankjes. Echte aanrader!

33. Afgelopen dinsdag zijn we hier wezen eten aangezien we van diverse kanten goede geluiden kregen van deze tent die pas open is gegaan in tilburg.

ik kort kan ik zeggen: erg goed voor een italiaanse 'fastfood' keten.
    De wat langere versie is: leuk om te zien dat dit voormalig witgoed bedrijf is omgebouwd naar een industrieel pand. veel stenen muren in de zaak, veel hout, mooie lampen en een giga wand met alle ingredienten. We waren er gelukkig al vroeg (want toen we weg gingen stond er zeker 20 man buiten te wachten).

De tafels zijn eenvoudig maar goed, goede uitstraling voor waar deze formule voor staat.
    De kaart is uitgebreid genoeg (pizza en pasta en salades) terwijl je dingen mist zoals lasagne, canneloni etc maar voor de rest is er keus genoeg. Onze bestelling stond in 15 min op tafel terwijl de zaak toch vrij vol zat.
    We gingen deze keer voor de pasta carettiera (gorgonzola/zongedroogde tomaatjes etc) en de ravioli verdi.

Het bord zag er goed uit, rook heerlijk en smaakte goed. Het eten was ook goed heet wat temperatuur betreft. gewoon goed dus.
    Na afloop gingen we beiden voor de tiramisu (das een zwak van ons beiden) en deze zelfgemaakte versie mag er zijn. Je proeft de koffie goed, de mascapone is heel zacht (zit er nu slagroom in?) en het geheel klopt gewoon. Oke, ik mis dan wel het vleugje citroen en vanillesuiker erin maar deze staat zeker in onze top-10 van europa.

Bediening is voor het merendeel ok/goed. Ze komen idd wel snel de lege flesjes ophalen en sommige (jongens in de bediening) lopen als een kip zonder kop rond. Ik verwacht dat met deze lage prijzen voor de gerechten de echte omzet van de drank moet komen, vandaar dat ze daar zo op gefocused zijn.

2 pasta's, 2 toetjes en incl. drank voor nog geen 30 euro is een hele goede prijs voor wat je hier krijgt. We komen zeker nog terug (en checken of de kwaliteit constant is)