Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tilburg verdeeld zijn.

Zonder eerst te kijken naar de recensies zijn wij hier gaan eten met 4 personen. Helaas was het al in het begin meteen mis, doordat het erg lang duurde voordat er een bestelling werd opgenomen (wel drinken). Tot 2 keer toe werd er gevraagd of het smaakte, terwijl we nog moesten bestellen. Toen was er eindelijk eten, maar het was van de verkeerde tafel. Het eten zelf was slecht, we hebben toen (noodgedwongen) maar steeds de snacks besteld (friet/bitterballen/etc), want die gingen wel. Na het eten zijn we een uur buiten gaan zitten om ons drankje te nuttigen, maar er kwam niemand een bestelling opnemen, ook niet even vragen. Bij het betalen stonden bestellingen van de vorige eters op onze rekening. Wc vies en sfeer niet te harden. De jongen die er werkt is wel oké. Sorry voor deze recensie, maar ze zien ons (helaas) nooit meer terug.

Jurgen Den Ouden

Peter Rietveld

Dinsdag 22 november wezen eten voor een herkansing.
    Super goed ontvangen en heel lekker gegeten!
    Een mooi plekje aan het raam kunnen uitkiezen!
    Veel verschillende rondes met allemaal verschillende gerechtjes op!
    De gerechtjes kwamen lekker snel achter elkaar en waren goed bereid!
    Een echte aanrader!

Pleun & Giel

Lekker gegeten met veel variatie, een echte aanrader.

Lemmy Engering

6. Italiaans Tilburg

Heerlijk gegeten. Kwaliteit op het bord, professionele bediening, gastvrijheid, ambiance top!

Lekker eten, goede service. Gewoon goed.

Zanggroep Broekhoven 1

Wij hebben 19 november ons 25 jarig bestaan van de Zanggroep gevierd, dit wilde wij doen met een heerlijk etentje.
    En dat is ons gelukt, samen hebben we mooi keuze menu uit gezocht voor ieder wat wils.
    We hebben in de achterkamer gezeten heel huiselijk. We werden vriendelijk ontvangen en vriendelijk bediend door het personeel. We hebben volop tijd gekregen om op ons gemak te kunnen eten.
    We komen zeker nog terug, heb ik van verschillende mensen van het koor gehoord.
    Hartelijk dank voor alles.
    vriendelijke groeten, Francie

Eten was een beetje vlak qwa smaak, voor een nieuwe eetgelegenheid met tapas gerechten moet je, je in deze tijd met zoveel van deze gelegenheden wel iets meer bieden, om er uit te steken.
    Dat was helaas niet het geval, en een aantal keren lang moeten wachten op het volgende rondje met gerechten, terwijl het niet extreem druk was, 3.5 Uur over 6 ronden vindt ik lang.

Anne Schoenmakers

In een woord Geweldig! Goeie sfeer, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen! Ga er zeker nog een keer naar terug.

Lekker gegeten!
    De bediening vond ik wat minder.

Fam Janssen

Een super gezellige heerlijke avond gehad

13. Eetcafé Tilburg

Hadden twee kroketten met brood en brood met pulled pork besteld. Brood met kroketten waren lekker. Op de brood met pulled pork zat te veel cayenne peper en chilipoeder. Tevens stond ook niet op de menukaart dat die ingredienten in het eten zaten. Het was niet lekker meer, dus laten staan. Na tussenkomst van de bedrijfsleider geld voor dat broodje teruggekregen.

Zoals gewoonlijk fijne bediening en prettige sfeer, Helaas had ik het idee dat er beknibbeld word op de ingrediënten of de chef kok was ziek thuis. Het eten was "ok", normaal is het lekkerder.

15. Afhaal en bezorg Tilburg

Nooit meer. Bestelling niet oké. Geen salade.

16. Eetcafé Tilburg

Eerste keer hier gegeten. Bediening was een stand in en wist weinig van de kaart en de aperitiefjes, maar dat kan gebeuren. Niet storend.

4 Oester €16, — heerlijk op smaak. Mosselen ook erg lekker en redelijke portie op een bord geserveerd ipv in een pannetje.

Lekker glas wijn. Italiaanse witte.

Zeker nog eens terug.

Zeer klantonvriendelijk om je klanten buiten in de kou laten staan wachten. Gooi die tafels eruit, zodat klanten binnen kunnen wachten!

We hadden gereserveerd bij Grill-ig in Tilburg en bij binnenkomst werden we vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die ons naar de tafel bracht.
    In ons gezelschap zat iemand met een allergie en hier werd niet moeilijk over gedaan, er werd nagegaan wat zij dan wel of niet mocht waardoor ook zij een goede avond had.
    Het personeel was zeer vriendelijk. Ondanks dat het druk was namen ze de tijd om een praatje te maken wat de gehele ervaring top en compleet maakte.
    Voor ons snel weer een keer Grill-ig!

Heerlijke verse sushi!!

20. Nederlands Tilburg

W.H. Ganotten

Echt prima, hoffelijk, attente bediening, zorgvuldig prijspeil niet naar verhouding zo laag.

21. Nederlands Tilburg

Heerlijke avond gehad! Fijne persoonlijke service in het voortraject en op de avond zelf. Dank jullie wel!

Peter Rietveld

Dinsdagavond 14 november naar Grillig geweest in Tilburg. Na een goede ervaring in Kaatsheuvel hier gereserveerd.

Bij binnenkomst werd ons een plek gewezen en konden we gaan zitten. Na ruim 20 minuten werden we vervolgens aangesproken of we al iets te drinken hadden gekregen. Snel werd onze drank even opgenomen en werd het gebracht. De warme chocomelk was maar voor de helft gevuld met drinken en de andere helft met schuim.

Ondertussen zagen we bij alle andere tafeltjes dat er al 1 of zelfs 2 keer eten gebracht was. Uiteindelijk kregen wij van een vrouw de kaartjes waarmee we konden ‘bestellen’. In een vlugge en ongeïnteresseerde manier legde ze het concept uit.

Snel hadden wij ons eerste kaartje ingevuld en werd er meerdere keren langsgelopen zonder dat het kaartje meegenomen werd. Ondertussen was na 45 minuten ons eerste kaartje nogsteeds niet meegenomen en hebben we besloten om af te rekenen en ergens anders dan maar iets te gaan eten.

Toen we gingen afrekenen werd er nog steeds geen echte aandacht aan ons besteed en een magere sorry kwam er amper uit.

Al met al een grote teleurstelling aangezien we ons erg op een gezellige avond verheugd hadden en speciaal vanuit Nijmegen hierheen gekomen waren..

23. Pannenkoekenhuis Tilburg

Vandaag met een stel vrienden en vriendinnen wat gaan eten en drinken hier. Eerst natuurlijk het terrein verkend en de geitjes gespot. Toen het donker werd naar binnen gegaan en pannenkoeken gegeten. Heerlijke pannenkoeken (en oke, een frietje) gehad! Het eten was er ook heel snel. Het leek erop dat de jongedame achter de bar de zaak in haar eentje runde (samen met de kok? Of heeft ze zelf staan bakken…), hartstikke top gedaan. Het heeft ons aan niets ontbroken en ze was super attent en gezellig.

Jammer dat het zo uit de richting zit voor ons, anders waren we hier al heel vaak geweest. Wie weet tot ooit weer. En complimenten aan de blonde jongedame.

Door omstandigheden moesten we al vrij snel het etentje beëindigen. We hebben een bon gehad voor gratis etentje dus heel schappelijk opgelost. Eten was heerlijk en bediening erg goed.

Mooi restaurant met goede service. Eten was lekker en goed verzorgd. Alleen had het van ons wat warmer mogen zijn. Paar gerechten waren niet echt warm maar goed te eten. 1 Gerecht teruggegeven en werd super opgelost.

26. Internationaal Tilburg

Cees Wouters

Zondag 12 november 2017 familie etentje met 13 personen bij Boerke Mutsaers.
    Het viergangendiner was uitstekend met een heerlijk aperatiefje en amuse vooraf.
    Zeer vriendelijke bediening!
    Zeker voor herhaling vatbaar

Winni van Zandbeek

Lekker gegeten en gastvrije en vriendelijke bediening.

De ontvangst, de bediening, het eten en drinken, alles was zeer goed.
    Zeker voor herhaling aan te raden!
    De bediening wist waar ze over praten als we iets vroegen.

Leuk restaurant. Veel keus op de kaart. Soms langzaam met drankjes serveren.

Antoinette

Jammer veel opgewarmde kant en klaar produkten en al het gefrituurde was veel te hard gefrituurd