Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tilburg verdeeld zijn.

C v d heuvel

We hebben heerlijk gegeten bij jullie. Personeel erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

2. Sushi Tilburg

Het eten was lekker, wat minder was, was de drukte en het tekort aan personeel. We moesten redelijk lang op het eten wachten.

Heerlijk gegeten. Snelle bediening. Erg vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met veel keuze op de menukaart. Een echte aanrader!!

Wat we besteld hadden kregen we niet maar wel de volle prijs betalen. Onvriendelijk personeel, niet klantvriendelijk. Eten was niet gaar. Kreeg een bevroren stuk vlees op mijn bord! Eens maar nooit weer.

Lynn

Lance

7. Turks Tilburg

Als je opgelicht wilt worden moet je vooral hier wat bestellen !!!! Klein bakje kapsalon voor 8 euro waar amper vlees inzit half gevuld is en niet lekker is. Daarnaast erg onvriendelijk personeel en geen gezellige sfeer. Voor ons nooit meer.

Leuke locatie voor een bierproeverij! Was weer een topavond, dankzij café hoegaarden!

9. Aziatisch Tilburg

Pieter van Hoof

Het eten was niet te eten. Het eten was koud, er stond niet eens bij wat het was. Uitermate slecht restaurant. Een pluspunt het drinken uit de supermarkt was lekker.

D Janssen

Gezellig en lekker gegeten ,zelfs met de wensjes vd kleinkinderen werd rekening gehouden

11. Sushi Tilburg

Eerst een kwartier buiten wachten want 'er was iets mis gegaan met de reservering '. Ok, als het verder maar goed is dan. Matige tot slechte kwaliteit sushi, tot twee keer toe lauwe cola en niet krijgen wat je bestelt. Vervolgens bij het afrekenen teveel in rekening gebracht...
    Slecht, erg slecht.....

12. Mediterraans Tilburg

Een echte AANRADER
    Wat een leuk restaurant IBIZA. Met vriendinnen wezen eten heerlijk. Ik eet alleen vis en dat was echt top. En zulke leuke andere gerechtjes ook de nagerechten.
    En we hebben de cocktail proeverij gehad en de visbowl.
    We komen snel terug. Ga zo door Ibiza.

Kom hier al 4 jaar sinds ik daar in de buurt op school zat, nu al ruim twee jaar niet meer in de schoolbanken maar ik blijf terugkomen naar Doner Hoekje. Naar mijn mening veruit de lekkerste doner die je kan vinden. De eigenaar is ook een erg aardige man en weet altijd al precies wat ik wil bestellen ;)

Super eten
    Super service
    Super gezellig binnen alleen zou ik t op prijs stellen dat jullie mensen aanspreken als hun kind naast ons keihard zijn mobiel aan heeft staan ( spelletjes spelen denk )

15. Sushi Tilburg

Goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. Ruime keuze aan verse sushi. Zeker voor herhaling vatbaar!

Rob de Bruin

Eten was wederom voortreffelijk. De wijn was duidelijk minder. Alleen mijn vrouw drinkt wijn en dan vraag je een glas. Normaal krijg je dan een keuze tussen verschillende druivensoorten. In dit geval niet. Mijn vrouw kreeg een glas wijn en deze was niet lekker. Zonder probleem kreeg mijn vrouw een andere wijn, alleen weer zonder keuze. Deze wijn was iets beter. Toch een minpunt bij verder een heerlijke avond

Veel kwaliteitsverschil tussen de gerechten. Sashimi, biefstuk, zalm en pangasiusfilet waren goed. Fish and chips slecht. Fish was zo hard gefrituurd dat je er een raam mee in kon gooien. Hetzelfde met de gamba in tempura. Twee gerechten kiepten om in de handen van de bediening. Jongen liep terug naar de keuken. Nooit nieuwe gerechtjes van ontvangen. Jammer.

18. Sushi Tilburg

Wouter Bruinsma

Geweldag restaurant! Top eten en prima service. Je hoeft niet lang te wachtten en de mensen daar zijn gezellig. Echt een aanrader. Beste restaurant waar ik ooit heen ben geweest.

Eten was top! Goede service!

Super lekker! Vriendelijk personeel. Beste sushi restaurant dat ik ken. Zeker een aanrader.

Van houtum

We hebben heerlijk gegeten.
    Helaas ging t een paar keer mis met drinken. Werden er flesjes gebracht, maar geen glazen. Deze zouden ze gelijk gaan pakken, maar toch nog n keer om moeten vragen. En dit zo 2×. Dus vandaar n 8 voor de service i.p.v. n 9.
    Sfeer is op zich prima, maar helaas vonden wij de stoelen erg laag tov de tafel. Zat niet prettig. En van de 4 stoelen die wij hadden, waren er 3 erg wankel en niet stabiel.
    Vandaar de 7 voor sfeer.

22. Pannenkoekenhuis Tilburg

Sophie

Lisanne Blok

Reeds de tweede maal dit restaurant bezocht. Zeer fijne keuken, prijs-kwaliteit en service meer dan ok. Een absolute aanrader. Ook zeer kindvriendelijk.

Op andere locaties al vaker gegeten bij grillig en dit altijd naar wens.
    Nu in Tilburg geweest en wat daar erg tegenviel was dat de tapas niet allemaal tegelijk aan tafel gebracht worden. Er staat inderdaad aangegeven op de menukaart dat dit kan gebeuren door de organisatie in de keuken maar gisteren hebben we bij alle 7 rondes nooit alles tegelijk gehad. We waren maar met 3 personen aan tafel en vonden dit allen erg storend en sfeerbepalend.
    Aangezien wij deze ervaring niet hebben bij de andere locatie(s) ben ik van mening dat de organisatie in de keuken anders kan omdit tot een minimum te beperken.
    De kwaliteit van het eten is prima en we hebben een gezellige avond gehad!

26. Chinees-Indisch Tilburg

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest. Erg vriendelijke bediening. Twee keer een rijsttafel besteld en beide keren erg lekker. Aanrader!

mechie van schijndel

Eten is echt super lekker!
    Zeker een aanrader, wij komen zeker terug!
    Niks op aan te merken.

Lekker gegeten. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.

29. Sushi Tilburg

Lisa bouwman

Een geweldig restaurant! Het kwaliteit van het eten was echt fenomenaal. Verder was het personeel ook super gezellig. Het personeel gaat gezellig een gesprekje met je aan wat echt zorgde voor een top sfeer. Mojo is echt een aanrader!

30. Sushi Tilburg

rene magis

Super eten bij mojo.
    Ben bij concurrenten geweest maar kunnen niet tippen aan mojo. Ik kom uit eindhoven maar ga voor sushi en japanse grill speciaal naar tilburg. Echt een aanrader.