Osaka laten bezorgen?

1201626431 75
1312192297 84
1345362056 80
1610720134 76

1. Zaterdag avond gaan eten met de familie, het was heel druk bij Osaka. Het eten aan de koude kant was heel erg slecht aangevuld, het dessert buffet is behoorlijk geslonken kwa keus en de ijsvrieskast waar je zelf een ijsje mag scheppen zag er niet verzorgd en hygiënisch uit. De wachtrij bij de bakplaat was overbezet. De droog handdoekjes uit de automaat waren niet aangevuld en de wc is in al die jaren niet serieus gemoderniseerd. De bakken aan de warme kant waren redelijk gevuld alleen de manier van opscheppen is wederom niet hygiënisch en slecht ingedeeld om er goed bij te kunnen. Er is weinig variatie in het eten als we er komen. Het meubilair zit behoorlijk rechtop wat fatsoenlijk ontspannen eten niet echt ten goede komt. Alles is door de jaren heen niet echt veel veranderd. Wij hebben het voorlopig weer even gezien bij Osaka.

2. J Bennaars

Eten is er altijd goed en het personeel is zeer vriendelijk.

3. John Zwartepoorte

Prima gegeten, bediening wat stug en tijdens het eten was men op een zichtbare plaats aan het schoonmaken.
    Al met al best reden om hier meer aandacht aan te geven.

4. €90 Met 2 volwassen en een kind dat een paar frietjes eet. Voor die belachelijke prijs zitten ze je nog achter je vodden ook. Na een uurtje vragen ze al of ze je bestek mee mogen nemen. Kwaliteit was ook ver onder de maat. Voor ons nooit meer.

2,6
  5. Anja netten

We hebben geannuleerd ivm corona regels.

6. Lekker gegeten vlotte bediening en heel vriendelijk.

7. Zelden zo slecht gegeten (teppan yaki) met ongeïnteresseerd personeel.
    Nooit meer!

2,9
  8. Bela Balogh

Great food, excellent service !!! Only one little problem.. two glass of water almost 5 euro…!!???

9. Beste mevrouw / meneer,
    Na twee jaar waren we eindelijk weer eens in uw restaurant, waar we altijd goede ervaringen mee hadden. Maar soms komt het er niet van.
    Uw zaak is veranderd en aangepast. Ziet er keurig verzorgd uit. Het eten was was uitstekend. Andere gerechten meer sushi e.d keurig verzorgd en lekker.
    Ook de bakplaten waren verhuisd en je kunt nu lekker ruim rondom de platen staan, dus sta je niet in de weg voor de andere gasten, goed over nagedacht.
    Vond de bediening slecht, moesten erg lang op onze drankjes wachten, dronken worden hoeft niet natuurlijk, maar als je met moeite twee drankjes op een avond kan bemachtigen en dan nog ruim een kwartier op je koffie moet wachten? We hebben de gehele avond met vuile borden op de tafel gezeten, gelukkig gingen de buren weg toen konden we onze borden daar zelf kwijt.
    We hebben er niet minder lekker om gegeten, maar het doet wel een beetje af aan de sfeer.
    Succes!
    Tot een volgende keer!
    Goed weekend.
    Adri

10. Wij komen speciaal vanuit Mechelen hier gezellig en lekker tafelen. En dat een paar keer per jaar en dit al voor jaren! Dat zegt eigenlijk genoeg denk ik...
    Het eten is zeer lekker en divers, het nagerecht is zo uitgebreid dat je spijt hebt dat er een hoofdgerecht is... Voor de kids die niet tuk zijn op de Chinese maaltijd, zijn er frietjes met de nodig snacks + een speciaal ingerichte speelhoek zodat de "grote" mensen nog wat langer kunnen nagenieten van de maaltijd.
    En wie perfectie zoekt... de ene dag is natuurlijk niet de andere, en altijd kan je wel iets vinden dat je niet aanstaat, dat wanneer het druk is de bakplaten niet altijd helemaal gevuld zijn. Kritiek kan je altijd geven.
    Maar met een beetje geduld en begrip kom je al een heel eind. Als dit je niet aanstaat, er bestaat zoiets als een 5 sterren restaurant waar je voor veel geld weinig op je bord ziet verschijnen !

Voor ons is dit restaurant een plaats waar we graag terug komen!

11. R. Franken

Altijd lekker eten, vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit

12. Menno de Groot

13. WM Hasny

We hebben heerlijk gegeten, veel keuze aan het buffet en ook op de bakplaat de sushi was ook verukkelijk,gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Aan de kinderen is ook gedacht, leuke speelhoek, zeker voor deze prijs een echte aanrader.

14. Lekker gegeten en het buffet was uitstekend. De service was oke en voor die prijs kun je zeker niet klagen. Wie dat wel doen zijn mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

15. Stijn van Oers

Gezellig restaurant met aardig goed eten. Personeel wat serieus.

16. familie v. den Heuvel

We eten regelmatig bij Osaka. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en beleefd, dat merk je al bij binnenkomst. De jassen worden aangenomen en je wordt keurig naar je tafel gebracht.

Het voorgerecht wordt niet meer aan de tafel geserveerd, maar je kunt meteen gebruik maken van het buffet, waar je het zelf samen kunt stellen. Soep rauwkost, het is er allemaal. Het buffet is uitgebreid met sushi, die ik lekker vind smaken. De bakplaat is verplaatst en de keuze is uitgebreid.

Voor degene die niet van Chinees/Japans houden is er voldoende alternatief; frietjes snackjes biefstuk, varkenshaas of een pizza punt. Ook het nagerechtenbuffet is uitgebreid. Ik heb er nog nooit fruitvliegjes gezien.

De sfeer is gezellig, je hebt niet eens door dat er meer dan 600 mensen binnen kunnen. Alles wordt op tijd aangevuld. En lange wachtrijen hebben we nog nooit meegemaakt.

Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. En bevelen Osaka zeker aan.

17. Oef, waar moet ik beginnen. Ellende gewoon. Slagroomsoesjes worden zelf maar voor 25% gevuld waardoor je droge korst overhoud. Inktvisringen die kan je als katapult gebruiken zo taai. Bami, daar heeft iemand een zee aan zout ingegooid... IJs, harde stukjes tussen en smelt al bij het opscheppen... Ga zo maar door. Maar laat het hierbij. Wat wil je ook voor dat geld denk ik dan maar. Nooit meer voor mij.

3,2
  18. Nee, bedankt! Een bijzonder slechte keuken mbt de noemer 'oosters buffet'. De gemiddelde chinees mag zich goed noemen in vergelijking met dit trieste buffet restaurantje. Ik heb geen enkel Japans gerecht kunnen vinden tussen de onsamenhangende brij van lauwe patat en kip opsmuks die er aangeboden weden. Zelfs de de Sushi was te niet te eten (oud en veel te koud). Te veel stoelen waardoor de wachttijden veel te lang zijn. Niet doen en ga voor iets meer geld naar de chinees.

19. JYYSN 126 punten

Voor het eerst in lange tijd weer eens gegeten bij Osaka en ik moet zeggen dat het er goed uitzag. Wel hetzelfde ingericht maar de sfeer was wel gezellig en rustig.

Over het voorgerecht: ik vond dat de voorgerechten waaruit je kon kiezen tussen kip en garnaal, niet erg smakelijk uitzien, het smaakte niet echt lekker. Beetje alsof het zomaar op een bord gezet wordt en meenemen maar. Beetje oude sla, smerige saus en snel gekookte garnalen. Het zag er niet erg vers uit.

Over het lopend buffet: is er redelijk veel keuze, de smaak was goed.
    Over de bakplaat: was het eten uitstekend, de biefstuk, groente, garnalen, slibtong waren goed voorbereid. Uitstekende smaak.
    Over het dessert: daar was ik niet echt bij mee. Het fruit wat daar lag was niet erg smakelijk, overal fruitvliegjes die op het fruit zaten. Het ijs zaten veel van die bevroren stukjes tussen. Niet erg lekker. Meeste desserts vond ik er niet erg goed uitzien, niet vers.

Over het personeel/bediening: ik vond het personeel/bediening er verzorgend uitzien, correct en gewoon vriendelijk, niks op aan te merken. Ook een van de weinige restaurant met correcte personeel.
    Over de verhouding prijs/kwaliteit: was het voor die prijs wel te doen. Het buffet en bakplaat maakt het kwalitatief goed, dus een goede combinatie.

Conclusie:
    Ik ben wel tevreden en ik kom er zeker wel een keertje terug, maar dan sla ik het voorgerecht over en het dessert zou ook wel wat beter mogen. (Geen fruitvliegjes!)
    Voor de rest goede buffet, uitstekende bakplaat, correcte bediening en personeel, en een goede prijs.

Kortom een mooie restaurant en zelf zou ik het toch wel aanraden!

20. Zijn er nu meerdere malen geweest en geen enkele negatieve ervaring gehad. Zowel op een rustige doordeweekse dag als een drukke zaterdag wordt je vriendelijk en correct behandeld. Wat betreft het buffet hebben wij geen enkele klacht. Het eten is altijd goed op smaak, uiteraard niet van een sterrenrestaurant kwaliteit, maar ik mag hopen dat je dat voor deze prijs ook niet durft te verwachten. In het kort: een top restaurant waar je voor een mooie prijs onbeperkt kunt eten en altijd vriendelijk wordt ontvangen en behandeld.

Wij zijn hier voorlopig nog niet uitgegeten en zullen dus nog vaak terugkomen.

21. Niets Japans aan; grootkeuken voor Jan met de pet.
    Wij zijn voor het buffet gegaan. Het voorgerechtje (garnaalcocktail) was ronduit triestig. Goedkope roze garnalen in een mierzoet mayo-sausje met wat fruit ertussen, op een bord gekwakt. Hoofdbuffet was een lauwe massaproductie van Chinese gerechtjes. Sushi was correct maar niet meer dan dat. Dessertbuffet viel ook tegen. Het -wellicht ingekochte- roomijs was hier veruit het beste. Bediening sloeg tegen; reservatie was verloren gegaan, tafellaken was vuil; glazen werden nog nat in de zeep aangevoerd. Deze belachelijk grote zaak zit 's zaterdags voller dan een McDo, tafels staan vlak tegen het buffet, kinderen hollen naar believen rond, personeel is onervaren en ongeïnteresseerd. Heb je de keuze: Ga dan naar de McDonalds; daar zijn ze tenminste oprecht over wat ze zijn.

22. Tiny Kouters

23. Fam van Hooijdonk

We zijn hier al verschillende malen geweest en elke keer is het weer goed. De ene keer heb je een betere plaats dan de andere keer, maar dat heeft weinig invloed op het eten en de sfeer.
    Het is vooral een aanrader met grote groepen, omdat er voor iedereen wel wat te vinden is. Alles smaakt even lekker. Hier zien ze ons dus zeker nog wel eens terug.

24. Ik raad dit restaurant aan! Het is zeer lekker en de service is uitstekend. Ook krijg je heel erg veel eten voor een klein prijsje, de hygiëne is top, alles wordt netjes schoongemaakt en het ziet er goed uit.

Het personeel is heel erg vriendelijk, vooral de eigenaar waarbij je altijd terecht kan als er iets niet in orde is. Je hebt veel variatie van eten en het smaakt heerlijk, ik had gereserveerd voor mijn gezin en had dat aangegeven en kreeg een uitermate goede plek.

Ik raad daarom dit restaurant aan! Top!

25. Geweldig restaurant, zeker aan te raden. Buffet voor ieder wat wils. Ga er waarschijnlijk eten als ik 50 wordt.

26. Vreselijk vreselijk vreselijk...
    Ben daar ooit eerder geweest (op tijd gereserveerd) werden precies voor de deur van een toilet geplaatst.
    Tweede keer (weer tijdig gereserveerd) werden we bij de garderobe in een hoek geplaatst. Toen ik aangaf dat ik het weer erg vind dat er weer zo een nare plaats voor ons beschikbaar is werden gewoon schouders opgehaald van ja vol is vol. Zeg dan gewoon bij reservering dat het vol zit! En dan had je die cheffin die even kwam melden nadat ze nog een restje zag liggen dat ik een toeslag moest betalen als ik dat niet opat. Terwijl er bij de buren halve borden vol terug gingen dan denk ik als je iets doet doe het dan goed. Dus voelde me ook iedere keer in de gaten gehouden worden door die cheffin. En kan zo wel doorgaan...kortom nooit meer voor ons.

27. Pas gegeten bij Osaka. Nooit meer! We hadden gereserveerd,maar de tafel was niet gereed. We werden in een hoek geduwd. Aan de ene kant van de tafel liep iedereen langs naar het nagerechtenbuffet en aan de andere kant liep iedereen naar het eetbuffet. Alles smaakt zowat hetzelfde. Het personeel had er ook niet veel zin in. Het duurde lang voor er iemand kwam om de vuile boorden op te halen terwijl er toch regelmatig personeel met lege handen langs onze tafel liep. Ook lege glazen wilden ze niet zien zodat we zelf maar iemand gingen halen om wat te bestellen. Je kan wel zoveel eten als je wil voor een lage prijs maar als het personeel niet gemotiveerd is, is er ook niet veel aan om daar te eten.

4,1
  28. Eten is aangepast aan Nederlandse smaken, weinig Japans. Heel veel knoflook, terwijl dit niet gebruikelijk is in Japan. Weinig groenten, veel vlees en vis. Tempura erg vet. Kwaliteit van het eten is matig. Altijd dezelfde trucs: met eitje gooien, zoutbus laten draaien, beetje sneu. Met hele grote groep lange wachttijden. Uitje van het werk, anders had ik hier mijn geld niet aan uitgegeven.

29. Kom hier regelmatig.
    Mijn wederhelft iedere week.
    Personeel erg aardig, Akan en Ajong superkoks werken erg hard.
    Eigenaar altijd een vriendelijk woord.
    Helaas wisselt het personeel de laatste tijd, jammer.
    Wij gaan altijd aan de bakplaat omdat dat zo lekker is.
    Je krijgt erg veel vooral in verglijking met andere restaurants.
    Zeer geslaagd.

30. Regelmatig kom ik hier met ern.werkgroep eten.
    Welkom is altijd correct, en hartelijk.
    Jonge personeel met goede opleiding, erg alert en correct.
    Zeer verzorgde indruk, keuken,tafels,personeel.
    Kwaliteit is goed maar de menu mag wél eens variëren, of ik kom er te vaak?

Gerechten zijn erg goed verzorgd. Japans, Chinees, Hollands.
    Voor ieder echt wél wat te kiezen.

Één van de weinigen die een goede restaurant behoudt op goed personeel, en atmosfeer. Zeer schoon,ook wc. Compliment waard.

31. Erwin 11438 punten

Afgelopen zondag weer eens naar Osaka geweest. Hier hebben we gebruik gemaakt van het Chinees buffet.
    Vooraf een kipsalade gekregen maar je kan ook garnalen kiezen. De kip is lekker. Tevens hebben ze een teppanyakkiplaat. Na de laatste keer kan je ook zelf aangeven wat je van de plaat wilt eten. Dat is wel prettig, je bent niet afhankelijk van wat de kok heeft gebakken.
    Bij de plaat heb je keuze uit zalm, witvis, gamba, schol of biefstuk. Ik heb de zalm en witvis genomen. Met de knoflook en soyasaus die erbij staat heerlijk.
    Vervolgens het buffet gedaan. De gerechten waren prima op temperatuur. Dit is wel eens anders geweest, toen waren ze niet meer dan lauw. Absoluut een verbetering.
    De keuze uit gerechten is zeer uitgebreid. Alleen het rundvlees wat thuishoort op een indonesische rijsttafel was taai. Jammer, want de smaak is goed.
    Er is teveel om op te noemen, rijst, bami, mie, foe young hai, babi pangang, kerriegerecht, vis, kip met sesam, tjap tjoy, mini loempia, friet, frikadel, pisang goreng en nog een en ander. Daarnaast hebben ze een overvloed aan koude zaken.
    Wanneer je vol zit en aan het dessert wil beginnen kan je hier ook je eigen helemaal laten gaan. Er is ijs, slagroom, verse aardbeien, diverse pudding, boerenjongens, warme kersten, warme wafels, lychees, perzik enz.enz.
    We hebben per persoon nog geen 15,- moeten betalen voor dit buffet. Niet veel, toch?
    Verwacht geen culinair hoogstandje maar lekker eten kan je hier absoluut voor een klein bedrag.

32. Ben regelmatig te vinden aan het buffet en aan de plaat, het zijn 2 hele verschillende ervaringen maar ik kan van beiden genieten.

De 1 is een snelle maar wel heerlijke hap en de ander is heerlijk lang tafelen en ook heerlijk eten.

Bediening is ook goed, zijn altijd vriendelijk.

33. De eerste tip die ik kreeg: reserveren!

Nu 2x een lopend buffet gedaan.

Erg veel keus voor een te gek lage prijs.

Ik zou er niet met een klant een lopend buffet doen (iets te goedkope uitstraling)

Maar voor een betaalbare chinese/japanse hap is dit zeeeeeeeeeker een een klasse restaurant.

34. Goed restaurant. Het buffet is veel beter dan het gemiddelde Japans buffet, meer keuze en altijd genoeg.

Bediening is ook prima, net als de sfeer.

Niks mis mee als je van japans houdt.

35. Prima restaurant met een leuke bediening. Maar we zaten de afgelopen keer op 2 meter afstand van de druk bezochte en hard dichtklappende toiletdeur. Dat was erg onrustig en niet bepaald sfeervol! En dan te weten dat wij 3 weken van te voren gereserveerd hadden, dan verwacht je dit toch niet. Het zou prettiger voor de gasten zijn, als daar een wand geplaatst zou worden. Dan misschien maar een tafel minder.

36. Wij zijn erg fan van het buffet. Lekker en veel eten voor (in verhouding) weinig geld. Het buffet is al wel jaren hetzelfde maar het voordeel daarvan is dat je altijd de lekkerste gerechten er uit kunt pikken. Er is altijd genoeg bediening die weet hoe het werkt. Naast het buffet is er ook nog de mogelijkheid om (met een groep) aan een privetafel (met kok) van een 'bakplaat' te eten. Dit hebben we een tijd terug gedaan en dat was ook erg lekker en gezellig.

37. Prima restaurant en voor de prijs hoef je het niet te laten.

We komen er al jaren. Vooral voor het nagerecht.

Tuurlijk is er altijd wel iets wat minder is maar ieder zijn eigen smaak. Mensen moeten altijd klagen dit is niet goed en dat moet beter enz enz maar hoe verklaar je dan dat het altijd druk is en dat al jaren aan een stuk...dat heeft niet altijd met de prijs te maken als het niet te eten is geef ik liever wat meer uit.

Dus mensen niet zeuren maar genieten er is voor ieder wat wils.

Het personeel is ook perfect ze proberen het ieder naar de zin te maken en wat maakt het uit of het personeel jong of oud is dik of dun als ze het mij naar de zin maken vind ik het prima.

We zullen er vaker komen bv. VANAVOND net gereseveerd dus dat wordt weer genieten.

38. kr4zy 130 punten

Vind Osaka een beetje eentonig worden, dit komt waarschijnlijk doordat ik er al erg vaak ben geweest.

Maar ben wel altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit van het eten en het personeel.

Ook vind ik het mooi ingericht en vind ik het er erg gezellig.

Misschien dat ze eens nieuwe gerechten bij het buffet moeten doen, zodat het minder eentonig wordt.

Wellicht dat ik er dan weer eens heen zal gaan.

Vind het erg goedkoop in vergelijking met andere restaurants.

39. joke van steen

Ik moet zeggen dat Osaka niet zo rolstoelvriendelijk is.

We zijn uit wezen eten met 6 man inclusief 1 rolstoel. Worden we in een hoekje gezet, heel veel moeite met een rolstoel.

Verder op het eten en drinken niks aan te merken hoor.

Goede bediening.

40. Sis 157 punten

We hebben hier met de familie gegeten ter ere van een verjaardag. Het was echt heel leuk. We kregen een kimono aan en hadden een erg grappige kok. Zelf had ik vooraf sushi besteld (telefonisch doorgegeven) en dit was perfect. De overige gezinsleden hadden gerechten van de plaat. Ook lovende kritiek.

41. A.Pietens

Onlangs heb ik er gegeten, lekker eten en dan ook nog betaalbaar, voor ieder wat wils (wel erg druk).
    De bediening was heel goed, de meisjes en de jongens werkten hard om het ieder naar zijn/haar zin te maken.

42. Ilse van hart

We have been to this restaurant for 5 years.
    Food ok, but they never change the variation of buffet.
    If the food range can be added or renewed, will be highly recommanded.

43. Prima restaurant zowel buffet als bakplaat.
    Wat ik alleen jammer vind is, dat er na al die jaren nog niets veranderd is. De menu's bij de bakplaten zijn altijd hetzelfde.
    En bij het buffet kun je al jaren kiezen tussen kip of garnalen vooraf. En heel jammer is ook dat er geen gewone witte rijst is. We komen er ongeveer één keer per jaar.
    Als het af en toe zou veranderen zouden we zeker nog vaker komen...

44. Onlangs in dit restaurant gegeten, en het was geweldig. Het buffet is zeer uitgebreid en je komt er niets tekort. Onze kids vermaakten zich prima in de kinderhoek.

Ambiance prima niks op aan te merken. Als je eenmaal bent geweest kom je er beslist terug.

45. Ik heb hier 2 keer aan een tafel (die bakplaten) gezeten en 1 keer een lopend buffet gehad.
    Aan de tafel is het heel lekker en zeker leuk en gezellig. Je zit bij elkaar en het is altijd wel spectaculair om te zien wat de kok voor trucjes doet.
    Het lopend buffet was ook prima. Je kan veel lekkers pakken en ook nog voor een mooie prijs.
    Ik vond alles goed bereid en warm.
    Ik weet zeker dat ik daar nog vaker kom.

Oh, en vergeet ik er bijna bij te vermelden: de kimono's zijn leuk bedacht (zeker als je je vader erin ziet lopen) en ik ben blij dat je ook nog zo'n kindermanier kan gebruiken bij het 'met de stokjes eten'.

46. Anoniem

47. pim mol

48. Prima gegeten bij het lopend buffet!

49. Ik heb er een keer met familie (op zondag) gegeten. Het eten was lekker, echter het restaurant was tot de nok gevuld waardoor het op een vreetschuur leek. Ze hadden ons beter kunnen weigeren omdat ze vol waren dan aan een bakplaattafel te zetten. Kortom eten voldoende qua kwaliteit, niets op aan te merken, ambiance slecht.

50. Redelijke kwaliteit voor een wel zeer lage prijs.

51. Piet de Akker

Wij hebben onlanfs gegeten in dit restaurant en het was zeer goed. Je moet wel duidelijk een keuze maken tussen het lopend buffet of Japans want hierin zit wel degelijk een groot verschil. Ik lees bij sommige reactie`s dat men deze bij elkaar beoordeeld, wat dus niet klopt. Ook vinden wij het vreemd dat men het vreemd vindt dat er friet, bitterballen en frikadellen bij het buffet staan. Wij vinden dit juist idiaal omdat dan de kleintje dan ook lekker kunnen eten. Waarschijnlijk zijn die negatieve reactie`s afkomstig van mensen zonder kinderen. De bediening is jong, maar doen hun stinkende best om het je naar je zin te maken daar mag je best respect voor hebben. Besef ook dat je heel weinig betaald voor enorm veel eten. Bij de afhaal Chinees heb je hiervoor twee bakjes. Ook hebben een keer Japans gegeten en ook dit was zeer goed te noemen. Bediening zeer goed en een zeer uitgebreide kaart. Waarom zit dit restaurant in het weekend altijd al meer dan twaalf jaar vol? Juist daarom, dus zeer zeker de moeite waard om zelf een je mening te gaan proeven en niet altijd afgaan op negatieve reactie`s van eerdere bezoekers.

52. John de Bruin

In dit restaurant kun je zowel aan de bakplaat eten en ook de keuze maken voor het oosters buffet. Beiden zijn van zeer hoge kwaliteit. Zeer aardige bediening tegen een te gekke prijs. Hiervoo heb je bij de afhaal chinees twee bakjes. Nee niet voor niets elke weekend volle bak(600 p.).Dus wat ons betreft gewoon een keer gaan eten.

53. Heerlijk gegeten alleen was het 7 gangenmenu voor ons te veel.
    Na het 3e gang moesten we het voor gezien houden,
    helaas was hier geen begrip voor en moesten we het volledig afrekenen.Ook een tegoed bon was niet mogelijk

54. piet Terlouw

Lekker eten tegen betaalbare prijzen!
    Bediening is vriendelijk en correct, ik ga hier graag eten!

55. Vd Waal

Bar slecht, we gaan liever naar de concurrent in Bergen op Zoom, 15 Km verderop!

3,2
  56. peter de bakker

De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Het eten is van hoge kwaliteit en er is een ruime keus. Alleen jammer dat de rokers en niet-rokers niet beter van elkaar afgeschermd zijn. Wellicht nu inmiddels wel na de verbouwing.

57. M. van Ruiten

Jammer dat hier geen menukaart bij staat en hoe dat je het kunt klaarmaken. Ik hou van japans, vis en ik zou graag het recept willen hebben van de sojasaus die hun hebben want die van mij is veel te zout. die van hun is lekker zoet. die is geweldig vooral bij zalm en die witvis.