1. Erwin 11498 punten

Afgelopen zondag weer eens naar Osaka geweest. Hier hebben we gebruik gemaakt van het Chinees buffet.
    Vooraf een kipsalade gekregen maar je kan ook garnalen kiezen. De kip is lekker. Tevens hebben ze een teppanyakkiplaat. Na de laatste keer kan je ook zelf aangeven wat je van de plaat wilt eten. Dat is wel prettig, je bent niet afhankelijk van wat de kok heeft gebakken.
    Bij de plaat heb je keuze uit zalm, witvis, gamba, schol of biefstuk. Ik heb de zalm en witvis genomen. Met de knoflook en soyasaus die erbij staat heerlijk.
    Vervolgens het buffet gedaan. De gerechten waren prima op temperatuur. Dit is wel eens anders geweest, toen waren ze niet meer dan lauw. Absoluut een verbetering.
    De keuze uit gerechten is zeer uitgebreid. Alleen het rundvlees wat thuishoort op een indonesische rijsttafel was taai. Jammer, want de smaak is goed.
    Er is teveel om op te noemen, rijst, bami, mie, foe young hai, babi pangang, kerriegerecht, vis, kip met sesam, tjap tjoy, mini loempia, friet, frikadel, pisang goreng en nog een en ander. Daarnaast hebben ze een overvloed aan koude zaken.
    Wanneer je vol zit en aan het dessert wil beginnen kan je hier ook je eigen helemaal laten gaan. Er is ijs, slagroom, verse aardbeien, diverse pudding, boerenjongens, warme kersten, warme wafels, lychees, perzik enz.enz.
    We hebben per persoon nog geen 15,- moeten betalen voor dit buffet. Niet veel, toch?
    Verwacht geen culinair hoogstandje maar lekker eten kan je hier absoluut voor een klein bedrag.

Vorige recensies van Erwin

• Erwin

Erg goed restaurant. Japans is heerlijk en leuk. Het Chinees buffet is bijzonder uitgebreid en van goede kwaliteit.

Daarnaast kan je wat van de plaat krijgen. Dat wordt bij het buffet ter plaatse gemaakt. Heerlijk!

Een groter buffet van nagerechten heb ik nergens gezien. Geweldig, wat een einde van een avondje schransen.

En niet duur. De Japanner is prijziger maar dit zijn normale prijzen voor een Japanner.