Er is in de straat voldoende plek om te parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van The Green Parrot

1519179070 79
1620882259 80
1680209120 81

1. Verhoef

We zijn vele keren in dit restaurant wezen eten. Elke keer tot volle tevredenheid. Dit keer (14/7-2023) hadden we ons erg verheugd om met de kinderen weer te gaan eten. Op het eten was niet zo veel aan te merken. Door de onverschillige bediening hielden we echt een kater over. Verkeerd uitgeserveerd eten werd met een smoes "goed gepraat". Daarna heel lang moeten wachten op het goede gerecht. Pas na herhaaldelijk vragen kwam het eten met een onverschillig excuus. E.e.a. werd niet opgelost door ons b.v. koffie of zo aan te bieden. Sterker een nieuw bakje salade moest extra worden afgerekend. Erg jammer. Of we nog een keertje spareribs gaan eten weten we niet.

2. Eten je krijgt goede hoeveelheden voor prijs.

3. Bianca Schäfer
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren mit 7 Personen dort und allen hat es super geschmeckt. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Wir werden dort auf jeden Fall wieder essen gehen.
    Familie Schäfer.

4. 3 keer hier gegeten deze zomer. Eten echt goed, mixed grill, surf en turf, fayita en burrito. Tafel achter ons zeer luidruchtig tot mijn stiefzoon er iets van zei, Duitsers naast ons bedankten hem hiervoor. Snap wel dat t voor personeel moeilijk kan zijn om hier iets van te zeggen. Zou met Corona saladebar vervangen door schaal op tafel maar t is echt een aanrader om hier te eten. Compliment aan de koks.

5. Heb er heerlijk gegeten. De T-Bone Steak was smakelijk, zacht en sappig, de salade (zelf-bediening) ook heel lekker (bijzonder de komkommer en griekse salade). De Service was vriendelijk en opmerkzaam. Ik kwam alleen en moest niet lang op mijn eten wachten (niet langer dan 30 min.). Goed zo!

6. Heerlijk Mexicaans gegeten bij de green parrot, kok verstaat zijn vak. Bediening kan beter; personeel niet vriendelijk en attent.

7. Goed restaurant om heerlijk te eten. Prijzig maar niet te duur. Waarom moet zo nodig de mayonaise berekend worden. Ook de saladebar (weliswaar gratis) staat achter een muurtje en het personeel maak je daar ook niet op attent. Zet gewoon op de menukaart. Voor mij zijn dat missers.

8. Heidi Sterke

Geweldig om bij jullie te eten. Heerlijke gerechten tegen een fijne prijs. Iedere keer als we in Zeeland komen komen we bij jullie eten. Reserveren is geen overbodige luxe want steeds meer mensen weten jullie te vinden

9. Famuitemmen (0 beoordeling)
    emmen, Nederland.
    Prima avond gehad. Vlotte en erg vriendelijke bediening. De serveerster op het terras en bardame werkten keihard om de +60 hongerige en dorstige gasten te bedienen. Natuurlijk kan het een keer tegenzitten, maar een beetje geduld hebben moet kunnen. Je bent tenslotte een avondje uit.
    Het voorgerecht en de spare-ribs waren prima en lekker.
    Goede cocktail erbij.
    En een vriendelijke bediening, die ook keihard werkt om alle gasten het naar de zin te maken.
    We hebben genoten van het eten en de drankjes, en gezellig onder de tenten gezeten, tenslotte is zo buiten eten prima.
    Dikke pluim voor dit restaurant.

10. De ribbetjes zijn erg mals en vallen van het bot. Met de combo menu kan je genieten van 2 soorten naar keuze. Een medium is méér dan voldoende voor de gemiddelde eter. Ook hadden we de zalm en surf&turf die beide ook erg lekker waren. Reserveren zeker aangeraden met een vakantieweekend voor de duitsers.

11. Heerlijk gegeten. Leuk en spontaan personeel.
    Je krijgt echt waar voor je geld.

12. In drie dagen twee keer gegeten, gewoon een TOP-restaurant. Super attente bediening (herkenden ons zelfs in alle drukte). Gewoon Heerlijke eerlijke producten, en mjamjam. Zeker geen toeristen-voer, wij waren het er samen erover eens "hier komen wij zeker terug".

13. Lisman 168 punten

Altijd een feestje om hier te mogen eten (-:
    Personeel = top, eten zoals altijd weer geweldig. Wij komen snel weer als we een weekendje Renesse boeken!

14. van assche eric

Zoals steeds zeer lekker gegeten. Prima vriendelijke bediening in leuk kader.

15. P zirkzee

Bij binnen komst gelijk gezegd wij hebben een tafel gereserveerd en hebben een bon daar had me vrouw geen tafel meer voor vrij. Na veel pijn en moeite en het laten zien van de e mail kon het wel er waren nog 6 tafels vrij mensen na ons hadden eerder eten dan wij. Zijn na het eten gelijk weg gegaan. Wij zullen onze gasten die wij elk jaar krijgen voor B & B en app verhuur. Daar niet naar toe zenden.
    Met vriendelijke groeten.
    P zirkzee.

5,3
  16. Paulien

Het was lekker eten.
    Een min puntje te weinig bediening.

17. Bediening was slecht. 1 serveerster liep constant met een (haar?) kind op haar arm rond te zeulen. 1 leek vrij nieuw. Een derde was een vlotte serveerster die haar vak wel verstond.
    Vlees dreef in de olie. Was verder wel smaakvol.

2,9
  18. The Green Parrot

19. The Green Parrot heeft sinds begin dit jaar een nieuwe eigenaar. Gelukkig is het er flink op vooruit gegaan.
    We hebben hier gisteravond gegeten.
    Het eten was zeer goed! Verse producten, heerlijk warm broodje vooraf, heerlijk kruidenbotertje, de kippedijen in bbq saus en de spareribs waren heerlijk.
    Je merkt dat het een jong team is, ze doen hun best, maar er vallen zeker op dit gebied nog wat puntjes op de i te zetten.
    Begin augustus zijn we weer 2 weken in Renesse, en we komen zeker terug!
    In potentie heeft dit restaurant het zeker in zich om DE plek in Renesse te worden om lekker uit eten te gaan, voor de rest zijn de restaurants in Renesse namelijk vrij standaard en weinig bijzonder...
    The Green Parrot heeft het absoluut in zich, hopelijk blijft het zich positief ontwikkelen de komende tijd.

20. Aan alles zat een lekkere smaak. En een volle maag😁

21. Lekker gegeten.

22. Roos Kelle

Heerlijk gegeten met 7 personen.
    Echt een aanrader!!!

23. Heerlijk gegeten

24. Afgelopen maandag hier gegeten. Beetje een tegenvaller. We hadden een mixed grill en saté. Vlees was in de basis prima, wel behoorlijk aan de vettige kant. De garnituur was saai en smakeloos. Waarom moet patat altijd zo zout? Waarom een maandelijks aanbevolen hoeveelheid op 1 maaltijd? In een eerdere recensie staat dat de porties royaal zijn, mwah, gaat. Royaal is overdreven. Voldoende: dat dan weer wel.

Al met al redelijk gegeten. Service redelijk, niet bijzonder. We vonden de prijs een paar euro te hoog t.o.v. wat je kreeg.

Oh ja, toiletten zijn echt aan een opknapbeurt toe.

5,1
  25. Altijd met veel plezier hier gegeten, maar de laatste keer was een tegenvaller. Het vlees is goed (mixed grill, spareribs) maar de bediening... Mijn jongste zoon had zijn laatste hap nog niet doorgeslikt of zijn bord werd al weggehaald. Hij had zijn handen afgeveegd en de serveerster stond al naast ons of we nog een dessert wilden. En nadat we de dessertkaart hadden gepakt werd er aan de tafel gewacht tot we een keuze maakten.

Eenmaal thuis las ik dat er een nieuwe eigenaar is. Dat verklaart de versobering van de kaart en de verslechterde bediening. Zonde!

5,9
  26. Marjan de Groot

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, het restaurant zag er goed uit. Na de drankjes en wat voorgerechten besteld te hebben, moesten we nog meer dan een uur wachten op een maaltijd die opzich niet lastig te maken is. Er werd het verkeerde gegeven en de serveerster reageerde bot en onvriendelijk, blijkbaar was er niks meer aan te doen. Het eten zelf was matig en de service was zwaar onder de maat. We komen hier zeker niet terug

3,1
  27. Wij hebben de Mixed Grill voor de 3e keer op rij besteld en iedere keer is het weer smullen. De porties zijn heel royaal. Mijn vrouw kreeg het niet op. Ook de gepofte aardappel, werkelijk heerlijk.
    Wat een fijn adres. Sympathieke eigenaars, die alles proberen te doen om het naar je zin te maken. Ook de serveerster droeg haar steentje aan dit alles bij. Tot ziens, weer snel.

28. Patricia

2 keer mixed grill besteld, zeker een aanrader. Ook de brownie was erg lekker.

29. Hans en Lars

Zoals altijd heerlijk gegeten, we komen al jaren in de Green Parrot en ja de eigenaren zijn gewisseld, maar de kwaliteit heeft niets ingeboet, heerlijk vlees en een attente en vriendelijke bediening. Op Schouwen Duiveland een vaste waarde al je heerlijk wil eten in een goede sfeer. Houden zo!

30. J.J.Corre

Gisteren met vrienden in American Restaurant The Green Parrot gegeten Wat hadden we een fijne avond. Warme sfeer, vriendelijk personeel, en het bestelde menu werkelijk voortreffelijk. Dat ik het niet op kon lag aan mij, de porties zijn royaal. Fijn zo een adres te weten. We komen heel snel weer terug.

31. Helaas.Wat een tegenvaller hier. Verkeerde gerecht serveren, weinig kipsate in verhouding tot de prijs. Bord weghalen terwijl je amper klaar bent. Dessert partner duurde veel te lang, koffie met was al lang op! Eenmalig!

32. Dit restaurant loopt best goed, maar wij begrijpen niet waarom. De kwaliteit van het eten is matig en de prijzen daarvoor zijn fors. Dit was voor ons 1 keer en nooit meer.

33. Wat een akelige man die nieuwe eigenaar van The Green Parrot in Renesse. Ik voorspel je dat deze mensen het nog geen 2 jaar volhouden. Wat is deze zaak achteruit gegaan sinds de ouwe eigenaar er uit is. Tip wees eens wat vriendelijker tegen je klanten. Je moet er van eten hè. Wij zullen jullie niet aanraden aan vrienden of familie.

34. Toevallig ontdekt op een rustige plaats in Renesse 0ude Moolweg. Werkelijk heerlijk gegeten, vriendelijke eigenaars die ondanks de drukte veel aandacht aan je besteden. Het vlees was royaal en zo mals als boter. En de spareribs die mijn vrouw bestelde had ze nog nooit zo lekker gegeten. We verheugen ons nu al op de volgende keer. De huiswijn en het speciale biertje maakten het etentje compleet. Heel goed voor een goede prijs.

35. Paul Noomen

Erg lekker gegeten, de porties zijn wel erg groot!

36. Eten is prima, sfeer idem.

Jammer dat als ze vragen of je mayo en brood wilt, ze vergeten te melden dat het niet gratis is. Betalen voor mayo is een beetje uit de tijd. Redelijk duur restaurant.

37. Het lage cijfer voor prijs/kwaliteit is voor het glutenvrije eten. Voorafgaand bij reservering aangeven dat er een glutenvrij kind bij is. Dit zou dmv een speciaal menu geen probleem zijn. Mijn dochtertje heeft haar glutenvrij ossenhaasstukjes gekregen en een gepofte aardappel. Perfect was het een ze vond het heerlijk dat ze zo kon mee eten met ons. Mijn zoontje had een normaal kindermenu. De overige 6 volwassenen kregen ook een overheerlijk menu voorgeschoteld! Later thuis bekeken we de rekening en daar schrokken we van. Voor het eten van mijn dochtertje, wat nog minder dan een kindermenu was, was een volwassen prijs gerekend! Een kindermenu, met biefstuk, was €9,50, als ik me niet vergis, inclusief ijsje, voor mijn dochtertje haar eten, wat ossenhaasstukjes en een gepofte aardappel zonder saus en te pikante tomaatsalade werd maar liefst €23,50!!!! gerekend. En daarbij was het ijsje er nog los bij....dus ondanks het goede eten was de rekening voor een 8 jarige helaas erg duur!

38. Met het mooie weer eindelijk weer eens in Renesse geweest en naar The Green Parrot. Blijkt inmiddels van eigenaar te zijn veranderd. Inrichting is wat strakker gemaakt en het voorste (aparte) deel is nu geschikt voor groepen. Kwaliteit van het eten was heel erg goed, mijn Angus steak heb ik rare genomen en hij was supermals. Ben eigenlijk erg benieuwd wie hun slager is! Wat ook opviel was de moderne opmaak van de borden, tegenover rustiek wat je eigenlijk meer ziet bij Tex Mex restaurants. Mijn vrouw had spareribs met verschillende marinades, van pittig tot zoet. Was ook uitstekend. Op porties wordt niet bezuinigd, opletten als je nog een dessert wilt.

39. Nieuwe eigenaar, nieuwe kansen. Die kansen worden niet benut.

Eten is goed achteruit gegaan. Wij worden ergens voor de bar geplaatst terwijl we toch 1.5 week van te voren gereserveerd. Geen fijne plek terwijl zaak half leeg is. De vrouwelijke bediening kijkt niet vrolijk en is ook niet echt vrolijk de rest van de avond, is onze ervaring.

Het voorgerecht is tortilla met zelfgemaakte quacemole, ja zelf ingekocht. Schaam je. Tomaten soep was lekker maar niks speciaals. Hoofdgerecht was onze favoriet, spareribs droog en te lang gebakken. En een mixed grill. Spareribs ook droog. Enige pluspunt zijn de gekrulde patatten, maar een dure mayo.

Eigenaar en eigenaresse zijn volgens mij geen aardige mensen. Ze zijn chagrijnig en lopen doelloos rondjes. Nou vond Natasja soms iets te aanwezig, maar The Green Parrot is door deze overname de magie verloren.

40. Loek 100 punten

Heerlijk gegeten, rib eye steak was goed van smaak. Gepofte aardappel was heerlijk gaar met goede sour creme zoals het hoort. Kortom een steak zoals je van een steakhouse mag verwachten voor een faire prijs. Ik ga er zeker nog eens eten.

41. Gisterenavond weer heerlijk gegeten. Echt geweldig gezellige mensen en keukenpersoneel. Dus ben je in Zeeland en wil je goed en voordelig eten, zou ik zeker even langs gaan.

42. Van het weekend hier wezen eten. Eerste indruk; een mooi sfeervol restaurant. Leuke inrichting, Mexicaanse steakhouse stijl, precies passend bij het eten. Leuke sfeervolle muziek echt een fijne eerste indruk. De zaak zat redelijk goed vol, toch liet het voorafje niet lang op zich wachten, ook niet bij andere tafels. De menukaart staat genoeg keus op en naar mijn idee en wat ik voorbij zag komen allemaal even smakelijk en heerlijk ruikend. Ik ben zelf een grote liefhebber van spareribs, deze ribs zijn echt mijn favoriet. Heel mooi kwalitatief vlees en de marinade was Texas style bbq smaak met honing. Heerlijk, we zijn om dit restaurant te proberen 75 km omgereden nou dat was het dubbel en dwars waard. Mijn vrouw had een mixed grill en ook die was van goede kwaliteit en van heerlijke smaken voorzien. Ons dochtertje had kinderspareribs, zij kreeg een mooie portie en zat vol. En vond ze ook lekker. De desserts waren heerlijk. Ik had vuurroo met kaneelijs en slagroom en mijn vrouw had cheesecake en ons dochtertje een kinderijsje. Ik mag graag een dessert eten, deze waren heerlijk. Geen kleine porties maar ook geen royale. Prijstechnisch klopt het wel. Voor ons is dit restaurant een echte aanbeveling aan kennissen en vrienden. Ze zijn zeer gastvrij en erg vriendelijk.

43. Eten, bediening, ambiance van uitstekende kwaliteit. Dit is een aanrader voor een ieder die Renesse bezoekt op vakantie of zomaar. Ga langs en u komt beslist nog eens terug. Harry en Gerrie Brands | Dordrecht

44. Erwin 11438 punten

Woensdag 16 oktober bij The Green Parrot gaan eten.
    We beginnen met een vertrouwde Jalapenos Chees Roll, een tortilla gevuld met jalapenos, mozzarella kaas, zure room en pico de gallo (een sausje met tomaat, uit en paprika).
    Het is een smakelijk gerecht en de smaken vullen elkaar goed aan.
    De Buffalo Chicken wings zijn 8 kippenvleugels in een pittig sausje en wordt geserveerd met een sausje van blauwaderkaas.
    De vleugeltjes zijn erg lekker met de pittige marinade. De combinatie met de bluecheese saus is echter niet geslaagd naar mijn idee. De saus met de bleekselderij is lekker maar combineert totaal niet met de vleugeltjes.
    Hoofdgerecht Zalm
    Salmon con Salsa de Tequila y Crema; een, volgens de site wilde Alaska Zalm Filet van de grill. Geserveerd met een Tequila-crèmesaus.
    Een prima gerecht. De zalm is goed gebakken hoewel de huid nog even in de pan had mogen bakken voor het krokantje. De saus is smakelijk evenals de coleslaw (salade van witte kool en wortel) en de geroosterde tomaat.
    Het hoofdgerecht Flat Iron Steak met Madame Jeanette saus.
    We bestellen deze 1 x rood en 1 x medium rare en beide worden exact zo geserveerd. Prima!
    Het is een heerlijk stuk vlees. De saus is echter niet scherp, eerder te mild. Madame Jeanette heeft hier wat ons betreft te weinig stempel op het gerecht gedrukt. Anderzijds, beter zo dan te sterk. De saus lijkt verdacht veel op de Tequila-crèmesaus van de zalm, beide een beetje "joppie-achtige" saus.
    De friet is vers en erg lekker. Er wordt gevraagd of we er mayonaise bij willen. Prima, weet wel dat je er hier € 1,- voor betaalt!
    Als nagerecht nemen we allemaal de Mexicaanse Churro's met kaneelijs. De Churro's zijn krokant gebakken en zijn voorzien van een smakelijk laagje donkerbruine basterd suiker. Het ijs is smakelijk en heeft geen kristallen. De slagroom heeft ook wat kaneelstrooisel.
    We hebben vanavond bij het eten een ijsthee genomen. Ik heb nog nergens meegemaakt dat we hier € 3,50 voor hebben moeten betalen.
    Het zorgt voor een beetje dubbel gevoel, de jarige mag gratis eten maar men probeert met kleine dingen het "verlies" aan omzet weer te compenseren.

Aanrader; ja, we hebben hier prima gegeten. Er zijn wat aandachtspuntjes maar deze zijn niet storend.

45. Diana 57 punten

Gisterenavond hier heerlijk gegeten, wij waren ook de laatste tafel die weg ging.Wij willen alleen maar positief zijn over deze zaak . Maar het zou toch fijn zijn dat er gedag wordt gezegd als we weg gaan na een extra fooi te hebben gegeven. Zeker een aanrader en we komen weer terug.

46. Anna Stam

ik heb samen met mijn man en kind heerlijk gegeten, we werden als vrienden behandeld.
    Ik had samen met zijn zoon spareribs, en die waren heerlijk mals, spicy gekruid met een zoete twist, frietjes erbij, heerlijke coleslaw, en een tomaten salsa, als toetje Mexicaanse Churro`s met kaneelijs, mijn man had een Mixed grill met een Kahlua ijskoffie en mijn zoon had een Vanille ijs met saus naar keuze en slagroom.
    We hebben onze buikjes rond gegeten, en tijdens ons eten genoten van alle smaakexplosies die voorbij kwamen.

De avond is afgerond met een heerlijke cocktail die er niet alleen prachtig uit zag maar ook heerlijk smaakte.

47. Mijn favoriete restaurant in deze categorie. Ongelofelijk, de spare ribs hier...sindsdien vergelijk ik iedere spare rib overal en nergens met deze en ze kunnen er gewoon niet aan tippen. Ook wel eens andere dingen hier gegeten als we op vakantie waren in Renesse. Ik kan het echt iedereen aanraden hier te gaan eten, de kwaliteit van de gerechten is zo ongelofelijk goed. De sfeer is ook knus en gezellig, heerlijk, ik hoop er snel weer heen te gaan.

48. Larissa van Haaster

Gisteravond heerlijk gegeten bij The Green Parrot. Leuke actie dat de kids gratis konden eten en de spareribs waren heerlijk!! Echt een aanrader van ons als je lekker en gezellig wil eten!

49. The Green Parrot

50. Vanavond wezen eten, vol verwachting gezien we de goeie recensies hadden gelezen. Is ons echter erg tegen gevallen. Zeer slechte bediening, tot 5x toe zelf de ober moeten roepen. Eten was oke qua smaak echter erg weinig.

Voor ons geen volgende keer!

51. Heerlijk gegeten en genoten van de prettige sfeer. Schoon restaurant, fijne bediening en de rit van Amsterdam naar Renesse is het helemaal waard. I'll be back for more!

52. Een paar keren naar Renesse gegaan speciaal om bij de Green Parrot Restaurant te eten. Het is gewoon "finger licking" wat je voorgeschoteld krijgt en de prijs mag er wezen,niet eens duur voor wat je krijgt. Dit restaurant is een aanrader als je naar Renesse gaat. Ik heb geen behoefte om bij een ander restaurant in Renesse te eten doordat ik altijd met een tevreden maag en een lach op mijn gezicht weg ga. Vriendelijke bediening, schoon restaurant en een cosy sfeer. Top!

53. Ieder jaar weer gaan wij terug naar dit superrestaurant. Het eten en de sfeer zijn van sublieme kwaliteit. Wij gaan al 18 jaar naar Renesse en de laatste 5 jaar hebben wij ons restaurant gevonden. The Green Parrot is voor ons het beste restaurant van Renesse.

54. Gisteren geweest tijdens ons weekendje Renesse. Een absolute aanrader! Enorm leuke (Mexicaanse) sfeer met zeer vriendelijk personeel. Wij hadden het 'crisis menu' waarbij je 3 gangen voor €19 krijgt. Zeer goede prijs natuurlijk. Echter, de overige gerechten op de kaart vond ik wel wat aan de hoge kant. Aan de andere kant; het eten is het wel waard!

55. Theo en Jolanda

Leuke tent pal achter centrum renesse.
    Het eten was zorgvuldig bereid en leuk geserveerd kortom lekker gegeten.
    Een aanrader!

56. Hier vorige week zaterdag met 4 man wezen eten. Het lijkt duur maar dan krijg je ook heel wat lekkers en meer dan genoeg .

- puntje lang wachten op dranken (2 man bediening).
    + puntje voldaan ga je naar huis.

57. Afgelopen weekend gegeten was weer ouderwets lekker, Shrimp Trio, Ribben altijd lekker en de Surf en Turf...twee heerlijke nieuwe gerechten....Super en onze complimenten...
    Danny

58. Elke keer neem ik me voor om eens ergens anders te gaan eten in Renesse.
    Altijd hetzelfde is toch saai zou je zeggen.
    Ik kan de aantrekkingskracht van het eten en de sfeer gewoon niet weerstaan.
    Fantastisch eten!!!
    Komplimenten aan een ieder die daar werkt.

59. We gingen vol verwachting naar The Green Parrot, helaas zijn onze verwachtingen niet helemaal waar gemaakt!
    Erg lawaaiige plek, de muziekbox hing boven onze tafel te bulderen en er zat een groep met een stel kinderen die er niet genoeg van kregen om met hun voeten tegen de banken en de tafel te knallen. Heerlijke margeritha gedronken. Goede malse steak, lekkere frites, maar de hoeveelheid coleslaw was een afgang, een ietepieterig "chilisaus-schaaltje" vol.

60. We hebben genoten van alles bij The Green Parrot....Spare-ribs zijn heerlijk en dat je kunt kiezen uit verschillende smaken super....verschillende soorten cocktails en niet te vergeten Salsa muziek de sfeer is echt geweldig...we hebben een leuke tijd beleefd in uw restaurant....bedankt fam.Ruocco uit USA....

61. Op 5 mei gaan eten, primetime, restaurant zat zo'n beetje vol. Via eet.nu gezocht op glutenvrij. Bediening niet echt bekend hiermee. Eten was goed en lekker, alleen was de bestelling van de jongste niet goed doorgegeven aan de keuken. Dit werd hersteld maar gevolg was wel dat hij later zat te eten.
    Minpunt: te weinig personeel in het restaurant (tafels die niet afgeruimd werden en glazen die leeg stonden). Ruim een half uur voordat we drinken konden bestellen en meer als drie kwartier gewacht tot het eten uit de keuken kwam.
    Voor herhaling vatbaar maar de volgende keer reserveren en waarschijnlijk eerder op de avond.

62. John Kruis en Jacqueline Lisman

Afgelopen zaterdag weer heeeeerlijk gegeten in dit gezellige en gastvrije restaurant.

Als ergens de kwaliteit en prijs goed op elkaar afgestemd zijn is het daar wel.

Het is iedere keer weer een feestje om daar te eten, super!

Jacq en John, april 2011

63. In 2010 een aantal keren daar gegeten, en gaan daar zeker in 2011 vaker genieten in een beetje Caribisch- achtige omgeving.

De gerechten die wij daar hebben mogen nutigen waren stuk voor stuk gewoon heel erg goed, lekker mals en zeer goed van smaak, en wil je pittig?

De bediening is prima en vlot en vriendelijk, wat wil je nog meer.

En dat alles is ook nog zeer betaalbaar.

Hou vol.

Mvg.