1. P zirkzee

Bij binnen komst gelijk gezegd wij hebben een tafel gereserveerd en hebben een bon daar had me vrouw geen tafel meer voor vrij. Na veel pijn en moeite en het laten zien van de e mail kon het wel er waren nog 6 tafels vrij mensen na ons hadden eerder eten dan wij. Zijn na het eten gelijk weg gegaan. Wij zullen onze gasten die wij elk jaar krijgen voor B & B en app verhuur. Daar niet naar toe zenden.
    Met vriendelijke groeten.
    P zirkzee.

5,3

1. Goedemiddag,
    Ten eerste bedanken wij u voor het schrijven van een review. Toch willen wij hierop reageren. Bii binnenkomst heeft u inderdaad aangegeven gereserveerd te hebben met een bon. De reservering was bij ons bekend maar dat u van de social deal actie gebruik zal maken niet. Dit komt omdat u gereserveerd heeft via eet.nu. De spelregels van het social deal menu zijn als volgt: u koopt een social deal actie via www.socialdeal.nl en daar kunt u dan alleen gebruik van maken als u ook reserveert via www.socialdeal.nl. Dit heeft een rede, wij stellen voor deze actie een aantal tafels per avond beschikbaar, zodra deze alle volgeboekt zijn kunt u zeker nog komen dineren maar dan aan een a la carte tafel. Dus wat u schrijft over dat er nog tafels vrij waren klopt helemaal, deze waren vrij voor a la carte, en dit wilde u niet. Nu heeft u aan mij aangegeven in het restaurant dat u bij de reservering heeft aangeven een bon te hebben gehad, hierdoor heb ik u de voordeel van de twijfel gegeven en u toch van de social deal actie gebruik laten maken. Hierna heb ik contact opgenomen met eet.nu om aan te geven geen social deal acties aan te nemen. Zij hebben aan mij terug gekoppeld dat ook zij niet op de hoogte waren dat u van deze actie gebruik wilde maken en dat zij ook anders de reservatie niet aan zullen nemen. Na dit misverstand tijdens het reserveren hoop ik dat u verder nog wel een fijne avond heeft gehad en dat de gerechten u gesmaakt u hebben. Met vriendelijke groet, the Green Parrot