Op dit adres zit nu: By Chiel

1. Wij hebben er 5 december met z'n tweeën gegeten.

Eindresultaat was erg slecht.

Vooraf kregen we stokbrood met boter, aangezien ik geen boter lust vroeg ik om iets anders. Er werd mij toegezegd dat ik olijfolie zou krijgen. Goed dacht ik. Het duurde ruim 10 min. En geen olijfolie. Een medewerkster erop aangesproken en net vóór het voorgerecht, kreeg ik mijn olijfolie. Dus geen trek meer in stokbroodje (wat overigens niet warm was).

Als voorgerecht nam ik de terrine van schol en zalm met een mousse van kreeft. Erg smaakloos en op de terrine een bedje oude droge sla.

Mijn partner had carpaccio. Geen kaas of pijnboompitten, maar walnoten en frambozenjam erop! Hoe verzinnen ze het.

Als hoofdgerecht had ik de snoekbaars op een bedje met gesneden aardappeltjes. Aardappeltjes waren niet goed gaar. De snoekbaars ging wel, alhoewel de huid erg zout was.

Mijn partner had de eend, was lauw en niet erg smaakvol.

Als bijgerecht kregen wij spruitjes en gefrituurde aardappelschijfjes. Spruitjes halfgaar en gefrituurde aardappels smaakte naar frituurvet ipv aardappels.

Na dit fiasco hebben wij geen nagerecht genomen, en zijn naar huis gegaan.

Geen aanrader!

2,4