Op dit adres zit nu: Moeke

1. "Had u gereserveerd" wordt mij gevraagd bij binnenkomst. Nee dus. "Zoek dan maar een tafel uit" wordt er gezegd. Waarom deze vraag gesteld als je toch ruimte zat hebt?

Maar goed, we legden aan bij de Roode Schuur om een vorkje te prikken. Het was heel rustig, de bediening had dus alle tijd. Toch zette men de verkeerde drankjes neer bij onze tafel van twee terwijl men zelf opnam.

We namen alleen een hoofdgerecht. De tournedos van tafelgenote was keurig medium gebakken, doch enige toevoeging van zout was noodzakelijk. De entrecote (met een wel stevige rand vet) was in stukjes gesneden en was verre van warm. Waarom toch dat snijden in vlees? Is de kok niet in staat om te beoordelen of het vlees goed is om te serveren? Daarbij gevoegd wat spinazie uit het nat en een schaaltje frites.

Gezien de forse prijzen en beperkte kaartkeuze mag men meer kwaliteit verwachten van de keukenbrigade en de bediening is, zoals helaas in veel horeca gelegenheden, niet goed geïnstrueerd, niet vakkundig en loopt, heel irritant, bekken te trekken en met elkaar te smoezen. Je zit dan niet prettig als cliënt.

4,7

Vorige recensies van Carel

• We ontvingen een bon voor een high tea. Aangezien we regelmatig langs de Roode Schuur fietsen en nooit stopten, besloten we daar eens aan te landen. Ontvangst hartelijk, tafel al keurig gedekt. Volop thee in de aanbieding, zij het dat er wel veel smaakjes thee werd aangeboden en te weinig normale thee. De lekkernijen werden volop op een leuke schalenset aangeboden. Er was (iets te) veel chocolade, heerlijke sandwiches, een lekker kopje bouillon, mini sauzijsenbroodjes, iets wat leek op een scone (helaas geen boter e/o jam), doch het geheel zag er verzorgd uit. Kortom, heel aangenaam.