1. Jolanda

Na een goede ontvangst en het zelf kiezen van een plek, kregen wij na 10 minuten de kaart, helaas ontbrak het de jonge dame aan enthousiasme met het attenderen op de aanbieding van de maand. We bestelden een drankje en namen de kaart in ons op. De stoelen op het terras waren wat aan de lage kant tov de tafels. Binnen was het houten meubilair beter op elkaar afgestemd. De oude spullen dragen zeker bij aan de sfeer, maar schoon was het er zeker niet. De drank werd vlot uitgeserveerd. Jammer dat de glazen aan de kleine kant zijn.

De beide pannenkoeken werden geserveerd. We waren even stil door de uitstraling van het geheel. De ingrediënten waren niet tijdens het bakken in de pannenkoek verwerkt, maar lagen er los op verspreid. De pannenkoek zelf was flinterdun, hard en wat vettig. Het had een enorme rekbaarheid, waardoor het taai en moeizaam te snijden was. Meer iets voor een taco, maar niets voor een pannenkoek. Bij navraag bleek het hun type van bakken te zijn. Op ons kwam het meer over dat de ingrediënten zo uit een pakje kwamen, met de pannenkoek uit de magnetron en de vulling even in de pan. Helaas is de kwaliteit niet in overeenstemming met de prijs.

3,9