Parkeerplaats is op de 'Lepelaar'. Bij gebruik van navigatie 'lepelaar' intoetsen.

De Hakhorst laten bezorgen?

Online eten bestellen

1380032060 79
1419040773 76
1545819092 75

1. Mevr Schmidt

Ik was met mijn 3 kleindochters we konden elkaar niet verstaan van joelende schreeuwende kinderen, en ook nog muziek 🥱 Mijn oudste kleindochter zei, daarom wil papa hier nooit heen!!!
    Heel jammer.
    Ik vond het buiten ook een zooitje. Sorry maar het maakt een rommelige indruk Het personeel was zeer vriendelijk.

2. We eten hier geregeld de lekkerste pannekoeken! Ook de glutenvrije pannekoeken zijn heerlijk van smaak en structuur.

3. Goede pannenkoek gegeten hier, daar geen klachten over.

Wij hadden telefonisch gereserveerd, en er werd ons verteld dat er met timeslots gewerkt werd. Van 17:00 tot 18:30 konden we terecht. We besloten toen om de reservering te annuleren, maar er werd ons verzekerd dat we in die tijd makkelijk de maaltijd + dessert konden krijgen. Dus toch maar gegaan.

Aangezien het vrij druk was, en het vrij lang duurde tot de bestelling opgenomen en uitgeserveerd was, was dit niet gelukt. Er werd ons gevraagd om het nagerecht aan een andere tafel te gebruiken, wat we geen probleem vonden. Maar ook aan de andere tafel werd ons verzocht weer te verplaatsen omdat er andere gasten stonden te wachten.

Dit vonden wij toch een beetje te gek worden, dus we hebben ons beklaagd bij de manager. De reactie van deze man was totaal niet empathisch. Er kon geen excuus vanaf en het werd gebracht alsof wij niet snel genoeg ons bord leeggegeten hadden. Het gesprek liep uit de hand (erg ongastvrij!) en uit boosheid heeft hij gezegd de toetjes van de rekening te halen. Totaal onnodig, want we wilden gewoon betalen voor ons eten.

Vanwege de lompe reactie van de manager en de onvrede over de timeslots hebben wij besloten niet meer naar dit restaurant te gaan. De regio Amersfoort heeft genoeg goede pannenkoekrestaurants om deze te vermijden! Zo ben je toch geen gastheer?

4. Jeannine van Bergen

Super gezellig, fijn personeel.

5. J. Kneefel

Jullie hebben het SUPER geregeld, Bedankt hiervoor…
    de locatie en entourage en bediening was grandioos, de Pannekoeken waren Uitstekend, en Voortreffelijk… zeker voor een volgende Bezoek aan De Hakhorst, zit in de pocket…

m.v. Gr fam. J. Kneefel…

6. Will Nouwens

Sfeervol restaurant, prima bediening en heerlijke pannenkoeken.

7. G Looijen

Wij zijn er eerder weleens geweest en vonden toen de pannenkoek op zich veel lekkerder volgens ons is deeg veranderd erg geel van kleur ziet en smaakt niet naar de ouderwetse pannenkoek.

5,9
  8. Vanavond hier wezen eten. Op een maandag niet druk maar wij hebben met zijn tweeën 45 min op onze pannenkoeken moeten wachten… Echt lang… Nodigt niet uit om nog een keer te komen eten…

5,1
  9. A. Kingma

Het was nogal lawaaierig, zo is het nu eenmaal bij jullie. De pannenkoek was heerlijk. Het biertje en de thee, na herstel van het foutje, ook. Hebben jullie twee maten pannenkoeken? Dan had ik de kleine genomen. Jammer dat ik niet verder kwam dan de helft.

10. Anneke & Henk

Erg positieve reactie toen we klaagden over een wat aangebrande pannekoek. Zonder probleem kregen we direct een nieuwe en die was dubbeldik gevuld. We kregen ook een royaal excuus en een gratis toetje naar keus aangeboden. Dus toch met een heel tevreden gevoel en goed gevulde maag na een gezellig etentje naar huis gegaan. Dank je wel Hakhorst !

11. Koopman

Ze vergat bijna de derde pannenkoek af te rekenen.

12. Wederom weer heerlijk gegeten. Erg goede en aardige bediening. Leuke sfeer. Een echte aanrader!

13. Erg leuk en sfeervol ingericht restaurant met een leuk speelplekje voor kinderen waardoor het een leuk idee is voor het gezin.

14. Voor mij de lekkerste pannekoeken van Amersfoort en omstreken. We hebben al diverse pannekoekenrestaurants geprobeerd en Hakhorst staat voor mij op 1.

Geen vieze dikke pannekoek, maar lekker dun zoals ik ze het liefste heb. En de pannenkoek die ik had was ook nog eens lekker. Vaak zijn de "speciale" pannenkoeken gewoon pannenkoeken met een hoop ingrediënten erop die naar mijn smaak niet echt bij een pannenkoek passen. Maar mijn Italiaan speciaal was echt lekker!

Voor de kinderen is er een leuke speelgelegenheid binnen. Met kleintjes is het wel handig om een oogje in het zeil te houden: de oudere kinderen willen al gauw te wild gaan doen en de kleintjes over het hoofd zien. Eén tip: loop een keer het speelgoed na. Er lag ook speelgoed bij dat voor kleintjes niet meer veilig is.

En een ander pluspunt: we konden zonder problemen de Optimel Eurosparen vouchers inwisselen.

Wij willen hier nog wel vaker heen.

15. Belinda Bovee

16. Het was lekker weer dus besloten buiten te gaan zitten. 5 van de 6 stoelen zat onder de vogelpoep. Ook de tafels waren niet fris. Pannenkoeken besteld, die komen redelijk snel en zien er goed uit. Daarna een tijd wachten op het sausje wat erbij hoort. Helaas daardoor de pannenkoek enorm afgekoeld. Als laatste kwamen de pannenkoeken van de kinderen, dus die klaar maken, daardoor eigen pannenkoek echt koud. Horeca mensen... breng eerst het eten van de kids!! Kunnen ouders dit rustig klaar maken en dan ook nog zelf warm eten! De smaak van alle pannenkoeken was heerlijk! Lekker beslag en goede smaak! Als toetje ging er het een en ander mis... geen cappuccino maar gewone koffie en een kinderijsje zonder slagroom gevraagd en werd gebracht met slagroom... daardoor toch lichtelijk geïrriteerd dit etentje afgesloten... jammer!

17. Gisterenavond: Het beste pannenkoekenhuis ooit. Wat een leuke gezellige attente zaak. In tijden niet zo prettig gezeten. Was erg druk en toch alle tijd, kregen na 5 minuten een betere tafel! Alle tijd en voor de kleine een schitterend speelhonk binnen, handig als het slecht weer is. Het eten: gewoon goed.. en je kunt je eigen pannenkoek samenstellen naar keuze. Zeer gunstig en geen zoeken op het bord waar mijn eten ligt, u kent die zuinige restaurants wel. Prima hoeveelheid. Ook het nagerecht was heerlijk. Een absolute aanrader voor een schappelijke prijs. Uiteraard druk, maar dat is logisch... Je ziet het pas als je er geweest bent.

18. Jolanda

Na een goede ontvangst en het zelf kiezen van een plek, kregen wij na 10 minuten de kaart, helaas ontbrak het de jonge dame aan enthousiasme met het attenderen op de aanbieding van de maand. We bestelden een drankje en namen de kaart in ons op. De stoelen op het terras waren wat aan de lage kant tov de tafels. Binnen was het houten meubilair beter op elkaar afgestemd. De oude spullen dragen zeker bij aan de sfeer, maar schoon was het er zeker niet. De drank werd vlot uitgeserveerd. Jammer dat de glazen aan de kleine kant zijn.

De beide pannenkoeken werden geserveerd. We waren even stil door de uitstraling van het geheel. De ingrediënten waren niet tijdens het bakken in de pannenkoek verwerkt, maar lagen er los op verspreid. De pannenkoek zelf was flinterdun, hard en wat vettig. Het had een enorme rekbaarheid, waardoor het taai en moeizaam te snijden was. Meer iets voor een taco, maar niets voor een pannenkoek. Bij navraag bleek het hun type van bakken te zijn. Op ons kwam het meer over dat de ingrediënten zo uit een pakje kwamen, met de pannenkoek uit de magnetron en de vulling even in de pan. Helaas is de kwaliteit niet in overeenstemming met de prijs.

3,9
  19. Christiaan en Ilse

20. Renate

21. Gisteravond hier gegeten, en het was echt super! We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje voor 4 personen uitkiezen. We hoefden niet lang op onze drankjes te wachten en ook onze pannenkoeken waren er binnen 20 minuten. Ik zelf koos voor de ploeg op aanraden van het personeel, en dit was echt een goede keus! De kinderen namen nog een kinderijsje na, en tot hun grote verrassing mochten ze daarna nog een cadeautje uit de schatkist uitzoeken. Wij, maar ook de kinderen, hebben dus een heerlijke avond gehad!

22. Jos 39 punten

Na lange tijd weer hier gegeten. Met 7 personen gegeten waarvan een iemand een voorgerecht had. Na dit voorgerecht 1 uur (!!) gewacht op de pannenkoeken. Deze waren van smakeloos beslag met een enorme hoeveelheid uien en spekjes belegd. Echt niet te eten, knap dat je een pannenkoek op deze manier weet te verknallen. Het nagerecht werd bij 2 personen snel gebracht en toen het op was kregen de overige 5 hun nagerecht. Bediening erg jong en vooral erg onervaren. Nee, hier gaan wij zeker niet meer eten.

1,5
  23. Eline en Ashley

Mijn vriendin en ik hebben hier vorige week gegeten. Echt overheerlijke pannenkoeken, veel lekkerder dan die Eline thuis maakt, maar dat vond ze zelf ook.

Tot de volgende keer!

24. Onze verwachtingen waren hoog en vielen daardoor laag... 'huisgemaakte' soep was gewoon uit een pakje zonder ook maar iets wat leek op verse ingredienten. We moesten heel lang wachten terwijl we de eerste gasten waren, bediening / service was minimaal en niet attent. Echt jammer en veel gemiste kansen.

25. Heerlijke pannenkoeken en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

26. Gisteren hier weer gegeten. Gewoon weer een perfecte pannenkoek gegeten!

27. Verre uit beste pannenkoekenhuis die wij ooit bezocht hebben. Super eigen deeg!! Complimenten.

28. Alinda Kooyman

29. Echt heeeeeerlijk pannenkoeken! We hadden veel gegoogled en kwamen op dit adres uit. Zeker de moeite waard...en toch grappig dat blijkt dat lang niet alle restaurants weten hoe ze een lekkere pannenkoek moeten maken. Nou bij de Hakhorst weten ze dat zeker wel! Vers gebakken...echt super heerlijk! En zeer vriendelijke bediening die met kids meedenkt (plastic bordje naast bord met grote pannenkoek) voor de kleintjes. Wij komen zeker nog terug!

30. Waar vind je tegenwoordig een restaurant waar je echt overheerlijke pannenkoeken kunt eten? Juist hier dus!

Sfeer, service, eten echt alles was top aan dit restaurant..een top recensie kon gewoonweg niet achterblijven!

31. F. van Haaster

Ik heb nog nooit online een waardering gegeven voor een restaurant maar dit restaurant heeft mij over de streep getrokken. Dit is echt het beste en leukste pannenkoeken restaurant dat ik ken. Aardige mensen, leuke sfeer en heerlijke pannenkoeken! De pannenkoeken worden gemaakt in een open keuken en dan niet met een pannenkoeken machine zoals in 99% van de andere restaurants.

32. Echt verreweg het beste pannekoeken restaurant in de regio.

Vriendelijk personeel, je word vlot geholpen.

Heerlijke pannekoeken.

33. De beste pannenkoeken vind je hier in een goed en leuk restaurant.

34. Gisteren heerlijk gegeten in de Hakhorst. Bediening was erg attent, vlot en vriendelijk. We waren met een groep van 19 man, waarvan 9 kinderen, de kinderen kregen eerst hun pannenkoek wat ik als erg positief heb ervaren, ook een leuke speelhoek voor de kinderen.

Daarnaast waren de pannenkoeken zeer goed belegd en smaakten geweldig.

Ook goed om te weten is dat er een zeer ruime keus is en als dat nog niet genoeg is kun je met ingrediënten naar keus ook je eigen pannenkoek samenstellen.

35. Wij gaan af en toe gezellig met ons kleinkind een pannenkoek eten, Bij de Hakhorst smaken de pannenkoeken erg lekker dus bij voorbaat een geslaagd etentje,

36. Wij gaan regelmatig met of zonder de kinderen pannenkoeken eten en doen dat ook regelmatig bij De Hakhorst.

Wij gaan het liefst naar De Hakhorst omdat daar de kwaliteit van de pannenkoeken zeer goed is.

Wij adviseren dan ook iedereen die van pannenkoeken houdt om hier heen te gaan.

Mensen van De Hakhorst ga zo door, mijn complimenten!!!