1. Zeer puur en kwalitatief goed eten. Een pre dat ze niet moeilijk doen over het serveren van kraanwater en duurzaamheid en diervriendelijke producten hoog in het vaandel hebben staan; zelfs het chocolaatje bij de koffie was Fairtrade. Een wat hogere prijs is mijns inziens niet meer dan redelijk. Echter denk ik dat niet iedereen deze pure (lees: smakeloos) keuken kan waarderen. Mijn voorgerecht quinoa was enkel op smaak gebracht met basisproducten zoals olijfolie, peper en wat zout. Dit vond ik erg geslaagd, mensen die normaal met meer kruiden (of pakjes saus) koken zouden hier nog peper en zout aan toe kunnen voegen.
    Zeer vriendelijke bediening die inderdaad de tijd neemt en hun werk goed uitvoert. (tafeletiquette)
    Leergierig personeel; bij mijn overheerlijke chocolademousse, zonder gelatine, nam ik wat zoutkorrels om de cacao beter tot zijn recht te laten komen waarop de serveerster vroeg waarom en hierna enthousiast zei de tip ter harte te nemen.
    Zeer goed restaurant voor de liefhebber van een (h)eerlijke keuken.