1. Rk 25 punten

Dit is de tweede keer dat we in dit restaurant een buitengewone slechte ervaring hadden. Het duurde zo ontzettend lang voordat iemand de bestelling kwam opnemen, dat ikzelf maar ben gaan vragen. Jaaa...het was druk, enz. Maar goed, we kregen onze cappucino en daarna de tomatensoep die bij de aanbiedingslunch hoorde. Daarna zouden we de foccacia's krijgen. Maar toen na een half uur veel nieuwe gasten om ons heen allang aan de lunch zaten hadden wij nog steeds niets. Dus maar weer eens vriendelijk vragen. Reactie: of wij wel wisten hoe druk het was, en zij hielden het niet bij wie eerst wat kreeg, enz. enz. Dus nog maar een poos wachten, maar na nog een kwartier hadden we het wel gezien. Ik heb om de rekening gevraagd voor de soep en de cappuccino's. De dame van de bediening reageerde ronduit pinnig: de carpaccio was op (waarom vertelden ze dat niet) en moest gehaald worden, en ze vond het helemaal prima dat we opstapten. We moesten vier euro per kopje soep betalen, het was ineens niks aanbieding (met het brood erbij zou het 7,95 kosten.

Deze zaak loopt blijkbaar zo goed dat men het zich kan permiteren om klanten zo te behandelen. We hebben later gelukkig ergens heerlijk kunnen lunchen.