Op dit adres zit nu: Stone Grillhouse

1. Wij kwamen Twins tegen op de lekkerweg site, naast een aantal andere restaurants. Hoewel we vanmiddag pas belden om te reserveren, konden we tot ons genoegen vanavond al terecht. De ontvangst was allerhartelijkst en al direct bleek dat we met onze tapas-kaart een 3-gangen verrassingsmenu zouden krijgen. En wat hebben we genoten van dat menu. De eerste gang zette de toon met een drieluik van gerechten van vlees en vis. Daarna een prima 2e gang met een reeks van kleine gerechten, stuk voor stuk goed en vooral genoeg. Een afsluiter met een combinatie van ijs maakte het af. De bediening was meer dan correct, vriendelijk en ondanks de drukte in voor een gezellig praatje. Kortom een echte aanrader. Wij zijn uit de randstad een weekend weg in deze regio en Twins maakte dit mede tot een geweldig succes. Ga vooral zo door, wij praten het wel door en als het even zo uit komt: tot ziens.