Op dit adres zit nu: Mister Spaghetti

1. De ambiance is goed. De bediening vriendelijk. Helaas was er gebrek aan leiding en structuur waardoor tot 4 keer toe de bediening niet wist bij wie ze welke drankjes moesten brengen. Het weekmenu viel enorm tegen. De bouillion vooraf vreemd van smaak en ' smakeloos' opgediend, de regenboogforel erg droog en flauw gekruiid. Het dessert maakte dit gelukkig wel weer goed.

1. Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij stellen het zeer op prijs als onze gasten ons laten weten wat ze van ons restaurant vinden.
    Het spijt me te horen dat het weekmenu u zo tegengevallen is. We proberen met dit menu voor €20 elke week een leuk en lekker 3-gangen menu te serveren. Aan de opmaak besteden we wel minder aandacht, dan bij de à la carte gerechten. Ook dit heeft te maken met de prijs. Bij menig restaurant eet u alleen een hoofdgerecht van €20. Dat de vis droog was vind ik vervelend om te horen. Heeft u dit aangegeven bij de bediening? We maken altijd met alle plezier een nieuw gerecht voor u. We streven ernaar om alles goed te serveren, maar ook bij ons worden wel eens fouten gemaakt.
    Wat betreft het niet weten wie welke drankjes heeft besteld, wij werken met een draadloos bestelsysteem. Hierbij loopt 1 iemand met een handcomputer op het terras om de drankjes op te nemen en iemand anders brengt ze naar tafel. Degene die de drankjes wegbrengt weet daarom niet wie wat besteld heeft aan tafel. Voordeel van dit systeem is dat de drankjes sneller op tafel staan.
    Jammer dat u het eten met een onvoldoende heeft gewaardeerd, maar zoals u hieronder kunt zien is dat niet de gebruikelijke gang van zaken bij ons.

Met vriendelijke groet,
    De Vrijheid

2. Hallo, natuurlijk schrijf ik niet een recensie zonder dat ik ook gemeld heb dat ik niet tevreden was. Uw personeel moet absoluut weten wie ik ben. Drie verschillende obers hebben bij het afruimen ons commentaar gehoord. ( njet alleen mijn vis was ernstig droog en flauw ook die van mijn man en onze buren vroegen om peper en zout om het op smaak te brengen) De jonge ober was zelfs zo netjes om te bedanken voor de feetback op de vis want dan kon het restaurant daar iets mee doen. Geen van hen heeft een alternatief aangeboden, een drankje gegeven, iets met de prijs gedaan. Ik heb daar ook niet op aangedrongen. We hadden een zeer plezierige avond met het gezin. De spareribs van onze kinderen waren goed en het dessert van het weekmenu vonden we ook lekker. Dat hebben we OOK gemeld.
    Ik vind het jammer dat u mij het gevoel geeft dat ik verkeerd gehandeld heb en ook dat u mij de indruk geeft dat u het alleen jammer vindt we het eten een onvoldoende hebben gegeven. U zou het eigenlijk verschrikkelijk moeten vinden dat wij het teleurstellend vonden...ook al ging het maar om het weekmenu van €20,- ! Ook dat moet kwalitatief in orde zijn en het werd ons bovendien uitgebreid aanbevolen door de ober!
    Het geklungel met de drankjes vind ik niet de moeite waard om nog een keer op te reageren. Ik heb gezegd daarover wat onze ervaring was.
    Met vriendelijke groet.

3. Beste heer/mevrouw,

Sorry dat mijn reactie u een verkeerd gevoel geeft, maar dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik heb met een paar vragen geprobeerd te achterhalen wat er precies gebeurd is. Als u er prijs op stelt zou ik liever het contact via de mail laten lopen om tot een oplossing te komen. Ons e-mailadres is info@devrijheid-oosterhout.nl

Met vriendelijke groet,
    De Vrijheid