• Lid sinds 6 augustus 2013

De Vrijheid

Oosterhout

Awa heeft nog geen foto toegevoegd

1. Awa's profielfoto
    Awa heeft een recensie geschreven voor De Vrijheid

De ambiance is goed. De bediening vriendelijk. Helaas was er gebrek aan leiding en structuur waardoor tot 4 keer toe de bediening niet wist bij wie ze welke drankjes moesten brengen. Het weekmenu viel enorm tegen. De bouillion vooraf vreemd van smaak en ' smakeloos' opgediend, de regenboogforel erg droog en flauw gekruiid. Het dessert maakte dit gelukkig wel weer goed.

2. Awa's profielfoto
    Awa heeft gereageerd op een recensie van De Vrijheid

Hallo, natuurlijk schrijf ik niet een recensie zonder dat ik ook gemeld heb dat ik niet tevreden was. Uw personeel moet absoluut weten wie ik ben. Drie verschillende obers hebben bij het afruimen ons commentaar gehoord. ( njet alleen mijn vis was ernstig droog en flauw ook die van mijn man en onze buren vroegen om peper en zout om het op smaak te brengen) De jonge ober was zelfs zo netjes om te bedanken voor de feetback op de vis want dan kon het restaurant daar iets mee doen. Geen van hen heeft een alternatief aangeboden, een drankje gegeven, iets met de prijs gedaan. Ik heb daar ook niet op aangedrongen. We hadden een zeer plezierige avond met het gezin. De spareribs van onze kinderen waren goed en het dessert van het weekmenu vonden we ook lekker. Dat hebben we OOK gemeld.
    Ik vind het jammer dat u mij het gevoel geeft dat ik verkeerd gehandeld heb en ook dat u mij de indruk geeft dat u het alleen jammer vindt we het eten een onvoldoende hebben gegeven. U zou het eigenlijk verschrikkelijk moeten vinden dat wij het teleurstellend vonden...ook al ging het maar om het weekmenu van €20,- ! Ook dat moet kwalitatief in orde zijn en het werd ons bovendien uitgebreid aanbevolen door de ober!
    Het geklungel met de drankjes vind ik niet de moeite waard om nog een keer op te reageren. Ik heb gezegd daarover wat onze ervaring was.
    Met vriendelijke groet.