1. Rob de Man

Ik kom nu al ruim twee jaar wekelijks in dit restaurant. Elke vijdag gaat om 15:00 de computer uit en gaan mijn vrouw en ik richting Lunteren met als doel om 17:00 aan de bar een biertje te kunnen drinken met een aantal andere vaste gasten. Met z'n allen bespreken we de afgelopen week en hebben daarbij veel lol. De eigenenaar, de kok en de mensen van de bediening werken snel en zorgvuldig, nemen deel aan de gesprekken en zorgen er voor dat iedereen het goed naar zijn zin heeft. Van moeten wachten op een drankje of het eten is, zoals een voorgaande recensent schrijft, is absoluut geen sprake.
    Het eten is altijd uit de kunst en de kaart biedt voor iedereen wat wils, ook voor kinderen! Mijn mening is dat dit een TOP familierestaurant is. Ook mij kleinzoon van tweeeneenhalf heeft het hier altijd reuze naar zijn zin. Een heel grote pannenkoek eten en daarna bij Ome Gert een kleurplaat halen en ook even op de piano spelen. Soms ben ik hem even kwijt, maar dan is eigenaar Gert even de vissen het hem aan het voeren of piano met hem aan het spelen. Kortom: een prima familierestaurant, heel gezellig en met een zeer goede prijs kwaliteitverhouding.