ma Gesloten

1332076332 78
1420167463 85
1459319076 79
1557198110 78

1. Leuk gelegen restaurant, mooi terras, sfeervol geheel. Staf en medewerkers zijn top: attent, vriendelijk, waar nodig terzake en stralen gastvrijheid uit. Kortom, zeker een bezoek waard.

2. Ingrid Hart

Wij wilden graag iets eten bij de Goudsberg, het was 18.30 uur, er waren meer dan 10 tafels vrij, er moest in de keuken gevraagd worden of alle tafels gereserveerd waren en dat was zo, dus konden wij weer vertrekken, hele slechte service, wij komen er nooit meer! Van meer mensen deze ervaring gehoord.

3. Mees

4. Miranda Jong

5. Super lekker gegeten op het terras. Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving!

6. S’middags met de mtb rondgefietst in de omgeving en uiteindelijk hier neergestreken! Wat een schitterend mooi plekje met mooie uitzichten op bossen en velden! Bij thuiskomst mijn familie overgehaald om s’avonds daar te reserveren! Net personeel dat alles keurig heeft ingericht volgens de regels. Alle 4 bestelden we diverse gerechten! Ronduit heerlijk! Mijn tip: Ga, en beleef het zelf. Klaas

7. Wat een waardeloos restaurant. De bediening is bedroevend, eindeloos lang wachten tot er überhaupt iemand de bestelling op komt nemen en dan nog eens veel te lang wachten tot er iets te eten wordt gebracht. Zeker geen aanrader.

8. Met de hele familie hier eerste kerstdag gegeten. Met 7 kinderen en 7 volwassenen en het was een echt feestje en dit is zeker door de hartelijke, vriendelijke en geduldige manier van het personeel. Daarnaast was het eten top en zeer gevarieerd. Een aanrader dus.

9. Koffie appel gebak was heerlijk.
    Alleen het tweede gratis kopje koffie wel berekend.
    Dat is jammer; langs de weg staan borden: Tweede kopje gratis.

4,7
  10. Wij hebben hier heel goed gegeten. De bediening was prima. Kortom wij, 4 pers., waren hier zeer tevreden en bevelen het anderen aan.

11. j.p.Boone

We hebben heerlijk gegeteten via soc deal.
    We hebben toch een opmerking, als je binnen komt ruikt het naar de rook, het werd nog erger over de hele avond.
    Toen we thuis kwamen alle kleren buiten gehangen het was heel erg als niet roker.

Conclusie geen tweede keer.

Groet Joos.

12. Naar de wine&dine geweest op 6 okt. Erg goed georganiseerd. Heel leuk dat de eigenaar van de wijnen aanwezig was en uitleg kwam geven. Super lekker gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Gisteren wederom heerlijk gegeten. Lekker buiten op het terras. Prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening.

14. Van den brink

Fantastisch restaurant, zeer ervaren en goede bediening. De menukaart is behoorlijk uitgebreid.

15. Robert Jansen

Prima eetadres in leuke omgeving! Niet chique, wel netjes en prima (lager dan gemiddelde) prijzen.
    Eten is ok. De aspergegerechten waren echt verrukkelijk (soep en hoofdgerecht met zalm) en aan te bevelen. Mixed-grill hield niet over, niet voor de fijnproevers. Gelukkig ben ik dat niet.
    Bediening is echt top: zeer vriendelijk en met humor!
    Komen hier nog een keer terug als we in de buurt zijn!

16. Zeer sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, eenvoudige kaart maar met heerlijke gerechten, zelf boswachterssteak gegeten, entrecote met heerlijke bijgerechten. Ik kom zeker weer terug.

17. cynthia gomes

Eten is prima maar de bediening kan een stuk vrolijker!! Er is een openhaard maar dit winterseizoen staat hij bijna nooit aan wat juist leuk zou zijn met een lekker bakkie koffie of borrel! En de strenge sluitingstijden maken het niet echt leuker, je word voor je gevoel een uur van tevoren al weggekeken en dat is zeer bedroefd!!!

18. Hendriksen

Gisteren weer gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Ook het schaaltje verse groente erbij is altijd goed.

Is het omrijden meer dan waard.

19. De lunch. Gebakken ei, kroket, salade. Het brood is niet bijzonder, ei is te lang gebakken, en de salade is ook niet restaurant waardig. Alleen de kroket was oké. Het bord waar het op gepresenteerd wordt is ook niet handig om van te eten, het vliegt alle kanten op.

20. Lekker gegeten op het terras! De gerechten zijn simpel en goed en de bijgerechten maken het helemaal af. De rode huiswijn was ook erg lekker en het personeel vriendelijk.

21. Ruud Roberti

Leuk bosrestaurant. Lekker gegeten. Heerlijke biertjes van de tap. Grote schnitzel. Goede bediening. Kortom genoten!

22. Simone verkerk

Zeer gezellig en de vrouwelijke bediening geweldig :-). Goed te eten.

23. Zomer 2013 eerste keer uit eten na hersenbloeding in 2011. Binnen zitten kan nog niet (te veel geluid) maar het is mooi weer, dus het prachtige terras proberen. Oordopjes in, ... moeilijk, maar het gaat zo ongeveer ... Opeens onweer, het eten is nog onderweg, shit wat nu: ... Reactie Goudsberg: Geeft niet mevrouw dan doen we toch de radio uit! Zo fantastisch!! En dan heb ik het nog niet over de bosrijke snitzel :-))! Inmiddels is het bijna 2015, vorige week met zn vieren hier heerlijk gegeten. Wederom vanwege mijn hersenletsel aanpassingen mogelijk zonder dat ik het idee krijg een "gehandicapte" te zijn. Radio kan uit en zo mooi: de beschikbaarheid van de separate " skihut". Ik vergeet bijna het eten :-). Heerlijk eten, de mannen nemen nog wat extra' s, fijne eigenaars, eerlijke prijs! Aanrader met een hoofdletter.

24. Heerlijk ontspannen eten. Geweldige en rustige sfeer. Bediening spontaan en gastvrij.

25. esther borsboom

Ik vind het een top restaurant. Aangezien ik ook op de camping woon, kom ik regelmatig langs. Heerlijk eten en goed verzord. Voor iedereen wel iets leuk te doen. Goed personeel en ooooch dat is pas lekker een kagel, lekker een kop chocomelk, heerlijk. Ik raad aan om er eens te gaan te eten.

26. P.Berkhout

Op zondag 18 sept.2013 is onze familie fietsdag gestart met heerlijke koffie met gebak in dit gezellige restaurant. Nadat wij de Midden Nederland fietsroute hadden gereden (40 km) hebben wij hier met z'n 12 gezamelijk op het terras wat gedronken en later het diner gebruikt. Wat een fantastische bediening en een geweldige prijs / kwaliteit verhouding. Een extra compliment aan de keuken is op zijn plaats. Wij vinden het een topper die wij graag zullen aan bevelen.

27. Rob de Man

Ik kom nu al ruim twee jaar wekelijks in dit restaurant. Elke vijdag gaat om 15:00 de computer uit en gaan mijn vrouw en ik richting Lunteren met als doel om 17:00 aan de bar een biertje te kunnen drinken met een aantal andere vaste gasten. Met z'n allen bespreken we de afgelopen week en hebben daarbij veel lol. De eigenenaar, de kok en de mensen van de bediening werken snel en zorgvuldig, nemen deel aan de gesprekken en zorgen er voor dat iedereen het goed naar zijn zin heeft. Van moeten wachten op een drankje of het eten is, zoals een voorgaande recensent schrijft, is absoluut geen sprake.
    Het eten is altijd uit de kunst en de kaart biedt voor iedereen wat wils, ook voor kinderen! Mijn mening is dat dit een TOP familierestaurant is. Ook mij kleinzoon van tweeeneenhalf heeft het hier altijd reuze naar zijn zin. Een heel grote pannenkoek eten en daarna bij Ome Gert een kleurplaat halen en ook even op de piano spelen. Soms ben ik hem even kwijt, maar dan is eigenaar Gert even de vissen het hem aan het voeren of piano met hem aan het spelen. Kortom: een prima familierestaurant, heel gezellig en met een zeer goede prijs kwaliteitverhouding.

28. Fam. Mooij & Goritzer

Op 30 december 2012 met z'n viertjes gegeten. Het was helemaal af. Gezellig, goed eten en prima bediening. Gastheer die een rondje van de zaak geeft snapt wat ondernemen is. Onze complimenten. We komen snel weer!

29. Tijdens een familiefeest een Lunters buffet gegeten. Dit bestond uit diverse gerechten, echt voor elk wat wils, en de smaak was heerlijk. De bediening was prima en de sfeer gezellig mede door de blokhutachtige sfeer. Prima,

30. Vandaag bij de Goudsberg in Lunteren wezen eten, de perfecte locatie met een heerlijk zonnetje boven op de berg.
    Het was genieten, daarna een heerlijke wandeling gemaakt naar het middelpunt van Nederland!!
    De bediening was zeer goed en super vriendelijk en open voor een praatje! Het eten was heerlijk en zag er goed verzorgd uit, voor een lage prijs perfect!!
    Al met al een uitstekend restaurant.
    Met vriendelijke groeten,
    Jacob

31. van der wissel

Een schitterend restaurant met een prachtig terras. (mooie vijver en uitzicht). Op de kaart staan leuke gerechten en smaken ook nog eens heerlijk. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe en weet waar ik moet zijn na een wandeling in de bossen van lunteren, voor een kop koffie en appeltaart (mensen naast ons zaten hier namelijk van te smikkelen).

32. Ben er vandaag wezen eten. Vooraf gereserveerd, werden gewaarschuwd voor drukte. Maar viel mee, het was druk maar de sfeer maakte alles goed. Ik had de biefstuk en ondanks de berichten hier, vond ik het erg lekker.

33. Zo dat was een heerlijk avondje uit.

Heerlijk voor gerechten en de hoofdgerechten waren echt super lekker.

En de serveerster was een heel aardig meisje de bediening was ook heel goed.

Daar gaan we zeker nog een keer eten.

34. M.v.Rijswijk

Ontzettend beroerd gegeten afgelopen week, het stokbroodje vooraf duurde zeker een half uur voordat het op tafel stond a € 4.50 per portie. Dat waren welgeteld acht dunne sneetjes.

Bij het hoofdgerecht had 1 persoon aan tafel mayonaise besteld maar bij het afrekenen waren er vier porties aangeslagen a € 3.00. Schnitzel kant en klaar, kipje Piri piri, is ook zeker een kipje (zes dun gesneden reepjes met chilisaus). Gebakken aardappelen waren droog. We hebben 1,5 uur gewacht op vier hoofdgerechten. Niks bijzonders en erg prijzig voor lage kwaliteit! O, ja en nog een tips aan de eigenaar, haal de dode vliegen en muggen uit de vensterbank vandaan. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

2,6
  35. Gezellig restaurant midden in de natuur, gegeten van een Lunters buffet, voldoende en prima.

Eigenlijk geen negatieve punten.

36. John en fam.

Met fam. wezen eten, bediening goed maar duurde ontzettend lang! Daarbij zaten we op de tocht.

Bij bestelling gevraagd of biefstuk bijna well done kon, helaas was biefstuk volledig rood en sommige delen nog koud!

Moest dus weer terug de pan in.

Volgende keer toch maar weer verder zoeken!

37. Niels Hoogeweg

38. Goeie Hollandse keuken. Uitstekend vlees en gevarieerde groentjes. Prima (rode) huiswijn. Uitbaters doen hun best om het naar je zin te maken.

39. Werd aan een tafeltje gezet met oog naar muur.
    Bediening slecht, gemorst met soep.
    Geen tafellaken of placemat.
    Bij brood geen bordje.

Ga er niet weer eten.

2,6
  40. Op 25 juli j.l. restaurant bezocht en heerlijk gegeten met z'n vieren.
    Voor herhaling vatbaar. Allemaal iets anders gegeten.
    Vlotte bediening. Op verzoek werd muziek zachter gezet.
    Zeker aan te bevelen. Eten is van hoge kwaliteit.

41. Jan en Ina Hendriksen

We hebben heerlijk gegeten en gedronken het was uitstekeng.

42. roelie

Heerlijk gegeten, prima bediening, goeie prijs kwaliteitsverhouding..komen zeker weer terug.

43. Op koninginnendag voor 4 personen gereserveerd.

Werden gewaarschuwd dat het druk was, acceptabel, toch waren genoeg tafels leeg.

Soep: niet warm.
    Hoofdgerecht: stoofpotje uitgedroogd vlees en van binnen niet warm.
    Asperges: aardapeltjes zelfs koud.
    Na 2.5 uur vertrokken zonder nagerecht.

Onze buurmannen vertrokken na de soep zonder het hoofdgerecht (duurde veel te lang)

Ondanks vele lovende berichten was dit een domper.

44. Heerlijke ervaring! Prachtig wandel en fietsgebied in de veluwe.
    Lekker thuiskomen met een rustiek landelijk tintje. Mooie open haard om even te relaxen. Vriendelijke bediening en prima keuken!