1. Uitbuiken_graag

Eerste keer is direct de laatste keer geworden. Chagarijnige ontvangst bij binnenkomst. Uiteindelijk bij onze tafel aangekomen ons eten besteld. Bij een beresteak verwacht ik een steak, rundvlees dus. Ik had echter de kleine letters niet gelezen dat dit een varkensteak was, zeg maar een grote karbonade. Dat begon al lekker, mayonaise had een vreemde smaak, vreemd merk of zo. Cappuccino achteraf was zo sterk dat ze het beter een espresso hadden kunnen noemen. Overigens zie ik hier berichten dat men de prijs vind meevallen maar als ik nuchter kijk naar 3 plankjes friet, een hamburger, een grote karbonade en een frikandel met 5 consumpties voor €60,- dan kan ik niet zeggen dat dit goedkoop is. Als ik in Essen eet betaal ik minder, krijg ik kwaliteit en een zeer vriendelijke service. Vond het een hoog randstadgehalte hebben, zo ook het personeel niet echt vriendelijk. Kortom, eenmaal maar nooit meer, had beter bij de McDonalds kunnen gaan eten.