1. Wederom 2 pizza's gehaald bij pizzaioli. Dit maal de diavola, met Spaanse peper.
    Werkelijk supervriendelijk geholpen door de 2 jongens die op dat moment aanwezig waren.
    De pizza's zelf, wederom perfect!
    Alleen één grote tegenvaller... De Spaanse peper is in de vorm van een soort pasta, die nog het meest lijkt op sambal oelek. Boven het pittig, proef je duidelijk zout.
    Ik hoop dat hier iets aan veranderd zal worden, want het is echt niet lekker.
    Bovendien is het niet verdeeld over de pizza, maar in klodders, zodat je dan weer een hap normaal en dan weer een hap pittig hebt.
    Misschien verse pepers gebruiken, of deze heel fijnsnijden en bewaren onder olie?!

Vorige recensies van Esperanza!

• 2 pizza's en een pasta afgehaald en ik kan niet anders zeggen dat deze alledrie perfect waren. Helaas waren de pizza's niet meer op temperatuur toen we thuis kwamen, maar dat komt doordat ze heel dun zijn. Het deed in elk geval aan de smaak niets af. In tegenstelling tot een opmerking over de prijs die te hoog zou liggen, vind ik dit niet het geval. Sommige gerechten bevatten dure ingrediënten en dan mag het ook wel wat meer kosten. De zaak ziet er fris en strak uit. De service is erg vriendelijk en persoonlijk vond ik het een verademing om eindelijk eens iets van een afhaalmenukaart te kunnen kiezen die niet bol staat van de spel/taalfouten.