Op dit adres zit nu: 5 Elements

1. Via een grouponvoucher zijn we bij dit restaurant terecht gekomen. Het restaurant ziet er keurig verzorgd uit, de sfeer is aangenaam en het personeel is vriendelijk, maar....
    We kregen een 6-gangendiner met overnachting in een luxe kamer en een luxe ontbijt. De kamer was echter erg smerig (vuile toiletbril, schimmel op het plafond en douchegordijn). Hier hebben we tijdens het diner een melding van gemaakt en na een tijdje kregen we te horen dat het was schoongemaakt. Een excuses kon er blijkbaar niet van af.
    Het ontbijt bestond uit 1 mini criosantje en 2 sneedjes oud bruin brood, 2 plakjes kaas en de rest was zoetbeleg, niets luxe aan dus.
    We kregen na het ontbijt de rekening en jawel, alles stond erop, er kon zelfs geen koffie van het huis vanaf i.v.m. de smerige kamer die we hadden aangetroffen. Er werd ons niet eens gevraagd hoe ons verblijf was geweest.
    Kortom het diner was goed en lekker op smaak, maar voor een overnachting en ontbijt moet je hier absoluut niet zijn!