Op dit adres zit nu: Audrey's

1. Marloes

Bij binnenkomst bij ’t Kromhout worden mijn tafelgenoot en ik vriendelijk ontvangen door de gastheer. Hij begeleidt ons naar onze tafel. De tafel ziet er verzorgd uit met een passend bloemetje.
    Als de menukaart wordt gebracht wordt ons gevraagd of wij wat willen drinken. Na rustig in de kaart gekeken te hebben maken wij een keuze voor een voor- en hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot en ik genieten van de wijn en kijken om ons heen. Het restaurant is aardig gevuld. De keuken is goed te zien door een open ruimte. De koks zijn zichtbaar hard aan het werk. Als onze voorgerechten worden geserveerd valt het mij meteen op dat deze mooi zijn opgemaakt. Hier zie je de hand van een vakman. Het voorgerecht smaakt uitstekend. Tussendoor worden onze glazen bijgevuld. De bediening is vriendelijk en ziet er verzorgd uit. Het hoofdgerecht ziet er wederom prachtig uit. De smaak van het eten is voortreffelijk. Als bijgerechten zijn er friet, warme groenten en rauwkost. De bediening vertelt ons dat we groenten en friet kunnen bij bestellen. Het vlees is goed gebakken en de saus smaakt heerlijk. De warme groenten zijn vers wat een verademing is. Als nagerecht hebben wij ons laten verrassen door de kok. Dit heeft een prachtig opgemaakt bord tot gevolg met daarop verschillende soorten nagerechten. Onze avond was zeer geslaagd. De rekening viel mee. ’t Kromhout hanteert gangbare horecaprijzen.

’t Kromhout is een leuk restaurant – lounge waar je gezellig kunt dineren of een drankje kunt nuttigen. De sfeer is uitstekend, de bediening is vriendelijk en de koks zijn capabel. ’t Kromhout is een aanwinst voor Brummen.