1. Gisteren zijn we bij 'De Pastoor' geweest. Naast de vaste kaart biedt De Pastoor sinds kort ook maandmenu's. Daarvan hebben we gisteren geproefd en daar hebben we geen greintje spijt van!

Het voorgerecht was een carpaccio van coquilles, met garnalen en een crème van doperwten en wasabi. Superlekker! Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de eendenborstfilet met stroopsaus op een bedje van aardappelpuree en kool. Mijn vrouw koos voor de tijgerwolffilet. Beide gerechten waren perfect gegaard. Het was alsof de kok alleen maar aandacht had hoeven geven aan onze gerechten, terwijl toch het hele eetcafé vol zat. De nagerechten waren variaties van chocola voor mij een cheesecake met bosbessensaus voor mijn vrouw. Heeeeeerlijk!

Bij De Pastoor eet het oog steeds mee. De opmaak van de borden is speels en aantrekkelijk. Verder is de bediening top. Vanaf de ontvangst tot je weggaat zie je alleen maar glimlachend personeel. De combinatie van humor, aandacht en vakkennis maakt de avond helemaal af!

Kortom: een echte aanrader, ons zien ze zeker terug!