1. Gisteren weer een keer lekker met z'n tweetjes naar De Pastoor geweest. Voor de een: kaaskroketjes vooraf, saté als hoofdgerecht en een torentje na. Voor de ander: kaaskroketjes vooraf, surf en turf als hoofdgerecht en daarna de arretjescake. Zoals eerdere keren bij De Pastoor ook gister heerlijk gegeten, lekker ongedwongen, gewoon top!

Vorige recensies van Rob

• Gisteren weer een keer naar 'De Pastoor' geweest en daar een superavond gehad. Heerlijk voorgerecht van kalfspastrami en een koolsoep. De krokantjes op de pastrami waren smaakvol en ook echt krokant! Saté als voorgerecht was zo goed bereid dat die van de spies gleed, in plaats van dat je hem eraf moet duwen. Echtgenote koos voor de runderbavette. Zo mals dat je hem met een lepel kon snijden! De tiramisu als nagerecht was een heerlijke afsluiter. Kortom, heerlijk eten. Dat in combinatie met een gemoedelijke sfeer en een superfijne bediening, maakt 'De Pastoor' tot een toptent!

• Gisteren zijn we bij 'De Pastoor' geweest. Naast de vaste kaart biedt De Pastoor sinds kort ook maandmenu's. Daarvan hebben we gisteren geproefd en daar hebben we geen greintje spijt van!

Het voorgerecht was een carpaccio van coquilles, met garnalen en een crème van doperwten en wasabi. Superlekker! Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de eendenborstfilet met stroopsaus op een bedje van aardappelpuree en kool. Mijn vrouw koos voor de tijgerwolffilet. Beide gerechten waren perfect gegaard. Het was alsof de kok alleen maar aandacht had hoeven geven aan onze gerechten, terwijl toch het hele eetcafé vol zat. De nagerechten waren variaties van chocola voor mij een cheesecake met bosbessensaus voor mijn vrouw. Heeeeeerlijk!

Bij De Pastoor eet het oog steeds mee. De opmaak van de borden is speels en aantrekkelijk. Verder is de bediening top. Vanaf de ontvangst tot je weggaat zie je alleen maar glimlachend personeel. De combinatie van humor, aandacht en vakkennis maakt de avond helemaal af!

Kortom: een echte aanrader, ons zien ze zeker terug!

• Een tijdje terug weer bij De Pastoor gegeten. Ditmaal gekozen voor de kabeljauwfilet op zuurkool. Wat een heerlijke combinatie! Als nagerecht de kruidnotenparfait genomen. Dit was een gerecht dat niet vast op de kaart staat, maar er wat mij betreft direct op zou mogen: superlekker! En het oog eet ook mee; de gerechten waren erg mooi opgemaakt.

De sfeer in het eetcafé is erg ontspannen en informeel, en tegelijk toch erg professioneel. Een aanrader!

• De Pastoor is een bourgondisch Brabants eetcafé. Professioneel waar het moet, gemoedelijk waar het kan: een ideale mix. De menukaart is veelzijdig en uitgebreid en biedt voor ieder wat wils. Het personeel helpt je desgewenst met tips en met kennis van wijnen en bereidingswijzen bij het maken van een keuze.

Het eten is lekker, het bord goed gevuld. De uiensoep is een aanrader, nergens zo lekker gegratineerd als bij De Pastoor. Als nagerecht zijn de bokkenpootjes niet te versmaden!

Een echte aanrader!