Restaurant is verhuisd naar Rijksweg 260, 6582 AC, Heumen

1. wij zijn naar aanleiding van de recensies daar naar toe gegaan. Ik wil helemaal niet vervelend doen maar snap echt deze meningen niet. De inrichting is echt achterhaald en kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Het was lekker weer en je had de mogelijkheid om buiten te zitten maar dit nodigde niet echt uit omdat je eigenlijk aan het parkeerplaats zit en het ook het terras kon wel een een metamorfose gebruiken.
    Wij bestelde allebei spare-ribs, helaas waren deze koud en het waren allemaal losse stukjes, ik vertelde dit aan het meisje wat er werkte, deze kon niet goed nederlands en ze wist niet wat ik bedoelde. Toen kwam de eigenaar en hij excuseerde zich en beloofde ons andere. Maar ondertussen hadden wij wel al de frites en groentes die koud werden. Ondertussen kregen we andere spare-ribs en deze waren goed warm en lekker. We kregen nieuwe frites bij omdat we de andere maar vast op hadden gegeten zodat ze niet al te koud konden worden.De groentes waren slappe bonen met ui en nog iets wat ik niet kon achterhalen. Ook kregen we pas halverwege een bakje water om onze handen te wassen ivm het eten van de spare-ribs. Ik vond het allemaal wat primitief en het had allemaal geen uitstraling, jammer.
    Daarom geen toetje en snel afrekenen.

2,9