Restaurant is verhuisd naar Rijksweg 260, 6582 AC, Heumen

1219215450 82
1252039019 82

1. Rutger

2. Leonie smeenk

Wij hadden dit kado gekregen. Om eerlijk te zijn waren wij er een beetje huiverig voor omdat het van de buitenkant er niet echt gezellig uitziet. Maar wat hebben we er heerlijk gegeten zeg, en wat een lieve mensen werken er daar. Wij komen er zeker nog eens terug. Echt een aanrader.

3. Wij hebben hier gegeten met een socialdeal bon naar veel negatieve reacties dachten wij met bon is het nog te duur maar naar ons bezoek weten wij niet waar die negatieve reacties vandaan komen wij hebben lekker eten gehad en een goede bediening als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker terug voor het eten en de bediening top zeggen wij.

4. We hebben heerlijk gegeten alles vers en aardige mensen dit was voor herhaling vatbaar en dat met de bon van sociale deal voir 14 euro per persoon. Ook de kok was erg relaxed perfect bereid en vriendelijke bediening. Precies zoals het hoort top ga zo door santa Maria. 👍👍👍

5. Super lekker eten voor een lage prijs!!

6. Edwin

7. Henny en Ben Koolen

Is zeer zeker voor herhaling vatbaar!! We kunnen het iedereen die lekker Italiaans willen eten van harte aanraden.

8. Super lekker gegeten in dit restaurant. Erg goede en vriendelijke bediening.

9. Alex Groothuizen

Kom hier graag, de mensen zijn vriendelijk, ze doen hun uiterste best om je avond te laten slagen.

Zeker niet onbelangrijk, het eten is super.
    Bestel eigenlijk altijd de varkenshaas Santa Maria dit is een top gerecht.

Zeker een aanrader 😃

10. Wij hebben er gegeten met een Social Deal bon. De service was echt goed en je werd als koning behandelt. Er kwam af en toe onze bediendster langs om te vragen of het eten lekker was en ze was vooral heel vriendelijk en aardig. Het eten was uitmuntend goed en zeker voor een herhaling vatbaar, ook zonder een Social Deal bon! Ook de huisgemaakte tiramisu was geweldig! Dankjewel voor deze fantastische avond en tot weerziens!
    Daisy en Cindy

11. Anita van den bosch

Zeer vriendelijke mensen ,het eten wat we bestelden was super lekker en het zag er voortreffelijk uit!!!
    Zeker de moeite waard om daar te eten

12. Geysa Cruz

Lekker gegeten voor zo weinig.

13. Jacqueline Scheffer

Gezellige warmte in de zaak. Er wordt met hart en ziel voor je gekookt!!! Voelt erg goed. De zaak verdient meer klanten!

14. We hebben er met z'n drieën gegeten. We hadden alledrie een pizza en deze waren erg lekker! Ook hadden we een karaf witte huiswijn bestelt, en deze viel ook in de smaak. Als toetje had ik de tiramisu en mijn vriendin de dame blanch. Beide toetjes waren erg lekker!
    Tijdens het wachten op ons hoofdgerecht hadden we een broodplankje met olijven van het huis gekregen; hierdoor was het niet erg dat we wat langer op ons eten moesten wachten.

15. Erg lekker en een zeer fijne smaak.

16. Evenals iemand anders al aangeeft, kan ik de positieve recenties niet plaatsen. Eten is dramatisch. Bevroren stukken en smakeloos vlees, lauwe salades. Lauwe icetea. Het ergste was dat we pas na 2 uur het hoofdgerecht kregen. Bediening was zeer traag hetgeen iritatie wekte in het hele restaurant. Het toetje hebben we daarom ook overgeslagen. Waarschijnlijk moest je daar dan een uur op wachten. Wij gaan zeer regelmatig uiteten, alleen dit hebben we zelden meegemaakt. Helaas een negatieve ervaring en geen plezier gehad!

17. Via Social Deal hier terecht gekomen, toen m'n vriendin en ik een weekendje in Nijmegen waren. Toen we aan kwamen rijden dachten we oh jee! Maar eenmaal binnen hebben we super lekker gegeten!! Hele vriendelijke mensen en het eten was ook goed heet! Voor 13,00 euro een 3-gangen diner, super!!

18. Ik heb een paar keer gegeten, heerlijk! Henny een vraag: je hebt ook voorgerecht mossel schotel enz, maar heb je in deze tijd ook een mossel? Hanny

19. H. de Graaf

We waren eigenlijk van plan om eten op te halen, maar de afstand tot ons vakantieadres deed ons besluiten in het restaurant te eten. Het was maandag, rustig, maar heerlijk gegeten en wat een gastvrijheid...
    Graag een filiaal in Assen!
    Vandaag, zaterdag, is onze laatste vakantiedag en we gaan er weer heen. We verheugen ons er op!
    Misschien denk je, de inrichting is wat achterhaald, maar de gastvrijheid en het eten overstijgt dit met gemak...
    Harry en Yvonne

20. Mijn man en ik eten hier al 10 jaar, mijn man zelfs vanaf het begin. Ik vind het een prima restaurant met een hele fijne eigenaar, zeer communicatief en klantgericht. Prima kwaliteit van eten en een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding! Heel service gericht personeel! Het doet ons dan ook heel veel deugd dat het restaurant eindelijk in de picture staat en steeds meer mensen het ontdekken! De aanhouder wint!

21. Hans Meijer

Een prima ervaring gehad in dit restaurant. Alles was prima geproportioneerd en smaakvol.
    Deze aardige mensen doen hun uiterste best om de klanten te verwennen. Bij ons is dat prima gelukt en we zullen er zeker terugkomen.

22. Frits en Sharon Hartman

Al vele malen fantastisch gegeten bij Hany en een heerlijke avond gehad.Daardoor nu zelfs onze verjaardag met 20 personen gevierd en ook deze avond was weer grandioos.

Als je gaat voor een avond die af en compleet is, moet je bij Santa Maria zijn, waar je het gevoel van "klant is koning" van begin tot einde ervaart!

23. Vandaag 4-12-2015 voor het eerst gegeten bij Santa Maria, ook al wonen we al heel lang in Malden op een steenworp afstand. We begonnen met een heerlijke verrassing: zelfgebakken broodjes met kruidenboter, tappenade en olijven bij een halve liter lekkere rode huiswijn. Als hoofdgerecht hadden we allebei héérlijke zalm, met groente, sla en frietjes. Het was een prima hoeveelheid voor een prettige prijs. Na afloop een lekker kopje koffie: onze dag hebben we heerlijk afgesloten! Liefs Nelleke en Ruud.

24. Tea verweij

Voor de eerste keer hier geweest. Was echt goed verzorgd, het eten was super. Komen zeker een keer terug.

25. Me & my family really enjoyed the restaurant, the food was so delicious and the service was amazing... Plz keep it up.

26. Robin Fernando

27. Mijn ervaring met het restaurant is dat het eten erg lekker is en goed verzorgd. De eigenaar zien we nu alleen als we op tour zijn en dan gaan we naar hem toe. Wij het niet laten om dat voorbij te rijden. Henny je bent fantastisch.

28. Zeeland

Heel erg lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening voor een nette prijs. Let niet op de buitenkant van het restaurant. Eenmaal binnen wordt dit ruimschoots gecompenseerd door het goede eten met vriendelijke bediening. Heel goed eten voor weinig geld.

29. Maarten

Heel gezellige avond gehad met heerlijk eten voor een lage prijs. De bediening was heel vriendelijk met extra aandacht voor ons jarige dochtertje die in keuken mocht kijken hoe haar feestelijke dessert werd klaar gemaakt.

30. Johannes en Maria Martens

Echt een aanrader, vanaf de camping, heerlijk! Bediening heel erg vriendelijk, eten heerlijk.

31. Martine Hoos

Wij dachten zelf dat de eerdere recensies, die erg positief zijn, gekleurd zijn, maar toch de proef op de som genomen. Wij wonen al een aantal jaren in Malden, om de hoek dus en er al heel vaak voorbij gereden maar gewoon nooit naar binnen gegaan. Nu eindelijk wel en het is voor ons een blijvertje.

Prijs, kwaliteit zit gewoon goed. Prijzen zijn zeer vriendelijk en je krijgt er zeker waar voor. Aangezien wij een dochtertje hebben van 2 zoeken we ook geen restaurants waar je continue bij op je tenen moet lopen. Dit is gewoon fijn, ontspannen. Kaart is ruim voldoende, veel pizza en veel vleesgerechten. Vooraf heerlijk brood en olijfjes. De eigenaar is zeer klant- en kindvriendelijk. Niet opdringerig en wel in voor een leuk praatje.

Weinig op- en aanmerkingen. Voor de hoogste klasse met de meest culinaire, bijzondere hoogstandjes, moet je hier niet zijn maar voor eerlijk en lekker eten voor een eerlijke prijs met fijne bediening wel! Top!

32. AM Schilpzand

Onvoorstelbaar dat dit nog tot de mogelijkheden behoort, wij genieten telkens weer van de gastvrijheid en de kwaliteit.

33. Onze kinderen houden van pizza, dus de keus voor een restaurant voor ons vieren valt al snel op de Italiaan. Keuze genoeg, maar soms kom je dat ene restaurantje tegen dat je niet vergeet en waar je naar terug blijft gaan, ook met familie, vrienden en collega's. Voor ons is dat Santa Maria.

De ligging van Santa Maria is eigenaardig; een voormalig kroegje pal aan een drukke provinciale weg (pas op voor fietsers als je de parkeerplaats opdraait!). De inrichting is gezellig retro; een interieur dat eind jaren '80 prima door de beugel kon.

De bediening is on-Nederlands vriendelijk en gastvrij. Kinderen zijn welkom en krijgen aandacht; ze mogen soms zelfs hun eigen pizza maken.

Het eten is fabelachtig goed, tegen hele scherpe prijzen. In de loop van de tijd aten we vooral de goed belegde pizza's, maar bijvoorbeeld ook ook de uitstekende mixed grill. Voorgerechten zijn ook het proberen waard: de gebakken mosselen en de garnalencocktail, bijvoorbeeld.

Kortom, een dikke aanrader voor iedereen in de buurt van Nijmegen / Malden.

34. Erik en Conny

Op basis van eerdere recensies gekozen voor dit restaurant en het is ons perfect bevallen. Eten was prima. Bediening vlot en heel flexibel. Zeer aan te bevelen.

35. Hoewel het er van buiten niet zo uitnodigend uitziet, was het binnen heel gezellig en netjes ingericht. De bediening was super vriendelijk en netjes. Het eten was heel erg lekker en meer dan genoeg. Meer dan waar voor je geld.
    Zeker een aanrader.

36. Will Rutten

Erg lekker gegeten. Een heerlijk stukje vlees en de courgette was super. De bediening is goed en ze zijn er heel vriendelijk. Zeker een aanrader.

37. Bas en MIranda Aarts

We gaan regelmatig eten bij Santa Maria, de kwaliteit is erg goed, maar ook de sfeer en de bediening zijn super, als je vraagt om iets extra's of iets wat niet op de kaart staat, kan bijna alles. We gaan daar samen of met de Kids met erg veel plezier naar toe, een echte aanrader.

38. geert van elst

65e verjaardag gevierd met 40 gasten en life-muziek (duo Display Groesbeek). Prachtig feest geweest.
    Het is een knusse lokatie met vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten was voortreffelijk met voor ieder wat wils, ook aan de kinderen was gedacht. Een minpuntje was wel de overschakeling van de koffie met gebak naar het bier etc. en de voortgang hiervan. Dit liep niet altijd even soepel. Voor het overige niets dan lof voor Henny en zijn medewerkers. Ik denk er met plezier aan terug.

39. wij zijn naar aanleiding van de recensies daar naar toe gegaan. Ik wil helemaal niet vervelend doen maar snap echt deze meningen niet. De inrichting is echt achterhaald en kan wel een opknapbeurtje gebruiken. Het was lekker weer en je had de mogelijkheid om buiten te zitten maar dit nodigde niet echt uit omdat je eigenlijk aan het parkeerplaats zit en het ook het terras kon wel een een metamorfose gebruiken.
    Wij bestelde allebei spare-ribs, helaas waren deze koud en het waren allemaal losse stukjes, ik vertelde dit aan het meisje wat er werkte, deze kon niet goed nederlands en ze wist niet wat ik bedoelde. Toen kwam de eigenaar en hij excuseerde zich en beloofde ons andere. Maar ondertussen hadden wij wel al de frites en groentes die koud werden. Ondertussen kregen we andere spare-ribs en deze waren goed warm en lekker. We kregen nieuwe frites bij omdat we de andere maar vast op hadden gegeten zodat ze niet al te koud konden worden.De groentes waren slappe bonen met ui en nog iets wat ik niet kon achterhalen. Ook kregen we pas halverwege een bakje water om onze handen te wassen ivm het eten van de spare-ribs. Ik vond het allemaal wat primitief en het had allemaal geen uitstraling, jammer.
    Daarom geen toetje en snel afrekenen.

2,9
  40. Heerlijk gegeten, met vrienden (koninginnedag). Verse ingredienten en dat kan je zien en proeven. Het duurde wel even voordat we ons eten kregen, komt waarschijnlijk door de onverwachte drukte. Het wachten was het zeker waard.

41. Vandaag weer eens mijn verjaardag gevierd. Tevoren gereserveerd bij Henny, erg gezellig met alle kinderen en kleinkinderen. Lekker ontspannen gegeten, gekletst, kortom erg sfeervol! 'n Aanrader!

42. Dit is precies wat ik zoek en graag aanbeveel.
    Een prima keuken met veel verse ingrediënten
    Gastvrije ontvangst. De kelner weet voorkeuren op te vangen en deze aan de keuken door te geven. Lekker en verrassend.
    De prijs is zeker niet hoog voor deze kwaliteit eten. Dit restaurant is het omrijden gewoon waard.

43. Wij eten regelmatig bij Santa Maria. Zo ook als we iets te vieren hebben met de familie! Niks is teveel, en alles is mogelijk.

Het eten is goed, goede pizza. Maar ook de verschillende soorten pasta uit de oven zijn heerlijk!

Prijs, kwaliteit kun je niets over zeggen. Goed eten voor een goede prijs. Zeker niet te duur.

Complimenten voor Henny, de eigenaar. Vriendelijk en gastvrij!!

44. jan willem

Paar jaar geleden ook al eens met mijn dochters bij Henny
    gegeten. En nu weer bemerk ik de zeer gastvrije ontvangst,
    de rust en prettige bediening! We hebben lekker gegeten, zeer goed betaalbaar en goed verzorgd!
    Echt een aanrader om in Malden uit eten te gaan!

45. Martijn

Ik kom hier al jaren als vaste (afhaal) gast.

Afgezien van de uitstekende kwaliteit (zeer smaakvolle pizza's, overheerlijke spare ribs) ben ik ook erg tevreden over de klantvriendelijkheid van het personeel en de eigenaar in het bijzonder.

Een aanrader!

46. Altijd heerlijke pizza bij Santa Maria!

47. Hans

48. Spareribs waren niet echt gekruid en een beetje vet.

Frietjes waren goed, alleen boontjes als groente, had wat meer verwacht van de groente. Pizza's zagen er goed uit.
    Personeel was aardig, wel lang moeten wachten voordat ons eten kwam, ongeveer 1 uur. Prijs kwaliteit verhouding wel ok. Groeten, Mike.

49. Jolanda

50. Afgelopen weekeind hier gegeten samen met mijn ouders. Voorgerecht was super en het hoofdgerecht nog beter. Ikzelf had pizza. Nog nooit zo'n lekkere pizza gehad. Je proeft echt dat hij vers gemaakt is. Mijn moeder had de spareribs en die waren ook geweldig. Ik hou zelf niet zo van spareribs, maar heb ze geproeft en ze waren echt lekker. De zalm van mijn vader was ook van zeer goede kwaliteit. We komen zeker nog een keer terug.

51. Carel/Anjo/Jochem

Onverwachts bij dit adres uitgekomen. Heerlijk gegeten. Verrassende culinaire gerechten. En daarbij goedgekozen achtergrond muziek.

Kortom: Een aanrader!

52. L&G 256 punten

Voor de bios een hapje gaan eten.

We waren wel verrast dat wij de enigste bezoekers waren.

Lekker gegeten voor een goede prijs.

Zullen er zeker nog een keer gaan eten.

53. We gingen er eten voordat we naar de bios gingen, maar zijn er ondertussen al meerdere malen geweest.

De kwatiteit is top, je kunt voor weinig geld een hele leuke en lekkere culinaire avond hebben.

Echt een aanrader, wij komen er heel graag.

54. A.G jimenez

fantastische plek om te eten..niet verwacht...lekker

55. L. Kordes

Heerlijk & betaaldbaar gegeten.
    L. Kordes uit Almere