1. Omdat de carnaval net afgelopen is, waren er gisteren maar weinig restaurants open. Zo kwamen wij uiteindelijk uit bij Eetcafé de Buren voor onze wekelijkse Eet.nu lunch.

We zaten vlak na binnenkomst direct in de tocht, dus zochten een ander plekje op. Helaas begon het hier na een paar minuten ook te tochten. Ik denk dat het kwam omdat er nog opgeruimd werd, maar het hielp de sfeer niet echt. Het restaurant straalt duidelijk uit dat het meer een café is dan een plek om lekker te eten.

Nadat we plaats hadden genomen moesten we redelijk lang wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. De kaart had weinig interessante gerechten, dus we zijn alle 3 voor de hamburger met friet gegaan.

De hamburger zelf was redelijk. Twee kleine hamburgertjes op een wat groter, harder broodje, sla, tomaat en een plakje bacon. Het was niet speciaal, ik had het zelf ook zo kunnen maken, maar het was ook niet vies.

De frietjes vond ik iets minder lekker, misschien dat ze iets te lang gefrituurd waren, of op een te hoge temperatuur.

Er werd tijdens het eten nog wel gevraagd of alles naar wens was, waarmee de bediening een puntje erbij heeft verdiend.

Uiteindelijk waren we met z'n 3en een gemiddeld bedrag kwijt voor een gemiddelde ervaring. Wellicht dat deze ervaring beter was geweest als we een dag later waren langs gekomen. Ik zal echter niet snel terugkomen hier.