Op dit adres zit nu: Eet!verleden

1. Erg tegengevallen.

2 jaar geleden ontzettend lekker gegeten bij Plaats 1. De verwachtingen waren dan ook hooggespannen toen we weer teruggingen. Wat een tegenvaller!

Een 4 gangen verrassingmenu genomen. De porties waren veel te klein, en de smaak viel tegen. Het geheel was slecht uitgebalanceerd. Ongeacht de grootte van de porties hoor je aan het einde van de maaltijd verzadigd te zijn, dat was nu zelfs bij mijn vouw niet het geval. Qua smaken ook geen culinair orgasme. Ik was blij dat ik thuis nog eten in de koelkast had staan.

Daarnaast was het jammer dat het personeel niet wat meer betrokken bij het werk was. "Heeft het gesmaakt?" vragen en zonder op een antwoord te wachten meteen weer weg zijn is niet netjes. Bij het betalen van de rekening toch nog bovenstaande punten beleefd doorgegeven, maar het leek niet echt aan te komen.

+ punten:
    De wijnen waren goed en toegankelijk, ze schenken grote glazen, niet te zuinig
    Prijs is scherp gesteld

- punten:
    Qua smaak niet heel bijzonder, eten was van matige kwaliteit
    Menu absoluut niet vullend, je gaat met trek weer weg
    Onbegrijpelijk veel tijd tussen de diverse gangen
    Personeel leek weinig betrokken bij klanten

Plaats 1 is voorlopig van onze favourieten lijst af...

4,7