Op dit adres zit nu: Indiawalaa

1. Gisteren, op dinsdag 24 januari ben ik samen met mijn vrouw hier in Yukimi wezen eten. Onverwachts kregen we te horen dat het erg druk was en moesten we op ons eten wachten. Wij kregen wel onze drankjes op tijd en gingen aan het koud buffet om eventjes ons honger te stillen. Gelukkig kregen wij vlak erna ons eten rap achter elkaar. Echter wij konden niet echt van het heerlijke eten genieten. Er was een klein groepje klanten die zeer onbeschoft luidruchtig aan het schreeuwen waren. Ik had iets meegekregen dat ze op hun eten lang moesten wachten en eisten dat ze de helft van de rekening zouden betalen. Dat terwijl de bedrijfsleidster zei dat ze ervoor zorgt dat het eten binnen 5 minuten gereed wordt gemaakt en voorrang krijgt t.o.v andere bestellingen.
    Uiteindelijk zijn ze weg gegaan en konden wij verder eten van de verse sushi die voor ons ogen worden gemaakt. Wij komen zeker nog een keer langs om te eten en hopelijk zonder een herrieschoppende klant.