Op dit adres zit nu: Indiawalaa

Yukimi in Nijmegen

1527200459 63
1619408327 67
1661320995 67

1. G.B. 11 punten

Tja... Was een behoorlijke tegenvaller. Eten was te vet en vaak te zout, sojasausflesjes verdacht. Bediening slecht en leek vooral gericht op het laten vertrekken van de klant na ronde drie. Hebben wij uiteindelijk ook maar gedaan want het duurde tussen de bestelrondes ook nog eens akelig lang voordat de bestelling werd opgenomen terwijl er bijna geen klanten waren. Voor ons was dit een keer, maar nooit weer.

2. J kersten

Echt slecht. Tonijn op zijn zachtst gezegd niet vers, tempura lijkt nergens op. Gelukkig wel vriendelijke mensen

3. Annemarie

We hebben eerst 30 minuten moeten wachten tot er iemand ons eerste drankje op kwam nemen. Er werd toen meteen gezegd dat door de drukte het beter was als we geen sushi zouden bestellen, maar de warme gerechten... De sushi zou lang op zich wachten zeiden ze. Wat ons opviel was, het was helemaal niet druk. Ze stonden met heel weinig personeel, dat zagen wij wel. De opmerking over de sushi vonden wij vervelend. We hadden juist zin in sushi dus deze wel besteld, maar niet met een fijn gevoel... (wij dachten dat het misschien een geld kwestie was, sneller vol door de grotere warme gerechten? i.p.v. de kleine 'dure 'sushies'??). Zoals gezegd kwam deze erg laat. We hebben heel lang op ons eten gewacht. Ook op de warme gerechten. Drankjes werden weinig opgenomen en de lijstjes werden slecht opgehaald. Het eten was wel lekker en een goede prijs. Eerder hebben wij hier ook gegeten, 2 jaar geleden. Toen was het hele restaurant vol en mooi aangekleed. Fijne sfeer, veel meer personeel en het eten werd direct na bestelling gebracht. Ik vind het geen aanrader meer en zal er ook niet meer naar toe gaan.

4,3
  4. Erg slecht, op de website de openingstijden niet aangepast. Kwamen van ver. Kom er nooit meer.

5. Zaterdagavond heerlijk gegeten, divers in smaak. Onze gerechten en drankjes werden geserveerd door twee vrolijke zusjes, waardoor het een zeer gezellig en compleet avondje uit werd. Wij komen zeker nog eens terug!

6. Het kon wat vlotter en het restaurant is niet heel gezellig, maar de sushi was heel vers en smaakte heerlijk. Ook wat gerechtjes die ik nog niet van andere restaurants kende. Warme gerechten waren ook echt warm! Direct uit de pan naar de tafel. Een aanrader.

7. Goed gegeten voor een goede prijs! Hele vriendelijke bediening!

8. Beste sushi van Nijmegen. Vergeleken met de andere sushi restaurants in Nijmegen vind ik Yukimi sterk in hun sushigrootte, niet te grote stukken. Goede sushi rijst, valt niet uit elkaar en niet te droog. En het is veel minder vet. De zalm bijvoorbeeld is verrukkelijk en de california maki is heerlijk.
    Jammer dat de sfeer en de uitstraling van het restaurant minder is in vergelijking met hun concurrenten.
    De kaart mag ook overzichtelijker en duidelijker, bijvoorbeeld welke gerechten bevatten noten/sesam (allergie) of welke gerechten zijn ongeschikt voor zwangeren. Ik heb kaarten gezien bij de concurrent die dat wel verduidelijken.
    Maar ik kom hier graag terug, nogmaals de sushi is hun sterkste punt.

9. Hebben hier afgelopen weekend gegeten. Het eten was erg lekker, alleen was het wel afwachten of ons eten wel geserveerd werd. We waren met een grotere groep en het duurde meer dan een halfuur voor we onze bestelde gerechten kregen. Daarnaast werd een hoop eten pas veel later geserveerd en werden de bestellijsten pas laat opgehaald. Later ontstond er verwarring voor welke tafel welk gerecht was, dus was de chaos helemaal compleet. Hebben uiteindelijk in 3 uur tijd 3 gangen kunnen bestellen. Niet wat ik verwacht van all you can eat. Gelukkig was de sushi zelf erg goed, dat maakt het toch allemaal iets beter.

6,1
  10. Vertaal van English naar Nederlands

Het goedkoopste en tegelijkertijd lekkerste all-you-can-eat sushi restaurant van Nijmegen. Zowel de sushi als de warme gerechten vind ik hier het lekkerst en met de meeste keus. In tegenstelling tot de andere sushi restaurants is de sushi hier lekker klein (met relatief weinig rijst), zodat je veel verschillende gerechten kunt proberen. Nu hebben ze ook heerlijke nieuwe smoothies (bij de prijs inbegrepen): mango, kokos en rode boon. Dit is toch echt de beste van Nijmegen!

11. Ongelooflijk dat zij zichzelf een 'all you can eat' restaurant noemen. Voorheen was dat wel zo, maar nu zit er een maximum van 5 rondes op. Dat is genoeg reden om voortaan naar een ander sushirestaurant te gaan in Nijmegen. Al is het alleen maar uit principe. Schandalig!

12. Ik kom hier nu al jaren. Omdat de warme gerechten nou eenmaal veel lekkerder zijn dan de concurrenten in Nijmegen kom ik hier voor het avond diner het liefst.

13. Ik ben gister hier geweest met de spaarkaart van Albert Heijn. Niet doen, is geen aanrader. Slechte kwaliteit sushi in vergelijking met concurrenten. De bediening is erg matig wat betreft representatiefheid. Lopen gewoon met een losse staart en haren boven het eten te serveren. Nou eet smakelijk. Niet.

Het ergste is nog dat je met de 3 gangen dus 3 rondes in het geval met sushi gewoon de volle pond betaald. Je betaald dezelfde prijs als iemand die wel gewoon 5 rondes heeft. Dus in feite krijg je maar 1 ronde gratis.

Wat nog erger is als je hier een melding van maakt wordt je uitgelachen door de leidinggevende. En die persoon mag zich een leidinggevende noemen, nou die persoon moet zich kapot schamen.

Nee mij zie je hier nooit meer.

14. Net hier voor het eerst wezen eten. De sushi is zo vers dat het nog bijna ligt te spartelen op je bord. Heerlijk gegeten dus. Sushi is meer dan een 10 waard. De warme gerechten waren ook heerlijk, echter in vergelijking met de sushi wel minder smaakvol. Nog steeds beter dan bij soortgelijke restaurants!

Heerlijke sfeer, zeker op deze rustige dinsdag avond. Kaarsjes en nette verzorgde inrichting gecombineerd met de vriendelijke werknemers.

Aan service ontbrak niets. Ik ben nog nooit binnen 2 uur vol geraakt in een all you can eat restaurant, maar hier is het gelukt vanwege snelle, effectieve en vooral vriendelijke service.

Prijs ligt wat hoog, maar niet gek voor een soort gelijk restaurant en zeker elke cent waard.

Kleine tip voor de gasten: sluit af met het gerechtje "sweet bun". Een heerlijke afsluiter en een goed alternatief voor ijs (gezien voor sommige mensen 1 bolletje niet genoeg is). Neem deze niet tijdens je andere gangen, gezien het vrij machtig is en je dus minder op kan ;)

15. Wij zijn hier inmiddels vaste klant. De bediening is erg vriendelijk en best vlot. Kwaliteit is hier echt super! Ben bij een aantal andere zogenaamde sushi restaurants geweest, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Als je kiest voor goed en erg lekker eten, ga je naar Yukimi.

16. Als wij sushi gaan eten dan het liefst hier! Ook wel eens bij de concurrentie gegeten; zag er allemaal gelikt uit, maar de kwaliteit van het eten is bij Yukimi het beste. En daar komen we voor. Erg smakelijk allemaal! De service is wat ons betreft ook goed.

17. Zeer teleurstellend. 5 gangen all-you-can-eat, 2 1/2 uur de tijd. Na 3 uur nog niet eens gang 3 gehad. Peperdure drankjes kwamen wel heel vlot.. Echt slecht, er zijn betere sushi restaurants in Nijmegen.

1,8
  18. Alhoewel de kwaliteit en smaak van het eten goed is, is dit restaurant wat ons betreft geen aanrader. Wij waren er op Valentijnsdag, het restaurant zat stampvol en het personeel kon de grote drukte niet aan.

Gevolg, veel te lang wachten op het eten. Drie kwartier wachten op een rondje sushi kan echt niet bij een all-you-can-eat formule, waarin je wordt geacht binnen maximaal 2,5 uur 5 rondjes te kunnen nuttigen. Ook de saladbar was min of meer geplunderd en werd niet aangevuld, dus voor de meeste bezoekers die lang moesten wachten, bood dat ook geen uitkomst om de eerste trek te stillen.

Tot overmaat van ramp liet 1 van de serveersters een flesje bier voor een andere tafel op haar dienblad omvallen waarvan de helft van de inhoud op onze tafel terechtkwam. Het werd niet eens opgeruimd. We moesten dit zelf met papieren servetjes maar droogmaken. Zeer onattent en onprofessioneel. Ook hoorden we klachten van tafels om ons heen, dat het allemaal veel te lang duurde en dat men de bestelling niet meer wilde afwachten.

Wij hebben er 3,5 uur gezeten en hebben toen in afwachting van de 4e ronde, die ook weer uren bleek te duren, besloten om ook te vertrekken want het plezier was ons vergaan. Als excuus kregen we te horen dat het erg druk was.

Slecht georganiseerd. Als je weet dat je grote drukte kan verwachten, zet dan extra personeel in en laat iemand, een hoofdserveerster of zo, de boel in de gaten houden. Er ontbrak leiding en overzicht. Je voelt je als klant aan je lot over gelaten. Het kan toch niet zo zijn dat de ene gast na de andere gast mopperend vertrekt? De sfeer is kil en ongezellig. Wij komen hier echt niet meer terug.

3,4
  19. TJMV

20. Niet veel keuze, meeste dingen wel lekker. Weinig sfeer, bediening kan aardiger.

21. Lindenbergh

Nu al 2 keer gegeten, elke keer ontzettend genieten van het lekkere eten. Ook was de bediening heel snel en erg vriendelijk.
    De prijs is ook goed, alleen de drankjes zijn duur maar dat is wel vaker bij all you can eat restaurantjes.
    Zeker een aanrader om een keer te gaan eten, ik ga er zeker nog vaker heen!

22. Kitty Peters

23. M. Annuschek-ten Feld

We hebben met 12 personen heerlijk gegeten en de service was goed!

24. Heerlijk gegeten. Gezellig kunnen tafelen. Vriendelijke bediening. Saladebar met veel keus. Prima restaurant!

25. Het restaurant vond ik niet zo sfeervol.
    Maarrr.. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk.

26. Al vaak hier geweest. Sushi is heerlijk,andere gerechten trouwens ook. Bediening goed en vlot. We gaan hier graag eten. Aanrader!

27. Zondag 28 oktober met mijn zusje wezen lunchen. Waren erg benieuwd of Nijmegen nu eindelijk kon tippen aan de grote steden (Rotterdam en Amsterdam). Nou in 1 woord, geweldig! We waren blij verrast. Het eten was erg lekker, presentatie was top en de service lekker vlot. Nu kan ik eindelijk met mijn zusje vaker sushi gaan eten in Nijmegen. Konden zelfs tegen extra betaling genieten van een ijsje. Onze dag kon niet meer stuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Heel lekker gegeten, zelfs mijn kleine broertjes hebben genoten terwijl ze zo sceptisch waren over het fenomeen sushi. De inrichting slaat nergens op maar het eten maakt alles goed!

29. Na het lezen van de recensies zag ik er best wel tegenop om hier te gaan eten. Maar we hadden al een tafel besproken voor 8 man en mijn vriendin zei dat ze hier al 3x heerlijk gegeten had. Gelukkig kreeg mijn vriendin gelijk en hebben we lekkere sushi gegeten. We hebben 3 rondes gehaald, daarna zaten we echt vol. Wat wel een beetje vreemd ging, dat waren die kaarten. We hadden een tafel voor de heren en een tafel voor de dames en wij hadden telkens ons kaartje veel eerder dan de heren ingeleverd en toch kregen zij het eten eerder. Zij hadden tafelnr. 40 en wij 41, misschien dat het daar aan lag, maar daar konden we niet echt hoogte van krijgen. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

30. Vanavond hier gegeten.
    Heb zelf niets kunnen merken van de veel al negatieve verhalen.

Eten was heerlijk. Bediening netjes en snel.

Uitgebreide keuze en zeer smakelijk allemaal.

31. Anna 111 punten

We came with groupon-bons. Yes, the first dissapointment- All you can eat- turns to> the best you need to pay some extra.
    I've been to many sushi places around Nijmegen and I must say this is the best one.
    My favourite was crispy sushi and all fried dishes! They were really good, and fried potatoes were the best ever! I never had such good fried potato so far.
    Service was nice and didn't treat groupon-guests in a different way. Well, for the first round there was a small faux-pas and they mixed someones other dish with ours. So the waitres wanted to take it away, etc... a bit strange but in the end this sushi left at our table- but we didn't get our full first round order. Anyway- the place looks really good, food is tasty and I will definitely come back there. Good job!

32. Na wat negatieve verhalen over de groupon actie met enige reserves afgelopen donderdag daar gegeten. Maar ik was erg verrast in positieve zin.
    Ik las ergens dat je een aparte groupon kaart kreeg waarop 40% met ster werd aangegeven waarvoor je moest bijbetalen. Dit bleek van de 78 gerechten van de kaart te gelden voor 14 gerechten. 3 hiervan (sashimi) moest je als je zonder groupon bon zou eten ook extra voor betalen. Dus eigelijk maar 11 gerechten waar je voor moest bijbetalen. Kon ik mee leven. Er zijn mensen die dit soort acties weten uit te buiten.
    Iedere ronde mag je 5 gerechten bestellen en er zijn 5 rondes. Een gerechtje bestaat uit 1 handrolled sushi, 2 grote rolletjes sushi of 3 kleine. Ter grote van een tapas zeg maar. Er zijn ook veel geen vis gerechtjes voor niet vis liefhebbers. chicken teryaki, wings, soepjes, noedels, rijst, enz...
    De sushi was echt heerlijk. De bediening snel en heel vriendelijk. Spice tonijn is een aanrader en de crispy sushi. Biefstuk vd plaat(bijbetaald) ook heerlijk net als de sashimi. Super vers.
    Enige minpunt vond ik dat we na 3 rondes al vol zaten en als 4 ronde alleen maar 2 bolletjes ijs wilde. En geen ronde 5 meer voor ons. We mochten maar 1 bol ijs door de grouponbon de 2e moesten we bijbetalen. Vond ik beetje flauw, omdat we ook gerechten hebben genomen waarvoor bijbetaald moest worden. En niet onderste uit kan wilde halen. Maar ja. Door het goede eten, service geen zin om daar moeilijk over te gaan doen
    En minpunt bij handenwassen, spoot water heel hard uit de kraan over mijn kleren en de papieren handdoekjes moet je in een prullenbakje doen waarbij je zelf de klep moet omhoog houden. Vind ik minder qua hygiene.
    Ik ga hier zeker nog een keer terug maar dan zonder groupon bon.

33. Ik heb hier met vrienden gister voor het eerst heerlijk gegeten. Veel keus en vers bereidde sushi. We hebben helemaal niet lang hoeven wachten, er was voldoende personeel op deze zaterdagavond. We kwamen maar tot ronde 3 want het is veel. Maar nog tijd over. Ik deel de slechte ervaringen dus niet en kom hier zeker nog een keer terug.

34. Agata Zielinska

Het eten is goed van smaak en de drankjes zijn prima en niet te duur. Als je komt voor de service, dan zou ik een ander restaurant zoeken, want die is hier ver te zoeken. Voor de sfeer zorg je in dit restaurant zelf, want zowel de inrichting als het personeel is niet echt sfeerbevorderend.
    Als je iets wilt van de bediening, zorg er dan voor dat je zelf om aandacht vraagt, anders krijg je het niet. Conclusie: Als je niet te duur lekker wilt eten, dan kun je hier goed terecht.

35. “Zullen we vanavond sushi eten bij Yukimi” vroeg mijn vrouw. Lekker. Ik bel even om te reserveren. Toen er gemeld werd dat we een Groupon-bon hadden, was er geen plaats en moesten we via de website reserveren. Over 3 weken was de eerste gelegenheid voor ons.

Een dag voordat we bij Yukima gingen eten, hebben we een bevriend stel mee gevraagd. Opnieuw gebeld. Geen probleem. Zondag 19 februari melden we ons bij een vriendelijk dame in het Sushi restaurant Yukimi. Deze vriendelijkheid werd minder toen we vermelden op welke naam was besproken. "Groupon!" werd opgemerkt en weg was de vriendelijke lach. Toen ik meldde dat het om 2 Groupon en 2 zonder Groupon ging, werden we naar een plaats gebracht. Na enige tijd kwam een dame vragen wie gebruik maakte van Groupon. Er werd gewezen op de huisregels die voor Groupon gasten gelden waarna je een menukaart kreeg met bij ongeveer 40% van de menu’s een ster. Dit duidde erop dat je als Groupon-gast moet bijbetalen wanneer je van deze “ster” menu’s gebruik maakt. De NIET Groupon-gast krijgt een menukaart zonder sterrenen verdere uitleg. Na deze confronterende introductie liep er symbolisch een afscheiding over de tafel tussen de Groupon klant en de NIET Groupon klant.

Het All You Can Eat (AYCE) concept blijkt bij het bestuderen van de menukaart geen AYCE te zijn. De -niet- Groupon gast moet bij ongeveer 40% van de menu’s bijbetalen en voor beiden geldt dat de Sashimi apart in rekening wordt gebracht.

In de California, Sake Advocado, Spicy Tuna en Grispy Maki wordt vis uit blik gebruikt. Duidelijk te proeven!! Ook de Warm Dishes viel tegen. Was flauw van smaak.
    Wanneer je het bestellijstje heb ingevuld is het raadzaam het omhoog te houden wanneer de bediening langskomt anders moet je onnodig lang wachten totdat ze het uit zichzelf oppakken. Wanneer je glas leeg is, is men er wel vlot bij om te vragen af je nog iets wenst te drinken.

Conclusie:
    Het eten is minder dan we gewend zijn. De vriendelijkheid laat bij Groupon gasten erg te wensen over. Beslist geen aanrader wanneer je gebruik maakt van groupon.

6,3
  36. Het eten we hebben genoten!
    Voor iedereen wat sushi, vlees, noodles en soep! heerlijk!
    Het personeel was zeer verschillend de een deed zeker zijn best maar vooral de jeugd loopt er erg vermoeid bij (met een uitzondering van een paar).
    We moesten wel lang wachten, maar het eten was verrukkelijk!
    Zelfs mijn kieskeurige man vond het lekker.
    Jammer van de jongeren, alleen die even ontslaan en het restaurant is perfect.

37. Wij hebben met 4 personen een hele leuke ervaring gehad met dit concept. Overigens kun je 4 maal 5 gerechten bestellen, en daarna de maaltijd afsluiten met een bol ijs.
    De truc is niet lucraak te bestellen, maar je maaltijd rustig op te bouwen. Wij begonnen met wat sushi en maki, de zalm en tonijn waren supervers en een leuke proeverij op onze tafel.
    De tweede gang met een heerlijke garnaalsoep, kipspiesjes, super ika-kushi, deze inktvis-spiesjes waren overmals, en nog wat andere lich gerechtjes te. Onze tafelgenoot die niet van vis houdt genoot al volop van zijn kipspiesjes en vleesgerechtjes,en probeerde ondertussen de inktvisringen,die meteen werden goedgekeurd.
    Gang drie was een feestje op tafel van 20 verschillende vlees-kip-visgerechtjes,en de garnalen in tempurabeslag waren geweldig, mooi luchtig beslag en deze waren in zeer verse olie gebakken.
    Bij gang 4 hebben we alleen deze garnalen nog besteld,we hadden meer dan genoeg gegeten, maar deze wilden we nog wel een keer.
    Gang 5, de ijsjes. Onze tafelgenote had hier al eerder gegeten en bestelde wederom haar favoriete witte sesamijs,mijn man had zwart sesam-ijs, en toen ik daarvan proefde had ik spijt dat ik dat niet had gekozen,alhoewel mijn aardbeienijs ook wel heel erg lekker was.
    Al met al een hele leuke avond getafeld,alles was vers en de bediening bijzonder vriendelijk en vlot

38. Ik wil een zeer negatieve recensie schrijven, maar ik zie dat al velen mij zijn voorgegaan.
    Ik heb enige maanden geleden een groupon aanbieding gekocht, maar kan nu niet resereveren op een passende tijd. Het restaurant heeft nog plek om te reserveren maar als ik aangeef een groupon te hebben, hebben ze ineens geen plaats meer. Ze zeggen letterlijk dat ik een kortingsbon heb gekocht en me aan hun huisregels moet houden. Deze "huisregels" waren echter nergens bekend toen ik de bon kocht. Ze hebben blijkbaar geen klanten nodig!
    Vorige maand ben ik hier gaan eten zonder kortingsbon en toen was het eten niet bijzonder en de service slecht. Het personeel spreekt amper nederlands en bezorgd meerdere malen verkeerde drankjes. Ik vind de keuze ook beperkt. Toen had ik al spijt dat ik de groupon bon had gekocht maar nu ik niet eens een tafel kan reserveren heb ik meer spijt dan ooit! Ik ga hier nooit meer eten en raad het iedereen af! Er zijn in Nijmegen goede restaurants om sushi af te halen!!

39. Heerlijk gegeten. Lekkere verse sushi. We zijn 3 keer in 1 maand geweest omdat het gezellig is. Lekker eten en vriendelijke personeel.
    Een echte aanrader.

40. Vorige week was ik voor de 2de keer hier geweest, echter moet ik helaas de volgende conclusie trekken:
    Het eten&drinken kan er net mee door. Kwaliteit is laag, maar ze vragen wel een all you can eat bedrag van de betere a.y.c.e. restaurants. Je accepteer dit omdat er bijna geen andere Japanse keuzes zijn in de omgeving.
    De sfeer is slecht en de bediening is ook niet veel beter.
    Ze zijn gierig en hebben weinig keuze op de kaart (kaart was zelfs vies en oud).
    De mensen die verantwoording hebben, spreken gebrekkig Nederlands en de rest zijn allemaal jonge onervaren mensen. Dit is ook absoluut niet handig voor een restaurant die nog veel verbetering nodig heeft. Je moet zelf overal achterna gaan en wanneer het druk wordt, kunnen ze niet meer aan.
    Kortom ik adviseer als je toch lekker betaalbaar Japans wilt gaan eten, rij beter een stukje verder voor een all you can eat restaurant (Arnhem/Ede/Veenendaal etc). Je zult het niet geloven: je merkt het verschil gelijk.

41. Gisteren, op dinsdag 24 januari ben ik samen met mijn vrouw hier in Yukimi wezen eten. Onverwachts kregen we te horen dat het erg druk was en moesten we op ons eten wachten. Wij kregen wel onze drankjes op tijd en gingen aan het koud buffet om eventjes ons honger te stillen. Gelukkig kregen wij vlak erna ons eten rap achter elkaar. Echter wij konden niet echt van het heerlijke eten genieten. Er was een klein groepje klanten die zeer onbeschoft luidruchtig aan het schreeuwen waren. Ik had iets meegekregen dat ze op hun eten lang moesten wachten en eisten dat ze de helft van de rekening zouden betalen. Dat terwijl de bedrijfsleidster zei dat ze ervoor zorgt dat het eten binnen 5 minuten gereed wordt gemaakt en voorrang krijgt t.o.v andere bestellingen.
    Uiteindelijk zijn ze weg gegaan en konden wij verder eten van de verse sushi die voor ons ogen worden gemaakt. Wij komen zeker nog een keer langs om te eten en hopelijk zonder een herrieschoppende klant.

42. Een avondje waar lekker eten en gezelligheid centraal moest staan is uitgelopen in een fiasco. Ik ben erg teleurgesteld dat het zo heeft moeten zijn en raad dan ook iedereen af dit restaurant te bezoeken. Waar is de organisatie binnen dit restaurant gebleven? Hebben ze werkelijkwaar nog nóóit gehoord dat de klant centraal staat binnen een bedrijf en deze dan ook normaal behandeld moet worden? Voor ieder is normaal anders. Maar wat ik abnormaal vind is dat na 1,5 uur pas de eerste bestelling op tafel verschijnt en dit dan ook nog continue de verkeerde is. Ondertussen krijg je tientallen malen te horen van de ober dat hij het zal navragen in de keuken en vervolgens niet meer terug komt. De klok slaat al bijna middennacht als we besluiten om weg te gaan aangezien we nog niet eens de helft van het eten hebben gekregen. En wat er toen gebeurde? Ze eisten ons de volle pond te betalen! Het maakte haar niet uit of we de volgende keer niet meer terug kwamen, als we toen maar betaalden. We leven in het tijdperk 3.0 waar de klantvriendelijkheid en service bovenaan hoort te staan hoor! Voortaan maar weer zelf de suhsi maken dus...

4,1
  43. Wij vonden het geweldig bedieningen en het eten, sfeer, voor die kwaliteit is het gewoon goedkoop. Kom er erg graag en ook vaak!!

44. Samenvatting: Japans restaurant Yukimi Nijmegen lapt alle afspraken met haar klanten aan haar laars, laat je meer dan drie uur wachten met slechts 2/5 van je eten, en behandelen je ronduit onbeschoft, absurd personeel.

De service in Japans restaurant Yukimi in Nijmegen is zeer beroerd, zo niet schandalig. Bij dit restaurant wordt een ‘all you can eat’ concept aangeboden, vijf maal kunt u per persoon vijf gerechtjes bestellen, dit in 2,5 uur tijd, dus circa een half uur per bestelling van vijf gerechtjes. Echter, toen wij er waren eten en we onze bestelling door hadden gegeven, duurde het bijna anderhalf uur voordat onze eerste bestelling compleet was. We kregen eerst de verkeerde bestellingen en daarna duurde het ontzettend lang voordat we eindelijk onze eigen bestelling hadden. De tweede ronde bestelling meteen doorgegeven, wéér kregen we de verkeerde bestellingen en duurde het, met tussenkomst van vier personeelsleden, weer een uur voordat we de tweede bestelling compleet hadden. De derde ronde doorgegeven, na driekwartier deden we navraag of deze bestelling nog kwam want het duurde weer erg lang, bleek dat er iets fout was gegaan en of we misschien opnieuw zouden willen bestellen. We zaten nu al ruim drie uur en een kwartier in het restaurant waar we maximaal 2,5 uur hadden geraamd, én we hadden slechts 2/5 van ons eten gekregen. Hierop hebben we laten weten dat het genoeg was en zijn we opgestapt. Een duizend excuusjes volgden: het was druk, nieuw personeel, ze waren bestelling kwijtgeraakt, maar géén excuses aan ons. Ze verweten het ons dat we weg gingen en ze leken boos te zijn omdat wij het jammer vonden dat er zo veel mis was gegaan. Aangezien we maar 2/5 van ons eten hadden gegeten en meer dan drie uur in het restaurant gezeten hadden hebben wij gezegd dat we de helft van de rekening willen betalen, nog steeds erg genereus. Meteen werd er door het personeel gedreigd met het bellen van de politie. Er was geen ruimte om een eerlijk deel te betalen, het restaurant wou de volle mep voor 2/5 van het eten. De andere mensen in het restaurant hadden vergelijkbare problemen en een groot deel van hen is dan ook boos weggegaan. Daar dit restaurant alle afspraken met de klant, namelijk 5 keer 5 gerechten in 2,5 uur, aan haar laars lapt, en vervolgens totaal niet tegemoet komt aan haar klanten maar zelfs dreigt met de politie, kan ik niet anders dan het absoluut afraden van het brengen van een bezoek aan dit restaurant.

3,7
  45. het eten is goed. dat is in elk geval íets. maar dan de rest: 5 kwartier gewacht op gang 1. oké. dat kan een keer gebeuren. echter, vervolgens diverse malen verkeerde gerechten op tafel, een bestelling die uiteindelijk vergeten bleek te zijn, etcetera. gang 2 pas na een kleine 3 uur achter de rug. gang 3 was inmiddels al besteld. maar die kwam ook niet opdagen. bleek opnieuw vergeten te zijn. toen dat geconstateerd was, kwam er nog steeds niets. uiteindelijk na 3,5 uur de jas aangetrokken. toen kregen we te horen dat het eten binnen 5 minuten zou komen. maar we hadden er genoeg van. de bedrijfsleidster verontschuldigde zich met de mededeling dat de ober het bestelbriefje in zijn zak had laten zitten. tja, moet je daar als klant een boodschap aan hebben?
    voorgesteld een deel van de rekening te betalen omdat we ook slechts een deel van het eten gekregen hadden. de bedrijfsleidster wou wel een korting geven, maar was niet akkoord met ons voorstel. toen ze met de politie begon te dreigen hebben we haar bedrag maar betaald; en tevens laten weten dat we nooit meer terug zouden komen. dat interesseerde haar niet, zei ze. tja, dat zou je toch wel moeten interesseren; toch?

5,5
  46. Wij gaan geregeld bij dit restaurant eten - de opmerkingen over de bediening zijn deels terecht. In de vakanties zijn veel van de gebruikelijke personeelsleden vrij en komen er dus tijdelijke krachten. De meesten in de bediening zijn vriendelijk, vlot en over het algemeen prima, maar er zijn er een paar die inderdaad een cursus klantvriendelijkheid kunnen gebruiken. De gastvrouw en het vaste persooneel vallen onder de eerste categorie.
    Het eten is heel goed, met name de sushi is een eeuwige favoriet. Vers gemaakt, knapperige nori om de handrolls, superverse vis en erg lekker. De warme gerechten zijn qua saus een beetje meer van hetzelfde, wel perfect bereid (niet overgaar of al koud als je ze krijgt) en over het algemeen lekker.
    De prijs is goed te doen, alleen jammer dat je voor de sashimi bij moet betalen. Ook de drank is niet te duur.
    Al met al een van de betere, zo niet het beste, sushirestaurant in de buurt, vooral als je zo assertief bent dat je de soms onwillige bediening een beetje kunt aansturen.

47. Vorige week hebben we hier gelunchd. De sushi was erg lekker, de bediening was snel en we komen zeker terug.

48. Ik heb hier laatst gegeten met mijn man en ik ben helemaal niet positief over dit restaurant. De service was een ramp. We kregen verkeerde gerechten geserveerd. In de bediening waren er vrij jonge mensen en ze keken nogal chagerijnig.(Misschien een cursus klant-vriendelijkheid?!). Kwaliteit van de sushi was ook matig. Al met al was dit een geldverspilling.

1,8
  49. Ik ben een fervent liefhebber van sushi en dacht een leuke avond te kunnen hebben, maar uiteindelijk moet ik helaas vaststellen dat dit het slechtste restaurant is waar ik ooit in Nederland ben geweest, hoofdzakelijk vanwege de service, of beter gezegd: vanwege het ontbreken hiervan. Ik kan me niets voorstellen bij het positieve commentaar van een aantal mensen die hier blijkbaar wél tevreden over zijn. De eerste ronde liet ongeveer 30 minuten op zich wachten, daarnaast duurde het erg lang voordat eetgerei voor 5e persoon aan onze tafel kwam. Drank liet ook zeker 25 minuten op zich wachten. Toppunt was de 2e gang, hier hebben we minimaal 75 minuten op gewacht. na ongeveer 45 minuten heb ik bij de bediening nagevraagd waar het eten bleef, aangezien we eigenlijk maar 2-1/2 in het restaurant mochten blijven en het in dit ritme niet zou lukken om zelfs maar in de buurt van de 5 rondes te komen! uiteindelijk werd de 2e ronde ook nog eens zwaar gefaseerd aangeleverd. Conclusie: om 19:00 in restaurant aangekomen, 19:15 eerste ronde besteld, 19:45 eerste ronde ontvangen, 19:45 tweede ronde direct besteld, pas rond 22:00 tweede ronde op tafel, vervolgens hadden we geen trek meer om nog een derde ronde te nemen, onze eetlust was door het absurde lange wachten vergaan. Absolute afrader! we waren met z'n tweeën EUR 55 kwijt inc. drank (2 pilsjes en een frisdrank), maar aangezien we in totaal slechts 20 van de 50 gerechten ophebben vanwege de slechte service is het uiteindelijk ook nog erg duur gebleken! vergeleken met alle sushi-restaurants waar ik in Nederland ben geweest is dit verreweg de slechtste..

1,9
  50. Ik heb hier heeeerlijk genoten en ga dat zeker vaker doen!!
    De bediening is helemaal top en de gerechten heerlijk.
    Echt een aanrader.

51. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Niets gemerkt van onvriendelijke of slechte bediening. Het zat voor 3/4 vol en we zijn correct, snel en vriendelijk geholpen.

Omdat we met Groupon-bon gereserveerd hadden konden we we ca 15 van de 75 gerechten alleen tegen bijbetaling krijgen. Jammer maar ik begrijp het wel.

52. Afgelopen vrijdag ben ik hier gaan eten met mijn vriendje en het was heerlijk! Wat een ontzettend snelle service, we hadden in een half uur tijd al 3 gangen gekregen. Zelfs toen het drukker werd bleef het eten snel komen. En de sushi zelf was buitengewoon lekker. Ik ben zeker van plan hier binnenkort weer terug te komen.

53. Wij zijn vrijdagavond 11 november voor het eerst bij Yukimi wezen eten en het was in één woord perfect.

De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en alles was vers gemaakt en zeer smakelijk.
    De prijs is super en je krijgt niet op wat je zou mogen bestellen.
    Na 2, 3 gangen zaten we al propvol dus de volgende keer anders indelen.

De drankjes zijn goed geprijsd, dus geen addertjes onder het gras.
    We komen zeker terug, en vaak ook!
    Voor ons vanaf nu de nummer 1 in Nijmegen voor Sushi/Japans!

54. De sushi op zich smaakte prima maar ik heb wel eens beter gehad. Bediening was vriendelijk en eten kwam redelijk snel. Prima, voor herhaling vatbaar.

55. Gisteren gegeten van 17:00 tot ongeveer 19:00 uur. Eten was heerlijk
    vriendelijke bediening en snel. het was echter niet druk. Aanraders: de biefstukjes van de plaat, de champignons en de suhi pikante tonijn
    als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer langs!

56. De gastvrouw verwelkomt je, maakt vriendelijk een praatje en zorgt dat je aan een tafel kan plaatsnemen. De bediening was vlot en zelfs buiten het zicht werden de mensen snel geholpen. Het eten was buitengewoon lekker, zo veel je kan en in welke vorm je wil. Soepen, Noedels, Vleesrolletjes, Garnalen , Gefrituurde Kip, Gepanneerde Vis, Sushi, Nigiri, Maki, Sashimi noem het maar op. Voor iedereen is er wat lekkers ook als Sushi niet je ding is. De prijs kwaliteit verhouding een 10. Van binnen is het restaurant modern ingericht en de banken zitten lekker.

57. Al twee keer geweest hier en beide keren echt heerlijk gegeten. Je moet rustig aan bestellen, niet gelijk vijf per ronde, dan zit je zo vol en geniet je minder. De warme hapjes zijn ook lekker maar vullen gauw; het beste kun je slim afwisselen. (De bief is erg goed; de gegrilde zalm ook.) Tussendoor tijdens het wachten kun je lekker zeewiersalade halen bij het buffet.

De vele opmerkingen over de bediening kloppen helaas; het zijn veelal clueloze jonge meisjes die je tafel maar al te makkelijk voorbij lopen als je niet assertief bent. Daar kan echt nog veel aan verbeterd worden. De prijs/kwaliteit verhouding maakt veel goed, maar toch is dat een bron van ergernis, vooral als bij sommige tafels die beter in het zicht zitten de bediening af en aan loopt.

Laten we hopen dat dit opstartproblemen zijn en dat hier verbetering in optreedt, dan blijven we zeker terugkomen!

58. Op 2 augustus voor het eerst gegeten hier. En het was gewoon goed. Tot mijn blije verrassing niet alleen sushi, maar ook lekkere warme hapjes (heerlijk rundvlees, inktvisspiesjes, groenten, etc.). Keuze uit diverse soepen. En ook nog een fruit- & saladbar. Bediening was uitstekend (zeker niet te lang wachten) en vriendelijk. Een aanrader. En beslist niet de laatste keer dat we hier waren.

59. itadakimasu!!

Ik ben een sushi liefhebber en eet graag bij de japanner, ben in de week van de zomerfeesten gaan eten bij Yukimi en ik moet zeggen de sushi smaakt wel verrukkelijk alleen de wachttijd is toch veel langer dan ik gewend ben van een japans restaurant met dit concept. Als je all you can eat in je menu heb staan, zorg er dan ook voor dat mensen niet al te lang op het eten moet wachten en het drinken vergaten ze af en toe en uitgerekend met de zomerfeesten hebben ze speciale menu's in plaats van het all you can eat concept en nog wel voor dezelfde prijs! Dat vind ik dus niet kunnen en juist op feestdagen en zomerfeesten moet je dat gewoon op de kaart laten, desnoods schrap je een paar gerechten die veels te veel moeite kosten maar hou het concept aan. De bediening was ook slecht behalve op 1 meisje na die vriendelijk ons ontving en ons goed had uitgelegd wat ons te wachten stond. Al de anderen stonden er maar bij en keken maar rond terwijl het druk was en eentje zat gewoon druk bezig met haar mobieltje een smsje te sturen in zicht van gasten. Het enige goeie punt van dit restaurant is dat de sushi lekker smaakte maar al de andere punten waren gewoon onvoldoende. Was ik eindelijk blij dat er in nijmegen een sushi restaurant was geopend met die concept blijkt het toch niet zo te zijn als ze je beloven.

60. Leuk concept! Toen we langs dit restaurant liepen, dachten we leuk restaurant. Moeten we een keer proberen. Het zag er redelijk vol uit, toen we binnen kwamen. 1e ronde besteld en een kwartier later kregen we ons eten. De sushi was mwah. Vervolgens hebben een tweede ronde besteld met warme gerechten. Had even geduurd maar het zag er redelijk goed uit. Helaas smaakte het niet zoals het eruit ziet. Lamskotelet was totaal smaakloos. Smaakloze vlees? Dacht ik. Nou hier dus smaakloze vlees voor het eerst gegeten in mijn leven. De saus die ze blijkbaar voor alle warme gerechten gebruikten was ook niet lekker. De service vond ik uitermate slecht. Na onze tweede ronde dus ook geen 3de ronde besteld, omdat de bediening gewoonweg ronddwarrelende zombies zijn die niks horen en niks zien! Het concept is goed gejat, maar slecht doordacht. Conclusie: eten matig, bediening slecht....*zacht uitgedrukt*

1,9
  61. Op het eerste zicht leek het een prima restaurant, gezellige lokatie & vriendelijk ontvangst. We waren er al vroeg (19u), daardoor zijn we niet meteen weggelopen. Want we kregen na ongeveer een half uur de eerste gerechten. Echter daarna liep de zaak langzaam aan vol en dat konden ze helemaal niet aan! Onervaren personeel dat zichtbaar zenuwachtig rondloopt en niet meer weet wat ze moeten doen (stress). Ze lieten ook het ene dienblad na het andere vallen, ook op gasten! We zijn herhaaldelijk naar het personeel toegelopen (want oogcontact krijgen was niet mogelijk, ze lopen gewoon langs je en horen noch zien je dan) om te vragen naar onze bestellijst of een dankje. En dan kregen we het nog niet! Toen we na 2 uur (en maar 1 ronde gegeten!) zichtbaar geirriteerd onze jassen aan wilden gaan doen, kwamen ze ineens wel. We zouden een rondje van het huis krijgen... In de tussentijd was ook al een ander stel opgestapt waardoor alles nog rommeliger verliep. We gaven dan ook aan echt naar huis te willen. Toen we de rekening kregen waren we helemaal teleurgesteld. We moesten de volle 100% betalen. Terwijl wij maar 1 ronde gegeten hadden en hen daar herhaaldelijk aan herinnerd hadden dat we er ook zaten en graag wilden eten. Men bleef vasthouden aan geen korting (ze gaven aan dat het personeel ziek was, tja dat is erg vervelend voor ze maar dan moeten ze dat op voorhand aangeven), dus hebben we om een scene te voorkomen maar alles betaald. Echt erg jammer dat onze avond zo heeft moeten aflopen. Omdat een tafel naast ons eerder opstapte omdat dit voor hen al de 2e keer was dat het zo slecht en rommelig verliep, hebben we er niet het vertrouwen in dat dit slechts 1 minder goede avond was. We gaan hier dan ook niet meer eten. Het eten dat we kregen was redelijk, niet slecht maar ook niet goed.

3,7
  62. Het eten was lekker.... MAAR WAT DUURDE HET LANG! 17.30 waren we binnen, 20.45 waren we buiten maar hadden in de tussentijd maar 3 gangen gehad! Dus per gang ongeveer een uur moeten wachten! Bij het naar buiten gaan zag ik op de deur een postertje met daarop; personeel gevraagt voor de bediening... Die komen ze dan ook echt tekort!

63. Ach we lachen er maar om. Sushi was gewoon lekker en van de warme gerechten de bief een aanrader. De bediening slaat echt nergens op. Bier met heel veel schuim en dan weer zonder. Tot 4 maal toe het ijs besteld en niet gekregen. Jammer dat ze geen kwaliteit wijnen hebben. Ziet er verder gezellig uit maar moet echt niet te druk zijn want dan kun je beter zelf sushi maken.

5,5
  64. Met vrienden ben ik afgelopen woensdag bij Yukimi wezen eten, zelf kom ik uit Haarlem. Wat hebben wij heeeeeerlijk gegeten en wat een diversiteit aan gerechtjes en smaken. De bediening was vlot, jong, gezellig en zeer vriendelijk. De 5 gerechten per ronde en dat maal vijf hebben 3 van ons gezelschap niet gehaald en kwamen maar tot 2 rondes. Ja, vol is nu eenmaal vol, dus wanneer ik weer in Nijmegen ben volgt de rest van de kaart, want terugkomen doen we zeker! En dan te bedenken dat ze pas 3 maanden open zijn. Voor de Nijmegenaren: ze gaan een speciaal 4 daagse menu serveren!

65. Goed te eten, voor de zeewier salade; loop langs het saladebuffet en het staat voor je neus. Bediening is netjes, correct, sushi vers gemaakt. Het duurt mischien lang maar het is het wachten waard!

66. Reno 71 punten

Het eten is goed, maar we missen de zeewiersalade.

Het bediening is rommelig, we kregen een paar keer bestellingen van andere gasten.

67. Na hele slechte service bleef de serveerster maar zeggen 'ja maar de volgende keer...' maar heel eerlijk, denk ik dat er geen volgende keer gaat komen.

Ik geef toe dat de Japanse/Chinese decoratie niet echt mijn smaak is maar dit restaurant heeft totaal geen sfeer. Je moet toegeven dat ze het wel geprobeerd hebben met frutsels en tutsels, maar het oogt goedkoop en niet 'gezellig'.

De sushi was best te eten alleen het feit dat we er een uur op moesten wachten (we waren vergeten) en dat het volgens het personeel onze schuld was hielp niet echt mee.

Het leek ons leuk en goedkoop maar uiteindelijk zijn we erg duur uitgeweest met 15 hapjes voor 50 euro.

Misschien baal ik daar nog wel het meeste van. Mijn moeder zegt altijd: goedkoop is duurkoop. En helaas bleek dat maar weer eens helemaal waar te zijn in dit geval bij YUKIMI.

Volgende keer gaan wij lekker zelf thuis sushi maken!

3,3
  68. Mayke 34 punten

Wat een slecht restaurant is dit!

Samen met een vriendin wilde ik hier een hapje eten voordat we aan het werk moesten. M'n vriendin kwam rond kwart over 6 (ikzelf was onderweg) en vroeg aan het personeel of het mogelijk was om daar tot een uur of kwart voor 8 te eten. Of we dan genoeg tijd hadden. Dit was volgens het personeel geen probleem, want het duurde ongeveer 10 minuten per sushironde. Niks bleek minder waar.

De ellende begon toen ze mijn drankje vergaten te serveren. Toen dacht ik nog dat dat kon gebeuren. Vervolgens wachtten we een half uur op onze sushi, terwijl alle omringende tafeltjes om de minuut sushi kregen. Toen ik mijn observaties deelde met het personeel kwamen zij met de boodschap dat ze al onze sushi per ongeluk aan de buurtafel hadden gegeven. Op de vraag hoelang het zou duren eer we wel wat te eten zouden krijgen, kreeg ik het antwoord dat binnen vijf minuten alles geserveerd zou worden. In het daaropvolgende kwartier kwamen er inderdaad wat borden onze kant op, maar wanneer ze bij onze tafel waren, draaide het personeel om, om blijkbaar tot de conclusie te komen dat deze sushi niet voor ons was. Toen ben ik naar voren, naar de kassa gelopen, om nogmaals aan te geven dat dit niet echt netjes was, dat we zo lang op ons eten moesten wachten. Ik werd door de medewerkster weggeduwd en ze probeerde me zoet te houden met de boodschap dat de sushi ieder moment kon komen. Ondertussen was het kwart over 7, toen we onze eerste sushi kregen, dit was het voorafje dat we al eerder gehad hadden, weer niet goed dus. Toen kwam dezelfde medewerkster van de kassa weer naar onze tafel, nu met de boodschap dat het onze eigen schuld was, omdat wij eerder weg moesten. Dit sloeg echt alles! Wij hebben van te voren nagevraagd of de tijd die we hadden genoeg was voor het etentje, ze gaven zelf aan dat dit het geval was, en nu probeerde de medewerkster hun stomme fouten op ons af te schuiven. Hoe onklantvriendelijk kan een mens zijn! Uiteindelijk hebben we binnen een kwartier ongeveer 10 sushihapjes naar binnen gepropt. Dit zijn twee gangen, je betaald voor 5 gangen. We kregen tien procent korting bij het afrekenen en nog een keer de snauw dat het onze eigen schuld was.

Uiteindelijk 50 euro betaald voor 10 hapjes sushi, een extreem slechte service en heel wat meer frustatie rijker!

2,2
  69. De sfeer vind ik persoonlijk wat minder, vergeleken met andere Japanse restaurants. Er zit totaal geen Japanse/aziatische stijl in, jammer.

Op Hemelvaartsdag zijn we daar gaan dineren. Ondanks dat het niet erg druk was, moesten we erg lang wachten op de gerechten. We kregen meegedeeld van een personeel die daar moeilijk te verstaan was dat het eten langer kan duren dan gebruikelijk. Dat is opzich vreemd, want het restaurant zat niet vol. Na ongeveer driekwartier gewacht te hebben, kwam het eten. In de tussentijd was het een complete chaos daar: de jongere mensen in de bediening werkten hard, bleven vriendelijk, maar de chaos bleef.

Ook wat betreft het eten is het matig. Bijna elk gerecht heeft dezelfde zoete saus, te waterig of doorbakken. Als er wat variatie in de saus zat, maakte het eten minder monotoon en waarschijnlijk ook lekkerder. De sushi is wel in orde. Het duurde erg lang voordat de sushi klaar was. We waren bezig met de derde ronde bestelling, toen de sushi van de eerste ronde bestelling pas kregen.

Uiteraard zijn er postieve punten: vriendelijke vlotte bediening, mooie locatie aan de waal en de sushi die redelijk in orde was.

Al met al is het nog maar de vraag of we hier nog terugkomen, als we steeds zo lang op onze eten moeten wachten (we hebben er meer dan 3 uur gezeten voor 3 rondes + dessert) en als de kwaliteit flink tegenvalt.

70. Gisteren gebruik gemaakt van het all-you-can-eat sushi concept bij Yukimi. Bij binnenkomst valt je het strakke design op en een ruime opzet, wat erg prettig is. Ontvangst/bediening is erg vriendelijk. Opvallend is de Chinese ambiance die er hangt; de Chinese popmuziek, het dekken van de tafel (positie van de eetstokjes naast het bord ipv. onder). Erg apart voor een Japans restaurant.

De kaart is erg uitgebreid, maar de smaak en kwaliteit van de gerechten monotoon. De sauzen over gegrilde gerechten zijn veel te zoet en te sterk gebonden. De sushi mist subtiliteit en de overheersend zure smaak van de rijst doet afbreuk aan de vis die wel vers oogt en smaakt. Daarnaast duurde het erg lang voordat de gerechten klaar waren, ondanks dat het restaurant niet vol zat. Uiteindelijk hebben we een bestelling van thee, nota bene, ge-annuleerd en de rekening gevraagd.

Sushi is mateloos populair en daardoor schieten dit soort concepten als paddestoelen uit de grond. Helaas haalt Yukimi echter de kwaliteit en authenticiteit van de gevestigde Japanse restaurants niet.

5,9
  71. Het eten is oké, vergeleken met andere Japanse restaurants iets minder. Verder een prima voldoende. Mannelijke bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Verder was het toetjesbuffet erg lekker. Dit was namelijk nog nieuw voor ons. Erg fijn dat het in Nijmegen neergestreken is, we komen er zeker terug.

72. Toen wij hoorden dat het sushi all you can eat concept in Nijmegen was neergestreken zijn we in de eerste week dat Yukimi open was een kijkje gaan nemen. Als vergelijkingsmateriaal hebben wij (het geweldige) Sumo in Rotterdam.

Het eten in Yukimi is heerlijk... Lekker veel gevarieerde mogelijkheden. De sushi wordt a la de minute klaar gemaakt (pluspunt), nadeel is echter dat de rijst soms nog lauw/warm is. Overige gerechten die wij hebben geprobeerd waren van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk. Sommigen personeelsleden hebben nog niet veel horeca ervaring, maar dat zal vanzelf komen. Als ik een minpunt moet noemen is het de sfeer. Het komt wat groots over waardoor er geen intimiteit ontstaat. Los van dat een prettige ervaring en we komen er zeker terug!