Op dit adres zit nu: Sushi Vandaag

1. Vandaag een tussen stop gemaakt in Heerlen richting Parijs. Via Google bij Wok Bonsai beland. De website ziet er goed uit dus ff proberen.

Bij binnenkomst zijn wij warm verwelkomt. Wij waren wel een van de eerste gasten. Het buffet moest nog klaar worden gemaakt. Dat stoort niet want dan weet je dat het eten vers is bereid. Sfeer ziet er modern en strak uit. Netjes niet te druk ingericht zoals meeste Chinese restaurants.
    Na dat wij uitleg kregen van de serveerster en onze eerste drankjes geserveerd kregen zijn we begonnen met Dim Sum.
    Dimsums waren goed warm en lekker. Daarna heb ik paar gefrituurde hapjes genomen. Ik had gebakken garnalen, ko lo kei en wat mini loempiaatjes.
    3de ronde had ik Sushi genomen. Moet zeggen dat de keuze van Sushi vrij uitgebreid is. Ongeveer 12 soorten Sushi. Bij andere woks zie je niet zoveel verschillende soorten Sushi. De Sushies waren echt lekker. Smaakt net zo lekker als ik ze ken bij Sumo Rotterdam. Daarna richting bakplaat. Daar heb ik me een biefstukje met een zalm filet genomen.
    Helaas had de chef mij niet goed verstaan wilde geen soja saus. Maar goed toch opgegeten smaakte opzicht best lekker met (Houd niet zo van te zout eten).
    Om het af te sluiten heb wat tiramisu genomen met een plakje Indo spekkoek heerlijk!!!
    Alles heeft me goed bevallen op de soja saus na maar kan gebeuren. Dit restaurant is zeker een aanrader!!

Robbert