• Lid sinds 9 januari 2012

Wok Bonsai 517

Heerlen

Parkstad Plaza

Kerkrade

Robbert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Parkstad Plaza

Afgelopen weekend bij Wok Parkstad geweest. Werden ontvangen door personeel. Het was druk dus een klein beetje haastig. We wilden graag in een hoekje zitten maar dat mocht niet helaas gereserveerd.

We bestelden onze drankjes na dat wij onze jas uit hebben gedaan. Na lang wachten 15/20 minuten kwam eindelijk onze drank. Waarschijnlijk vergeten maar goed we hebben geen haast.

1ste ronde We begonnen met de soep. Was goed warm en smaakte prima.

2de ronde Sushi. Vond de keuze en kwaliteit erg tegen vallen. Heb toch wat sushi moeten laten staan.... Helaas jammer.

3de ronde ruime keuze uit salade en warme hapjes. Heb er paar van genomen en wat gemengde salade. Daar was niks mis mee =)

4de ronde Op naar de wok. Heb mijn assortiment van groenten genomen en was garnaaltjes er bij. Ik zei niet te pikante saus aan de chef.. Blijkbaar niet verstaan en kreeg een saus die echt super pikant was!! Helaas voor mij.. mijn drankje was al weer op en moest toch wel ff naar de bar lopen om een drankje te halen.. Jammer.

5de ronde tippanyaki Er was genoeg keuze. Zag er allemaal vers uit. Smaakte ook prima na deel was alleen We moesten lang wachten!! :/

6de ronde was ons Dessert goed lekker schepijs en wat fruit.

Algemeen sfeer is eigelijk niet gezellig. Het is een veelste grote zaal. Misschien goed voor bedrijven maar niet voor met z'n 2en of familie.
    Wacht tijden bij de bakplaat is te lang zouden echte chef moeten aannemen om de mensen sneller te bedienen.
    Drankjes is wat langzaam duurt te lang. Te weinig personeel voor zoveel mensen. Eten was wel oke en prijs kwaliteit is goed.

Robbert

2. Robbert's profielfoto
    Robbert heeft een recensie geschreven voor Wok Bonsai 517

Vandaag een tussen stop gemaakt in Heerlen richting Parijs. Via Google bij Wok Bonsai beland. De website ziet er goed uit dus ff proberen.

Bij binnenkomst zijn wij warm verwelkomt. Wij waren wel een van de eerste gasten. Het buffet moest nog klaar worden gemaakt. Dat stoort niet want dan weet je dat het eten vers is bereid. Sfeer ziet er modern en strak uit. Netjes niet te druk ingericht zoals meeste Chinese restaurants.
    Na dat wij uitleg kregen van de serveerster en onze eerste drankjes geserveerd kregen zijn we begonnen met Dim Sum.
    Dimsums waren goed warm en lekker. Daarna heb ik paar gefrituurde hapjes genomen. Ik had gebakken garnalen, ko lo kei en wat mini loempiaatjes.
    3de ronde had ik Sushi genomen. Moet zeggen dat de keuze van Sushi vrij uitgebreid is. Ongeveer 12 soorten Sushi. Bij andere woks zie je niet zoveel verschillende soorten Sushi. De Sushies waren echt lekker. Smaakt net zo lekker als ik ze ken bij Sumo Rotterdam. Daarna richting bakplaat. Daar heb ik me een biefstukje met een zalm filet genomen.
    Helaas had de chef mij niet goed verstaan wilde geen soja saus. Maar goed toch opgegeten smaakte opzicht best lekker met (Houd niet zo van te zout eten).
    Om het af te sluiten heb wat tiramisu genomen met een plakje Indo spekkoek heerlijk!!!
    Alles heeft me goed bevallen op de soja saus na maar kan gebeuren. Dit restaurant is zeker een aanrader!!

Robbert