1. Zeer teleurstellende avond gehad op tweede kerstdag. Bij binnenkomst was de ontvangst slecht. Geen hulp bij aannemen jassen. Geen begeleiding naar tafel. Niets persoonlijks...

Vervolgens begon de serveerster druk uit te leggen wat allemaal niet meer voorhanden was. Op kerstdag verwacht je toch dat je arrangement vam 42 euro compleet is. En dat we als gezelschap van 10 personen maar drie verschillende voorgerechten mochten kiezen.

De kwaliteit van het eten is matig. De vissoep was niet te eten. Acht van ons hebben ons bord (minus twee lepels) compleet laten staan. Simpele amuses uit de frituur, droge parelhoen, etc. Ergste van alles was het toetje. Deze sneeuwpop van ijs kwam rechtstreeks uit de plus supermarkt! Echt letterlijk! M'n nichtje van 14 herkende het meteen.

Na afrekenen ook geen persoonlijk afscheid. Je vraagt je af of deze mensen een horecaopleiding hebben gevolgd. Verdient geen naam restaurant, eerder bistro.

3,9