Het Bonte Hert in Hulst

1489201942 74
1519482449 72
1620417474 73
1691071991 79

1. Op zich prima tent, personeel flink in de stress wat uiteindelijk de sfeer flink benadeeld. Wel duur voor deze beleving.

2. Reyns-Bolsens

Superlekker, vlotte, vriendelijke bediening en goede kwaliteit/prijsverhouding. Een echte aanrader👌

3. Goed verzorgd lekker eten! Vriendelijke bediening en de uitbaters zijn ook prettig.

4. Als het koud is en het regent, dan kun je hier nog prima op het terras zitten. Lekker verwarmd en er zijn ook dekentjes bij de stoelen.

De bediening is vlot en attent en ik moet zeggen dat ik hier de beste groentekroketten heb gehad ooit.

5. Chantal Schijvenaars

Prima gegeten.
    Alleen jammer dat de gasten naast ons de ene na de andere sigaret opstaken.

6. Ineke.vink

Goed en lekker eten. Bediening uitstekend. Hadden alleen graag buiten gezeten maar was allemaal vol. Kon je volgens mij niet opgeven bij reservering bij jullie.

7. Ron d'Hondt

Gewoonlijk is de maandag onze vaste bezoekdag van het terras. Echter nu werd ons i.p.v. een Spa blauw een flesje met zelf gevuld kraantjeswater gepresenteerd voor de prijs van € 2,30.
    Sorry, maar dit vond mijn gezelschap te ver gaan. Nadat we hierover ons misnoegen hadden geuit, heeft de eigenaar voor één keer onze rekening niet belast voor het kraantjeswater. Maar, beste eigenaar, we gaan dit ook geen tweede keer meer bestellen.
    Hoe ver kan je gaan ?

8. W. de Blaey

Hebben er zondag met 4 personen gegeten. Waren op weg naar huis dus even iets eten, was niet echt druk dus gevraagd naar een tafel. Onvriendelijk antwoord van serveerster: u kunt daar achter gaan zitten en liep vervolgens door. 10 min gewacht voor opnemen drankjes - 10 min later 4 frisdrankjes. Weer gewacht voor opnemen eten. In totaal 3kwartier gewacht voor we konden eten.
    Bij amuse 3vorkjes en 1 lepeltje ! Bij navraag was het antwoord, soepje moet je drinken en liep ongeïnteresseerd weg. Vlees was goed maar ze hadden niet gevraagd hoe het gebakken moet zijn, en mijn hertenbiefstuk was wel erg rood van binnen maar wel mals.
    Door het ongeïnteresseerde gedrag van personeel geen nagerecht of koffie meer besteld.
    Mooie zaak met ruim terras aan het plein.
    Leuke locatie en mooie zaak, gezellig terras.

9. Monica Adriaensens

Zeer vriendelijke bediening. Lekker eten en zeer verzorgd!
    Wij komen terug!

10. De vos. R.

Off day? Mooie zaak, maar de kwaliteit van het eten was vandaag onder de maat. De zeetong (€35) was droog en vet. Aan de groente zat geen geur en smaak. Het personeel is erg plichtmatig en straalt weinig plezier uit in het werk. Van een zaak dat zich een restaurant noemt mag je meer verwachten.

11. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant ziet er netjes uit. De gerechten zijn lekker maar niet bijzonder. Standaard groentegarnituur, lichtgele voorgebakken frietjes uit een zak en dergelijke, weinig creatief. Wij vonden het zo'n 20% te duur. Vooral de voorgerechten zijn erg duur. Voor hetzelfde geld kun je elders heel wat luxer en meer bijzonder eten.

12. Voorgerechten van 15 euro is echt heel veel. Voor de rest weinig op aan te merken. Gezellige bediening.

13. Wij hebben een etentje gegeven voor 47 man in de vorm van koud-, warm-, dessert-buffet, wat we aan hebben kunnen passen naar onze wensen. De bediening verzorgde het opscheppen en verliep vlekkeloos. Het buffet was voortreffelijk, en alle gasten waren ook zeer te spreken over de sfeer en de bediening.

14. Met groep van 21 personen gegeten.

Eten was goed. Bediening was minder. De groep kon niet gelijktijdig eten. Erg snel met vragen voor drank ook als een volledig blad omvalt komen ze vragen wat je wilt drinken i.p.v. gevallen bestelling opnieuw te serveren. Iedereen kan iets laten vallen maar opruimen en opnieuw serveren hoort daar ook bij, zonder kosten voor de klant.

Bij vooraf reserveren en afspraken is het ook wenselijk dat de afspraken nagekomen worden.

4,5
  15. De dames hadden weinig zin in klanten schijnbaar. Druk bezig met de tafels te dekken voor de volgende dag. Het voorgerecht werd niet genoteerd. Toen na drie kwartier en twee keer vragen het hoofdgerecht kwam ipv het voorgerecht; hebben we ervoor bedankt en zijn vertrokken.
    Niemand heeft aandacht voor de klanten daar!

16. Zeker slecht getroffen gisteren. Van plezier was niets te merken, laat staan van passie of uitdaging om het ons naar de zin te maken. Nors personeel, kort af, vergaten dingen. Geen vriendelijk woord gehoord. Bier sloeg neer.

Niet handig om bij 'warme voorgerechten' een keuze te zetten voor voor- of hoofdgerecht. Als je geen voorgerecht wilt, sla je dat over. Een tip dus om dit bij de hoofdgerechten te herhalen.

Wij gaan jaarlijks naar 1 orgelconcert en eten dan bij u. Altijd heel goed, maar gisteren? Nee...

17. Wij bezoeken regelmatig Het Bonte Hert en zijn zeer tevreden over hetgeen we aangeboden krijgen.
    Uit het naburige De Klinge brengen we graag een deel van onze vrije tijd door in Het Bonte Hert.

Het eten is er heerlijk en de bediening is oké. De eigenaars slaan regelmatig een praatje met de klanten als de tijd het toelaat, hetgeen zeer klantvriendelijk overkomt. Het personeel doet zijn best om de aanwezigen te bedienen. Kortom we raden iedereen aan om deze zaak eens te bezoeken.

18. Als vaste klant (langer dan 8 jaar) vind ik deze zaak echt de moeite waard! Kom hier echt eens een hapje eten of met z'n tweetjes dineren. De kaart wordt regelmatig aangepast en tijdens het seizoen is er steeds een speciale kaart en wijnen. Ik kom in het Bonte hert een kopje koffie drinken of een hapje eten omdat het er gewoon gezellig is. En met het nieuwe decor is het er nog mooier binnen. De zaakvoerders voelen zich trouwens nooit te goed om een babbeltje te slaan, zelfs de man (kok) niet! Ik vind ze beiden super vriendelijk, samen met het personeel!

19. In vergelijking met andere horeca zaken is de prijsklasse van Het Bonte Hert heel netjes, mooie gerechtjes tegen niet al te veel geld. Deze worden bovendien netjes gepresenteerd, wat niet al te lang duurt. Dit aangevuld met een vlotte en vriendelijke bediening, die goed op elkaar zijn ingespeeld, maakt dit een positieve evaluatie.

Ik heb hier enkele reacties gelezen die niet geheel terecht zijn. Overdrijven is ook een kunst

20. Heerlijk gegeten, een aanrader. De bediening is goed op elkaar in gespeeld. Het kleine voorgerechtje was ook erg lekker. Alleen al voor het restaurant zullen wij zeker een keer terug komen in Hulst.
    Bedankt

21. Jos en Ans van der Linden

Wij komen graag hier eten want de kwaliteit is heel goed.
    De menukaart is divers en verrassend .
    Vooral de vriendelijke bediening en de rustige sfeer trekt ons bijzonder aan.
    Hier geen overheersende muziek maar een prettig niet storend achtergrondgeluid.
    Gewoon een tien hoger gaat helaas niet.

22. vera en jos schipper

Heerlijk gegeten, we waren met zijn vieren. Een koppel had een vleesgerecht en een koppel vis gerecht, vooraf kregen we een proef gerechtje(gratis) en dat was ook heerlijk.
    De bediening was vriendelijk, vrolijk en goed. Zelfs met de hond hadden ze geen probleem, die mocht mee naar binnen. Het restaurant is modern ingericht en er was geen geluidsoverlast van de buren.
    Er is duidelijk aandacht besteed aan de akoestiek. Een fijne avond gehad.

23. Het Bonte Hert is een top restaurant, zelfs een uitgebreid buffet voor een grote groep mensen is geen enkel probleem.
    Super lekker en uitgebreid gegeten, en eten was er meer dan genoeg, lekker wijntje erbij, geweldig!
    Bediening was supervriendelijk er erg
    behulpzaam, ons feestje was helemaal top.
    Het Bonte Hert is een zeer goede aanrader voor uw feestjes in de toekomst.
    Ik wil dan ook graag iedereen van Het Bonte Hert hartelijk bedanken voor deze onvergetelijke avond.

Graag tot ziens en met vele dank, Benjamin.

24. Het eten was goed, alleen sommigen van de bediening mogen wat aan het uiterlijk doen. Voor de rest puik.

25. Super lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Heerlijk gegeten,vlotte bediening,super vriendelijk en mooie keuze uit diverse wijnen.
    Op en top, niks op aan te merken!

27. Na een jaar Hulst niet meer bezocht te hebben zijn we uiteindelijk terecht gekomen in Het Bonte Hert. Mooi vernieuwde zaak met enorm vriendelijk personeel. De voorgerechten waren heel mooi opgemaakt en de borden van het hoofdgerecht waren ontzettend warm, als ook het eten (waar veel horecazaken nog wat van kunnen leren). Voor ons een echte aanrader om zeker en vast nog eens langs te komen.
    Compliment aan de eigenaars, doe zo verder!

28. Samen met mijn vrouw gegeten. Goede vlotte bediening zonder "buiten gewerkt te worden". Voor ons in ieder geval een aanrader.

29. Streng maar rechtvaardig

Het is waar dat het Bonte Hert nog enkele werkpunten heeft, maar welk horecabedrijf heeft dit niet? Er wordt in de branche voortdurend gezocht en geevalueerd, en wie niet waagt, die kan nooit winnen. Af en toe tegen de muur lopen is menselijk.
    De bediening is 90procent van de tijd enorm vriendelijk en gedienstig. Je wordt onthaald aan de deur en krijgt een aantal mogelijkheden wat betreft tafeltjes, of je mag er zelf eentje kiezen. De kaart komt snel en meestal wordt al gelijk gevraagd of je een apero'tje wil. De meisjes nemen de bestelling vlot op en geven zelfs suggesties wat betreft wijn of alternatieven voor gerechten die we tijdelijk niet kunnen bestellen.
    Het eten komt niet zo heel lang na de bestelling. Als het druk is, kan de tijd soms oplopen. Maar wie uiteten gaat, moet leren genieten. Ze vullen de tijd op door hapjes en extra drank te serveren. Het eten is lekker. De presentatie is niet mis, maar een beetje variatie zou welkom zijn. Halfweg de maaltijd wordt gevraagd of alles naar wens is. Je mag altijd aardappelgerechtjes, brood of saus bijvragen.
    De meisjes vragen netjes of alles in orde is en geven wat tijd en ruimte vooraleer ze de nagerechtenkaart aanbieden.
    Achteraf krijg je netjes de rekening en ik heb niet het gevoel dat ik buitengekeken wordt.
    Het eten en de bediening is zeker ok. Ze hebben nog wat werk qua variatie en sommige meisjes kunnen eventueel wat aandacht besteden aan hun voorkomen, maar dit is dan weer mijn kritische mening. De grootte van de zaak maakt het zeker niet gemakkelijk om van elk bord een plaatje te maken of de hele dag je haar in de plooi te kunnen houden.
    Ik ben een praatje aangegaan met een van de vastere klanten. Zij wisten me te melden dat het bonte hert heel veel aandacht heeft voor z'n vast clienteel en altijd bereid is om te praten. De complimenten gaan uit naar de zaakvoerders. Die zouden zich, naar zeggen, nooit 't schoon' voelen voor een praatje. Zelfs de patron doet die moeite wanneer hij even de keuken verlaat.
    Al bij al was het een fijn bezoek. Doe af en toe eens een oogje toe voor foutjes en geef die mensen de kans om echt te slagen en echt hun draai te vinden. Het is tenslotte geen eenvoudige stiel. Dit moeiteloos combineren met een druk gezinsleven is zeker geen eenvoudige klus. Daar doe ik mijn hoedje voor af, chapeau.

30. Ben er van het weekend wezen eten en het was erg lekker !

De tent zat vol maar je kwam niets te kort aan service en niet lang moeten wachten op het eten, echt een aanrader voor een gezellig avondje.

31. jane mayland

Mooie zaak geworden, nu nog een andere kok en jullie hebben het mooiste restaurant van hulst. Het eten is geen restaurant eten sorry, zit zelf al 40 jaar in de horeca.. frieten uit de supermarkt, varkenshaasje niet vers gebakken, te droog, waarschijnlijk voorverpakt en in de warmwaterbak. Jammer. De sliptongen zijn niet te eten.
    Dit is een kok met geen inspiratie, bloemkool en wortelen zo uit het water op het bord.. geen smaak, geen geur, jammer.
    Kom nog altijd voor jullie uiensoep die is perfect.
    De bediening kan beter, bepaalde mensen binnen jullie bedrijf weten niet wat klantvriendelijk is. Als er iets is wat niet goed is neem je het mee terug, rekent het niet aan of breng je iets anders, maar er word je gezegt ok en dat was het. Jammer. Dus over het algemeen mooie zaak, nu nog een kok op niveau die deze zaak waardig kan maken. Mensen luister naar je recensies en dan komt het allemaal goed. Nog veel succes.

32. ik ben daar geweest en ik moet zeggen het eten is kant en klaar. en bediening zien er niet echt bepaalt vrolijk uit. en het duurde best wel lang voordat ik mijn eten kreeg. nee voor mij was dat de laatse x dat ik daar ben geweest

3,5
  33. Inmiddels meerdere malen gegeten hier. Restaurant is mooi en sfeervol opgeknapt, personeel zeer vriendelijk.
    Het eten is goed, lekkere vis gerechten, eenvoudige maar lekkere wijn en de juiste prijs kwaliteit verhouding.

Wanneer je, zonder poespas, in een ongedwongen sfeer lekker wil eten is het hier goed vertoeven.

34. Engels

wat een mooi, sfeervolle en rustieke zaak geworden. Mijn vrouw en ik zijn het afgelopen jaar niet meer in Hulst geweest. Maar met trots kijken we terug naar de fantastische avond. We hebben overheerlijk gegeten en de bediening was top! De eigenaars hebben passie voor hun zaak. Doe zo verder u mag er trots op zijn!

35. Danny Loir

36. Binnenkomst goed, mooi geworden na de verbouwing en waren zeer benieuwd naar het eten.
    voorgerecht salades zagen er redelijk uit maar bij het hoofdgercht ging het mis met 3 varkenshaas en een struisvogelbiefstuk die voor ons een varkenshaas was en niet wisten wat hertenbiefstuk was.Verbazing alom zal na de verbouwing zijn een beetje inkomen. mooie zaak ,maar het eten en opmaak niet meer van deze tijd, hadden hier tijdens de verbouwing aandacht aan moeten besteden .....kan nog!!!!

37. Het Bonte Hert ... Wauw ... Wat een geweldige topzaak geworden, grote complimenten aan de eigenaars. De verbouwing heeft echt resultaten afgeworpen. Het personeel altijd goed gehumeurd en netjes tegen de gasten, en de sfeer is echt helemaal top, we voelen ons echt ''thuis'' als we bij Het Bonte Hert zijn. Het eten was helemaal geweldig en super mooi geserveerd, en dan ook nog op voorverwarmde borden, en niet lang moeten wachten op ons eten ... met een lekker wijntje erbij ... onze avond kon niet meer stuk. De volgende keer dat wij weer uiteten gaan is het toch echt weer bij Het Bonte Hert.

Bedankt voor een geweldige avond. Groetjes en tot een volgende keer ... M & M.

38. Vera van Leuven

Bij deze een ervaring rijker, een goede service, lekker eten, een warm onthaal en ook een mooie keuze uit diverse mooie wijnen die nu per glas worden aangeboden dat voor ons wel belangrijk is i.v.m. autorijden.

Je kent Het Bonte Hert van vroeger niet meer terug, zeker een aanrader.

39. Zeer teleurstellende avond gehad op tweede kerstdag. Bij binnenkomst was de ontvangst slecht. Geen hulp bij aannemen jassen. Geen begeleiding naar tafel. Niets persoonlijks...

Vervolgens begon de serveerster druk uit te leggen wat allemaal niet meer voorhanden was. Op kerstdag verwacht je toch dat je arrangement vam 42 euro compleet is. En dat we als gezelschap van 10 personen maar drie verschillende voorgerechten mochten kiezen.

De kwaliteit van het eten is matig. De vissoep was niet te eten. Acht van ons hebben ons bord (minus twee lepels) compleet laten staan. Simpele amuses uit de frituur, droge parelhoen, etc. Ergste van alles was het toetje. Deze sneeuwpop van ijs kwam rechtstreeks uit de plus supermarkt! Echt letterlijk! M'n nichtje van 14 herkende het meteen.

Na afrekenen ook geen persoonlijk afscheid. Je vraagt je af of deze mensen een horecaopleiding hebben gevolgd. Verdient geen naam restaurant, eerder bistro.

3,9
  40. Jip

41. Vanderstichele Monique

Onlangs in het Bonte Hert lekker gegeten.

Prijs kwaliteit was zeer goed, vriendelijke bediening.

Voor herhaling vatbaar.

Tot de volgende keer.

Vanderstichele Monique.

42. Kees Sluyter

Super restaurant, goede bediening, lekker eten en een hele goede prijs voor die massa eten wat we daar kregen.

43. Lekker eten, leuke bediening en heel betaalbaar voor zowel een snack als voor een uitgebreid etentje. Zeker een aanrader voor iedereen die Hulst een bezoekje brengt.

44. Ik heb afgelopen zaterdagavond gedineerd bij het bonte hert.

De service was goed, al onze wensen werden goed vervuld.

Het is zeker een aanrader, ze zullen ons zeker nog terug zien!

45. Fam Lamers

Helaas kan ik niets goeds zeggen over dit restaurant, we hebben hier een hele slechte ervaring opgedaan. De eerste indruk van het restaurent is dat het oubollig is ingericht. Maar dat is een keuze van de stijl, hier kun je over twisten.
    Na aan het tafeltje te hebben plaats genomen en de bestelling is opgenomen moet je vrij lang wachten. In die tijd heb je ruim de tijd om rond te kijken. Wat dan opvalt is dat het niet schoon is, het tafellaken was waarschijnlijk niet vervangen en de servetten mochten wel eens een kookprogrammawas. Uiteindelijk kregen we dus het eten. Mijn vrouw had een sliptong besteld en ik had een vleesgerecht besteld. De manier hoe het opgediend was zag er rommelig uit, groente moest je zoeken.

Sliptong smaakte helemaal niet, de sliptong was niet gefileerd zoals het hoort en de ene graat na de andere graat. Het leek of deze opnieuw was warmgemaakt in de magnetron of dat het geen verse vis was. Toen ze vroeg of alles naar wens was is er duidelijk gemaakt dat de sliptong niet smaakte en dat deze niet goed bereid was (we eten regelmatig sliptong maar deze was echt niet goed). Dit was de manier hoe ze het bereiden, als we het gefileerd wilde hebben moesten we dat van te voren zeggen. Uiteraard is de sliptong niet verder opgegeten. De vraag of ze een andere gerecht wilde hebben, dit voorstel hebben we afgewezen. Als het niet smaakt heb je al gegeten en gedronken. Het vleesgerecht zou een 5 krijgen, was niet uitzonderlijk, maar ook niet slecht, weinig groente en slordig opgediend. Het nagerecht hebben we niet genomen, we wilden zo snel mogelijk weg.
    Het ergste vind ik dat ze ook nog alles in rekening hebben gebracht. Er is geen enkele tegemoetkoming gedaan om iets van de rekening te schrappen. Als deze mensen een beetje zakelijk inzicht hadden waren op z'n minst de drankjes niet in rekening gebracht.

Wij zijn heel erg teleurgesteld in dit restaurant en zullen dit restaurant zeker niet aanbevelen

46. Slechte ervaring mee. Laat je dubbel betalen voor extra portie spareribs, nadat er onduidelijkheid was over "onbeperkt spareribs eten.

Kwaliteit van spareribs was slecht.

2,2
  47. gezellig uit eten voor een redelijke prijs, dat kan hier zeker. Kwaliteit van het eten is goed, niet al te prijzig. Uitgebreide menukaart. Bediening laat soms wat te wensen over maar is meestal ook naar behoren. groentegarnituur is inderdaad bij alle gerechten hetzelfde. dit is een minpunt.

48. Stef Weyne

Gezellig etentje met 2 volwassenene en 3 tieners? Vergeet het: enkele gerechten niet beschikbaar, maar dat wordt pas verteld nadat de drankjes geserveerd zijn. Twee kinderen stellen zich tevreden met spaghetti,wat enkele minuten later ook niet becshikbaar blijkt. De gebakken paling met champignons blijkt uit frituurpan te komen. Alle gerechten geserveerd met dezelfde smaakloze groenten. Prijzen van een goed restaurant,kwaliteit van een derderangsfrituur.

1,3