in Nederweert

Restaurant in het oudste horecabedrijf van Limburg

1. Geachte heer & mevrouw bhtr,
    Het is voor ons erg jammer om achteraf via eet.nu te lezen dat uw diner in Bi-j Siem niet geheel naar wens is geweest. De walnootjes die abusievelijk niet bij uw perensalade waren geserveerd zijn immers direct nageserveerd. In het geval u bij het hoofdgerecht (op de vraag van onze gastvrouw) had aangegeven dat het niet naar wens zou zijn, hadden we graag meteen naar een goede oplossing (lees: alternatief gerecht) gezocht, naar uw tevredenheid. Wij vermoeden voorzichtig dat u een bericht heeft geplaatst om een andere reden. U wilde zondagavond graag een kassabon ontvangen met de (fiscale) datum van maandag of dinsdag. Toen bleek dat het kassasysteem uw datumwens niet kon uitvoeren is uw humeur ten negatieve omgeslagen, wat u verbaal erg duidelijk heeft gemaakt aan onze (geschrokken) gastvrouw. Met 2 dagen later uw geprikkelde (onheuse) recensie als gevolg. Kunnen we binnenkort wellicht een kop koffie met elkaar drinken om de pijn uit de lucht te nemen? mvrgr Hendrik-Jan & Eva info@bi-jsiem.nl (0495) 622 001