1. Op vrijdag de 28e voor de zoveelste keer pannenkoeken in Westendorp gegeten. Tot nu toe altijd perfect, maar deze keer zag het bord met de bestelde "wildpannenkoek" er niet uit!!!!
    De pannenkoek op zich was perfect, maar langs de rand lag een "berg" rauwkost van tomaat, wortel, augurk, komkommer en witte kool, zonder dressing. Absoluut geen combinatie bij wildragout.
    Op de pannenkoek lag zeggen en schrijven één halve abrikoos met wat gelei erin, was op zich heerlijk, maar wel erg weinig. Waarom niet wat meer abrikoos en de rauwkost weglaten???
    Erg jammer.

1. Beste Wim,

Inmiddels doen wij onze verse zelfgemaakte rauwkost mix, die bij o.a. deze wildpannenkoek hoort, in een schaaltje met dressing bij de pannenkoek en krijgt u geen halve abrikoos, maar een halve perzik met ruim preisselbeeren-gelei op uw pannenkoek.

Dank voor uw reactie, hierdoor kunnen wij de kwaliteit van ons restaurant blijven verbeteren.