1. 't Pannekoekhuis

2. 't Pannekoekhuis

Hoenderloo

't Pannekoekhuis Westendorp heeft nog geen foto toegevoegd

1. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft gereageerd op een recensie van 't Pannekoekhuis

Hartelijk dank voor deze mooie recensie familie Tankink! Graag tot een volgende keer.

2. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Hartelijk bedankt L. Fiering voor deze recensie. Fijn dat u heerlijk gegeten heeft! Zoals wij ook per mail hebben laten weten, hebben wij al met onze serveerster gesproken, het zal niet meer voorkomen.

3. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Hartelijk bedankt G.B.W. te Grootenhuis voor deze mooie beoordeling!
    Daar doen we het voor, om onze gasten tevreden naar huis te laten gaan!
    Graag tot een volgende keer.

4. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Beste Jennifer, wat jammer dat u niet tevreden was over de bediening.
    Wij gaan dit met ons personeel bespreken. Helaas kunnen wij niet uit uw bericht opmaken wanneer u precies geweest bent en aan welke tafel u gezeten heeft. Waarschijnlijk heeft u zondag 25 maart jl. bij ons gegeten.
    Toen was het ook onverwacht extreem druk! Dan kan het gebeuren dat het wat langer duurt voordat u de pannenkoeken krijgt.
    Geen enkele gast wordt bij ons genegeerd, als u aangeeft bij de bediening dat u nog wat wenst, even uw hand opsteekt eventueel, reageert er altijd wel iemand.
    Heel vervelend dat u zo ontevreden was, dat u hier een nare recensie over moest schrijven op eet.nu. Wij horen dat liever gelijk van onze gasten en mocht het lastig zijn om te zeggen tegen ons, dan kunt u ons ook altijd per mail bereiken (info@pan-west.nl).
    Nu kunnen wij er niet meer voor zorgen dat u tevreden de deur uit gaat.

5. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Hartelijk dank voor uw feedback Fabienne Meinen!
    Wij serveren warm stokbrood met kruidenboter en soms moet de oven nog voorverwarmd worden, dan duurt het iets langer. Toch gaan we kijken of we hier wat aan kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt en fijn dat de pannenkoeken lekker zijn.

6. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Hallo Bianca, hartelijk dank voor deze mooie recensie. Jammer dat de cijfers niet ingevuld zijn maar fijn dat het een prettige ervaring was. Graag tot een volgende keer.

7. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Stephanie hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier worden wij ook blij van!

8. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Dank je wel Stef Beumkes voor deze mooie recensie!

9. Kevin Veldhuizen

Een jong maar dynamisch team. Allemaal vriendelijk en netjes. Personeel weet om te gaan met drukte. Heerlijke pannenkoeken, rijkelijk belegd. Keuze uit allerlei ingrediënten. Kindvriendelijke speelplaats.
    Een top restaurant! Zeker een aanrader voor jong en oud

10. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Wat een mooie recensie!
    Hartelijk bedankt Kevin Veldhuizen!
    Fijn dat u zo tevreden over ons bent, worden we gewoon een beetje verlegen van.

11. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Wat leuk om na zo'n negatieve recensie van ene Ria, deze mooie recensie te zien.

Hier doen we het voor!
    Fijn!

Graag tot een volgende keer.

12. Elly Gerritsen

Zaterdag met man en dochter een heerlijke pannenkoek gegeten!
    Op verzoek een plaatsje aan het raam, zodat we met z'n 3-en heerlijk rustig konden eten. Heerlijke. Countrypannenkoek gehad, en ook de rest van het gezelschap heeft genoten van hun keuze. De keuze op de kaart is zo groot dat we nog weer terugkomen om een van de andere pannenkoeken te proberen. Vriendelijk geholpen en bediend!

13. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Vandaag kregen we via Eet.NU een melding dat er een recensie geplaatst was door u. Jammer dat we dat pas 11 dagen later door krijgen en dat u uw ongenoegen op deze manier denkt te moeten uiten.
    U had ons ook via ons eigen mailadres of telefonisch kunnen benaderen, of gelijk bij uw bezoek uw ongenoegen bekend maken, dan hadden we er misschien nog voor kunnen zorgen dat u tevreden ons restaurant verliet.
    Deze recensie geeft aan dat u totaal niet tevreden bent. Natuurlijk kunnen wij uw ervaring niet meer terug draaien maar we hadden misschien nog een oplossing kunnen bedenken om u tevreden te stellen.
    Wij werken met mensen en helaas, ook ons personeel maakt wel eens fouten. Dat het jong en ongeïnteresseerd personeel is, is absoluut niet waar. Maar ieder heeft het recht op zijn eigen mening.

14. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Fijn dat het volgende bezoek goed bevallen is!
    We hebben inderdaad niet gemerkt dat u ons opnieuw bezocht heeft.

Zoals al gezegd tijdens ons telefoon gesprek, normaal gesproken gaan onze gasten tevreden de deur uit, dat is voor ons het aller belangrijkst.

Jammer dat de recensie niet meer aangepast kan worden, maar dat wisten we al.

Tot de volgende keer!

15. stef beumkes

Vandaag dit restaurant bezocht. Niet veel parkeerplaats, maar we waren nog vroeg. Leuk ontvangen en naar de tafel gebracht. De menu kaart is een beetje afwijkend. Er wordt uitgegaan van een pannenkoek naturel, en de lijst laat de bij betalingen zien. De sfeer is leuk, evenals de bediening. Ziet er leuk uit, en heeft een leuk sfeertje. Kennelijk is afhalen ook mogelijk. De prijs is oké.

16. We begrijpen niets van de lage waarderingen, gewoon een lekker gezellig pannekoekenrestaurant met prettige en vlotte bediening!!!

17. We hebben heerlijk gegeten en de kids kunnen daar heel leuk spelen, ze hebben een grote speel plek zodat je zelf lekker rustig kunt zitten.

18. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Heel vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad in ons restaurant.

Het kan altijd gebeuren dat een pannenkoek niet helemaal gaar, of iets de donker is geworden omdat wij ambachtelijk bakken.
    Toch zijn uw pannenkoeken beide keren gebakken door onze vaste kok die al 21 jaar bij ons in dienst is en dus navenant ervaring heeft met het bakken van de pannenkoeken.
    Als er echter ingrediënten in een pannenkoek zitten die veel vocht bevatten, lijkt de pannenkoek soms voor de gast niet gaar. Wij denken dat dit bij u het geval is.

Soms hebben wij te maken met gasten waarbij je het nooit goed kan doen. Helaas is dit bij u ook zo. Heel jammer dat u uw gal spuit op een dinner-site als recensie en het niet op kan lossen met ons zelf.

Gelukkig zijn er heel veel mensen die onze pannenkoeken wel waarderen en regelmatig terug komen, al 22 jaar lang.

U kunt altijd contact met ons opnemen, zodat wij uw nare gevoel kunnen bespreken en eventueel nog op kunnen lossen. Want ook wij willen dat iedere gast tevreden ons restaurant verlaat.

Met vriendelijke groet,
    André Oldenburg en Geralda Rubens
    't Pannekoekhuis Westendorp

19. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto

Beste Wim,

Inmiddels doen wij onze verse zelfgemaakte rauwkost mix, die bij o.a. deze wildpannenkoek hoort, in een schaaltje met dressing bij de pannenkoek en krijgt u geen halve abrikoos, maar een halve perzik met ruim preisselbeeren-gelei op uw pannenkoek.

Dank voor uw reactie, hierdoor kunnen wij de kwaliteit van ons restaurant blijven verbeteren.

20. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft 't Pannekoekhuis toegevoegd als favoriet restaurant
    Doetinchemseweg 175 Westendorp
  21. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft 't Sprookjeshof toegevoegd als favoriet restaurant
    Maasdijk 12 Appeltern
  22. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft Recreatiepark Sevink Molen toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Grill
    Meddoseweg 40 Winterswijk
  23. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft Pannekoekhuis Strijland toegevoegd als favoriet restaurant
    Groenestraat 1 Rheden
  24. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft De Heikamp toegevoegd als favoriet restaurant
    Hengeloseweg 2 Ruurlo
  25. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft 't Hoogstraatje toegevoegd als favoriet restaurant
    Hoogstraat 3 Nijmegen
  26. 't Pannekoekhuis Westendorp's profielfoto
    't Pannekoekhuis Westendorp heeft De Langenberg toegevoegd als favoriet restaurant
    • Broodjes
    Arnhemseweg 120 Ede