1. Als ex-horecaman ben ik niet snel tevreden en erg kritisch op alles. Afgelopen zaterdag wezen eten ( wel reserveren!) en ik moet toegeven dat het voortreffelijk heeft gesmaakt. Gekozen voor buffetmenu van 5 gangen waarbij je voldoende en gevarieerd kunt kiezen. Proportionering goed, je moet je best doen om alles op te krijgen. Opmaak ( maar dat is persoonlijk) vond ik wat minder, en omdat er 3 gerechten tegelijk worden geserveerd kwam het voor mij een beetje rommelig over. Huiswijn van een goede kwaliteit en prima op temperatuur. Bediening en aandacht goed, daar kan menig restaurant nog van leren. Ook deze avond terwijl het vol zat. De tijden tussen de verschillende gangen zijn goed gekozen; je kunt even je smaakpapillen laten rusten.....Salade was supervers, niet voorgesneden. Vlees en vis van een goede kwaliteit en de entrecote die ik "rood"had besteld, was ook "rood". Dessert van frambozenbavarois, passievruchtenijs met ananas en een mousse van witte chocolade maakten de avond compleet af.