ma vanaf 11:00

1551935495 86
1561442026 87
1675520402 86

1. wilma moens

Heel fijn… allemaal positief, lekker eten en top personeel… ze nemen alle TIJD voor je en je vergeet er de tijd…

2. Paul van Rijssel

3. Fam. v.Straten

Even weg van het hectische Zeeuwse toerisme. In alle rust heerlijk dineren met zeer vriendelijk personeel.

4. Thea se Regt

De Tijd is een gezellig en goed restaurant, er wordt aan je wensen voldaan, zelf heb ik coeliakie, geef dit door en wordt prima geregeld. Bediening is uitstekend ondanks de drukte is er toch persoonlijke aandacht, super

5. Het fijne aan "De Tijd" is, dat hoe vol het ook is, je toch ruim zit.
    Nooit bij het opstaan de kans dat je iemand die achter je zit klem zet!
    Maar in een restaurant kom je om te eten, en dat kan hier, geen poespas en je verlaat het pand zeker niet met het gevoel dat je nog even moet bijtanken langs de snelweg....

Het personeel en eigenaar weten een hartelijke sfeer te scheppen en de maaltijd wordt vlot geserveerd.

Het terras voor de deur nodigt bij lekker weer uit tot een lange na-zit!

6. We hebben heerlijk gegeten, voelden ons echt gast. Wij hadden een tafel buffet arrangement voor 2 personen. Bij elke gang werd keurig uitgelegd wat wij kregen. Zeer vriendelijk personeel, waardoor je je echt gewaardeerd voelde als gast. Het eten was echt heerlijk en met zorg op het bord cq schaaltje bereid. Een echte aanrader.

7. Henk 20 punten

Op 2e pinksterdag zijn wij naar deze brasserie geweest en hebben het buffet tafelen gekozen. Voorwaar een uitstekende keuze, want je krijgt dan een soort kleine afspiegeling van de menukaart. De kwaliteit is zeer goed en het gebodene werd door de bediening op een prettige wijze toegelicht. Het betrof 5 gangen en alles was in ruime mate voorhanden. Voldaan en met een goed gevoel gingen we weer huiswaarts. Zeker aan te raden.

8. De laatste dag van januari gegeten in de Tijd. Na een vriendelijke ontvangst hebben wij de kaart doorgelezen. Wij hebben gekozen voor het buffet tafelen. Na een prima uitleg van de serveerster over de werkwijze onze keuzes gemaakt. Een vijf gangen diner helemaal zelf samen gesteld.
    Complimenten dat de smaken en hoeveelheden zo perfect op elkaar zijn afgestemd. Wij hebben de gehele avond ontspannen en in een gezellige sfeer zitten dineren. En als grootste verrassing het bedrag dat wij aan het einde van het diner hebben afgerekend.

9. Wendy en daniel

Tijdens de vakantie in westkapelle hier heerlijk gegeten. Zijn hier zelfs meerdere keren wezen eten. Fijne vlotte bediening en ze hebben hier nog echt tijd voor je. Het eten is ook verrukkelijk. Het geitenkaasje en de zalm is zeker aan te raden! Als we in de buurt zijn komen we hier zeker weer aan.

10. Johan 115 punten

Menu Tijdloos: heerlijke tomatensoep met brood, kabeljauwfilet met saus, gebakken aardappels en frites, groente en salade. Geen nagerecht genomen, omdat we al vol zaten. O ja, en een lekkere amuse vooraf! Dat krijg je hier altijd. Vriendelijke bediening. Mooie inrichting. Fijne muziek.

11. Afgelopen weekend heerlijk gegeten hier. Uitgebreide kaart met veel verschillende gerechten en daarnaast uitermate vriendelijke bediening. Aanrader!

12. Ik vond het zelf allemaal wat vlak en niet heel spannend. Bediening was zeer vriendelijk.

13. Kees Schepers

Modern en sfeervol aangeklwed, hertenbiefstuk was heerlijk en bediening was netjes en aardig! Heb er genoten.

14. Erg lekker gegeten, bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Super tent!

15. Lekker eten

16. Gisteren heerlijk gegeten. Volle zaak, maar alles was goed. Eten prima, goede prijs. Bediening correct. Tot de volgende keer...

17. Alma 20 punten

Heerlijk gegeten bij 'de Tijd". Het was erg gezellig op het terras. We hadden stokbrood besteld maar dat was niet op de bestelling terecht gekomen. Keurige verontschuldigingen daarvoor. Hoofdgerechten waren echt verrukkelijk en meer dan genoeg. We hopen hier nog eens terug te komen.

18. Op 15 oktober 2012,11.55 uur, heerlijk gegeten, alsof het dinertijd is. 1x kroket friet voor de kleine en 2 x tijdloosmenu voor ons. Een herhaling waard voor ons 3en.
    2 personen bedienend en vol terras, maar met een snelheid, fantastisch. In de buurt? Zeker daar eten!

19. Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Wij hadden gekozen voor het buffettafelen. Leuk concept waarbij je zelf je 5-gangenmenu kunt samenstellen. Leuk was dat ook dit menu aangepast was aan het seizoen, zo konden we onder andere kiezen voor een pompoensoepje en een wildstoverij. Een tip is om wel de tijd te nemen voor het menu, want het is erg veel. Maar wel erg lekker dus de moeite waard!
    Het is een erg mooie, nette zaak met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader, maar ik zou wel even reserveren want het is er altijd erg druk in het weekend.

20. 19/08/2012 gegeten.

Prima locatie voor een goede maaltijd in een gezellige sfeer. De bediening is erg vriendelijk. De service is uitstekend. Zeker een aanrader.

21. 04082012 gedineerd met zn tweeen. Prijs/kwaliteit is hier in balans. Entrecot met pepersaus was van uitstekende kwaliteit. Mijn vrouw had een visschotel met 5 soorten vis. Garnituur was divers. Bediening was top, alle bediening was zeer service gericht en heel vriendelijk (inclusief de eigenaar) Menukaart biedt een mooi assortiment met verschillende soorten menu's.
    Een echte aanrader.

22. Heerlijk gegeten in Westkapelle en de bediening was echt super. Onze complimenten! Vaak krijgen we in een restaurant te maken met ongeïnteresseerde vakantiekrachten die er geen benul van hebben wat er allemaal op de menukaart staat en wat de inhoud van de gerechten is. Zij komen enkel om geld te verdienen. Bij De Tijd is hier gelukkig totaal geen sprake van. Keurig en zeer vriendelijk personeel.
    Eten en drinken was uitstekend. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!

23. Wij hebben hier 1e paasdag gegeten. Dit is ons zeer goed bevallen. Het eten was top! En eindelijk ook weer eens een bediening gezien die met een glimlach aan tafel verschijnt en dat oprecht meent. Ga zo door! Zodra wij weer de tijd hebben, zien jullie ons weer verschijnen. Wij hebben genoten! Groetjes J&M

24. ronald en wilma

Afgelopen zondag een heerlijke eetbeleving gehad. Wat je al niet kan doen met het motto 'de tijd'. Je eet hier niet alleen prima, je snuift gelijk een stukje cultuur op. De zaak is een en al sfeer en er is bewust gekozen voor voldoende ruimte tussen de tafels. De gastheer/vrouw zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt.

25. Wij hebben op zaterdag 17 sept hier gegeten( wel van te voren gereserveerd). We hadden iets gevonden, maar we hadden dat verkeerd gelezen. Toen kwam de ober en die legde het concept ons uit en dat zou een avond worden met allerlei gerechten( naar keuze) en een avond uit.
    Nou de ober had niets te veel gezegd.
    Alle gerechten waren heerlijk.
    Alles goed, ze vroegen ( niet over dreven) of het goed was , maar ze hadden alles goed in de gaten.
    Als besluit een heerlijk toetje, maar veel te groot.

26. Eten bij De Tijd is voor ons altijd een feest.

We komen er elk jaar een paar keer en genieten van de vriendelijke bedienig, de bijzonder lekkere menu's en wat zou je denken van het Ananas ijs!

Het is voor ons altijd echt "uit eten zijn" bij De Tijd.

27. Als ex-horecaman ben ik niet snel tevreden en erg kritisch op alles. Afgelopen zaterdag wezen eten ( wel reserveren!) en ik moet toegeven dat het voortreffelijk heeft gesmaakt. Gekozen voor buffetmenu van 5 gangen waarbij je voldoende en gevarieerd kunt kiezen. Proportionering goed, je moet je best doen om alles op te krijgen. Opmaak ( maar dat is persoonlijk) vond ik wat minder, en omdat er 3 gerechten tegelijk worden geserveerd kwam het voor mij een beetje rommelig over. Huiswijn van een goede kwaliteit en prima op temperatuur. Bediening en aandacht goed, daar kan menig restaurant nog van leren. Ook deze avond terwijl het vol zat. De tijden tussen de verschillende gangen zijn goed gekozen; je kunt even je smaakpapillen laten rusten.....Salade was supervers, niet voorgesneden. Vlees en vis van een goede kwaliteit en de entrecote die ik "rood"had besteld, was ook "rood". Dessert van frambozenbavarois, passievruchtenijs met ananas en een mousse van witte chocolade maakten de avond compleet af.

28. Rick en Claudia

We waren een nachtje in Westkappele en hebben op de telefoon een restaurantje gekozen. Nou, ik kan jullie zeggen het was uitstekend! Wij hadden gekozen voor 5-gangen tafelbuffet en dat was voortreffelijk! Ze hadden alle gerechten zelf gemaakt en dat konden wij proeven! Een echte aanrader, want de timing van het eten pas perfect en de bediening was erg attent. Wanneer wij weer in de buurt zijn, gaan wij zeker naar De Tijd.

29. Nicole Rochtus (België)

Hebben hier uitstekend gegeten op de slechtste zomerdag van 2011!

Het tijdsmenu aan 22 euro is schitterend, de bediening is buitengewoon goed (vriendelijk en juist getimed). Bravo!

30. Wij hebben er al verschillende keren super lekker gegeten.

Héél eerlijke en correcte bediening.

Als we in Westkapelle zijn nemen we tijd, voor De Tijd.

Doe zo verder.

31. Vorige week hier heerlijk gegeten op het terras. Erg mooi terras. Je zit onder de druiven. Het eten was erg lekker. Vooraf een stokbroodje en als hoofd een lekker stukje zeebaars met scampi's. Heerlijk wijntje erbij en we hadden een topavond. Goede service!

32. Zondag 6 maart hier wezen eten.

We kwamen binnen en we werden erg goed en vriendelijk ontvangen!

We bekeken de menu-kaart en dat zag er goed uit. Veel keuze!

Ik had als voorgerecht koninklijke pasta.

Scampies waren heerlijk en de pasta was ook prima!

Als hoofdgerecht had ik entrecote en die was echt uitstekend gebakken! Complimenten aan degene die het bereid heeft!

Minpuntje was wel dat spa blauw gewoon een flesje was en spa rood niet?! Postmix?!

De wijnen waren redelijk.

We komen voor deze bakkunsten zeker terug!

33. Erwin 11438 punten

De Tijd is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.

Het eten is goed maar niet uitmuntend. Wel voldoende keus. We hebben tafelbuffet genomen. Vijf gangen met verschillende gerechten (tapas op zijn Nederlands?).

Op die manier krijg je wel veel verschillende gerechten/smaken.

Als klapper zou de vierde gang moeten komen met de hoofdgerechten. Dit was helaas geen klapper. Beter dan "goed gesmaakt" kan ik niet gaan.

De saus bij de entrecôte met mozzarella en rucola smaakte bijna hetzelfde als die bij de varkenshaas-medaillons met champignonsaus.

Bij het nagerecht was babbelaarparfait met apart geserveerde bosvruchtencompote, wel heerlijk!

6,7
  34. Vriendelijke en vlotte bediening.

Eten lekker en leuk geserveerd.

Gevarieerde menukaart met leuke en lekkere verrassingen.

Absoluut aanrader.

35. Sfeervolle entourage, erg vriendelijke bediening en prima gepresenteerd en smakelijk eten.

36. Wij zijn gisteren wezen eten bij De Tijd. Mijn vriend had als voorgerecht een mosselpannetje op Spaanse wijze en ik had de tomatensoep. De mosselen smaakten volgens mijn vriend erg goed. Mijn soep ook, maar was echt een belachelijk grote kom. Dat mag wel iets kleiner. Hoofdgerecht was voor mijn vriend ossehaaspuntjes met spek en ik had het vlees trio. Het was allemaal erg lekker en vooral heel mals, alhoewel de ossehaaspuntje iets meer rose mochten van mijn vriend. Het was ook erg netjes opgemaakt.
    Voor het dessert had mijn vriend het chocolade trio en ik had het kaasplankje. De taart en het ijs smaakten goed, alleen de mousse was heel erg vet en niet luchtig genoeg. Erg jammer. Mijn kaasplankje was heel lekker, maar niet uitgebreid. Ik heb ooit in een ander restaurant veel meer verschillende kaasjes gehad, en dat vond ik toen geweldig.
    Maar voor de rest was alles keurig in orde en hebben we echt heerlijk gegeten. Complimenten aan de chef! We komen hier zeker nog een keer eten!

37. We hebben gisteren in De Tijd gegeten.

Het is een gezellige sfeer.

Heel vriendelijke bediening.

Het eten is zeer goed en lekker.

Het zat 's avonds gewoon vol, maar ze maken toch nog een praatje.

Het was gisteren gewoon een fantastisch dag.

Het is een aanrader.

38. We hebben er lekker gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening. Zeker een volgende keer waard!

39. Gisteravond hebben wij hier gegeten. We hebben erg lekker gegeten en genoten. Ondanks dat het erg druk was, had de bediening tijd voor je. We komen zeker nog een keer terug.

40. Wij hebben 15 januari bij de Tijd gegeten. Het eten was fantastisch en erg lekker, het zag er heel gezellig uit op je bord. De bediening was erg goed, ondanks dat het die avond erg druk was hadden ze alle tijd voor je en kon er zelfs een gezellig praatje vanaf. Als we weer in Zeeland zijn gaan we zeker daar weer eten. Dus hopelijk tot snel.

41. Helaas tegenvallend, het duurde allemaal erg lang. Bediening niet echt vriendelijk.

Lang op het eten moeten wachten.

Geen aanrader.

4,1
  42. Als wij in Zeeland zijn eten we vaak in rest. De Tijd.

Vriendelijke mensen en heerlijk eten.

We kijken al weer uit naar de volgende keer!

43. Prima tent, zeer goede bediening, hebben nog tijd voor je.

Leuke, strakke inrichting.
    Buffettafelen is heel leuk om te doen.

Hebben hier al meerdere keren gegeten en elke keer weer tevreden huiswaarts gekeerd.

44. Fantastische tent.

Buffettafelen is een aanrader, maar wel als je veel, veel, veel kunt eten.

Uiterst vriendelijke bediening. Ze nemen er lekker de tijd voor. Eten zag er fantastisch uit en was heerlijk.

Niets op aan te merken, ga zo door!

45. Twee keer gegeten, bediening zeer vriendelijk en correct!

5-gangen diner is een aanrader, als je de tijd hebt.
    Beide keren perfect verzorgd en heerlijk gegeten.

46. Niels 706 punten

Mooie tent met nette inrichting.

Eten is wel aardig.
    Kok kookt een beetje smaakloos en gebruikt weinig zout.

Bediening kort van stof, beetje nonchalant.

Dit kan echt veel beter.

5,7