1. Vandaag gegeten bij De Beren Roosendaal. We hadden Chateaubriand besteld. Het kwam aan-een-stuk op een plank. Ik vroeg of de kok dat niet in stukken wilde snijden, maar het werd altijd zo gebracht en ik had toch een steakmes(je). Ik heb vaker chateaubriand gegeten, maar ik ben nog nooit zo behandeld. Uiteindelijk na veel aandringen werd een mes uit de keuken gebracht en kon ik het zelf in plakken snijden. Het was lekker, maar bij het afrekenen bleek de prijs niet zoals op de site en op de menukaard vermeld € 55,- maar werd € 60,- in rekening gebracht. Ze zeiden dat dat kwam omdat we er met z'n tweeën van gegeten hadden, duhhh... het eten was lekker, maar de bediening slecht. Wij komen hier nooit meer.

6,3

1. Ik persoonlijk vind het juist fijn dat ik het zelf kan snijden , dan blijft het langer warm.