1. Na een tijdje hier weer gaan eten. Het is helemaal veranderd. We kregen maar de helft van wat we besteld hadden. Vooral de luxere sushi’s kwamen niet door.

We werden aan een klein tafeltje midden in de ruimte gezet waar de airco precies boven zat. De bestellingen kwamen erg laat en we kregen niet alles.
    Wij bestelden een Fristi en kregen deze warm geserveerd. Ook de kwaliteit van de sushi was niet best. Was allemaal erg zout. Ook was een van de garnaal sushi’s zeer pittig terwijl zit niet op het menu stond (bij andere pittige sushi staat dit wel aangegeven).

Naast ons zat een familie van ongeveer 15 mensen. Dit leek familie van de eigenaar te zijn aangezien zij niet via de website bestelden maar gewoon bestelden bij de bediening. Zij kregen dan ook zeer snel hun eten en drinken en in grotere porties. Het was een beetje een rare en ongemakkelijke situatie.

Na twijfel of we iets moesten zeggen maar gewoon betaald en besloten nooit meer heen te gaan.

1,1