1. Melanie

Verast bij een nieuw interieur bleek dat de reservering niet doorgekomen was maar er was een tafel. App geïnstalleerd en bestellen maar wat opvalt is dat het personeel jong en onervaren is. Gastheer is niet vriendelijk en vooral bij vriendjes populair aan het doen. Het eten loopt door elkaar heen men kijkt net nog waar ze het neer zetten de druk lijkt erg hoog bij het bedienend personeel. Er bleek na navraag een storing op drankjes te zijn. Hierdoor miste wij een aantal rondes drankjes. Hier kon in eerste instantie geen compensatie voor zijn na aandringen kregen we korting bewust liet men je wachten op wissel geld want ook de pin deed het ineens niet meer. Voor mij de laatste keer moto suhsi helaas het eten is redelijk vaak slappe sushi die uit elkaar valt sfeer is slecht en service beneden peil. Helaas geen echt sushi restaurant voor mij.