1. Eenmaal aangekomen op de gereserveerde tijd was het heel druk in het restaurant en werd er aangegeven dat er niet gereserveerd was en dat dit niet de fout was van het restaurant maar van de website eet.nu. Ook was er geen plek en werd mijn telefoonnummer opgeschreven, als er plek was met ongeveer 20 minuten zou er gebeld worden en konden we terug komen. Zo doende gingen we ergens de kroeg in om te wachten, echter zijn we nooit terug gebeld en maar ergens anders gaan eten en zelf gereserveerd via de rechtstreekse website.

1. Hallo Lisa,
    Wat vervelend dat de reservering verkeerd over is gekomen. Helaas konden wij u niet gelijk een vervangende plek aanbieden, ivm de drukte rondom Dickens. Op het moment dat wij een plek vrij hadden, hebben wij u meermaals geprobeerd te bellen, alleen ging deze gelijk door naar de voicemail. Het is voor ons niet de bedoeling geweest om u dit gevoel te geven, hiervoor ook onze excuses.
    Hopelijk zien wij u alsnog binnenkort terug en zorgen wij dat niet nogmaals gebeurd.

Met vriendelijke groet,
    La Cantina