La Cantina laten bezorgen?

Online eten bestellen

1446197829 86
1467522005 86
1520832445 82
1702087941 81

1. Het eten was erg goed, zeker voor die prijs! De pizza's hebben een lekker dunne bodem. De bediening was vriendelijk.

2. Afgelopen dinsdag heeft onze dochter van 13 hier met vriendinnen gegeten. De meiden vroegen of ze een aantal pizza's mochten delen. Dat mocht. Na het bestellen kwam de serveerster ineens vertellen dat het zgn. consumptiebeleid niet toestond dat er minder pizza's werden besteld dan het aantal personen.

Iedereen moest dus een eigen pizza bestellen. Vervolgens werd de kaart weggehaald. De meisjes (met beperkt budget) konden niet meer narekenen of ze wel genoeg geld hadden voor de bestelling.
    Vervolgens hebben ze zeer lang moeten wachten op hun eten en werden ze onvriendelijk behandeld.

Geen reclame voor la Cantina, kijk ook even wie er voor je zitten en pas je daar een beetje op aan!

3. Miriam Holthuis

Top restaurantje met top eten en service!!!
    Mijn favoriete in Deventer!!

4. Gelukkig waren we vroeg, lekker rustig. Maar na 18 u werd t erg, te druk voor ons. Slechte akoestiek, schuivende stoelen en blèrende kinderen.
    Het dessert wilden we niet meer nuttigen bij u..
    Ik kom niet meer terug, ondanks dat de pizza lekker was.

5. We aten vanavond bij Cantina. Kregen amper drinken aangeboden. Toen we aan dessert toe waren werd gevraagd of we koffie/thee wouden. Vroegen dessert kaart. De bediening stond met zijn allen aan de bar en kwamen geen bestelling opnemen. Toen besloten te betalen. Ze vroegen ons of alles naar wens was. Onze klacht voorgelegd. Helaas werd hier niets mee gedaan. Pizza was vet en niet krokant

2,3
  6. Annet Otten

Heel lekker gegeten! We waren vroeg, dus we hoefden niet lang te wachten. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug!

7. Eenmaal aangekomen op de gereserveerde tijd was het heel druk in het restaurant en werd er aangegeven dat er niet gereserveerd was en dat dit niet de fout was van het restaurant maar van de website eet.nu. Ook was er geen plek en werd mijn telefoonnummer opgeschreven, als er plek was met ongeveer 20 minuten zou er gebeld worden en konden we terug komen. Zo doende gingen we ergens de kroeg in om te wachten, echter zijn we nooit terug gebeld en maar ergens anders gaan eten en zelf gereserveerd via de rechtstreekse website.

8. Koeno van der Schuur

Lekker eten voor weinig!

9. Het eten was prima maar we hebben ruim een uur op onze pizza zitten wachten. Je krijgt niet de mogelijkheid om te reserveren, personeel ontwijkt vaak oogcontact met de gasten. Wat enigszins begrijpelijk is ivm de drukte, maar wel storend. Bovenal was het personeel was zeer onvriendelijk en reageerde erg brutaal en opgefokt toen wij bij het afrekenen aangaven dat het wel redelijk lang had geduurd allemaal naar aanleiding van de vraag of alles naar wens was geweest. Wij komen hier nooit meer terug, van het personeel mag je toch tenminste verwachten dat ze geen onnodige en ordinaire ruzie starten met gasten.

2,9
  10. Prima restaurant om in een goede sfeer van een smaakvolle, eenvoudige maaltijd te genieten.

11. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Pizza’s en pasta’s zijn goed vers en goed warm. Personeel is vriendelijk en gezellig. Wij gaan altijd met de familiedag daarheen en altijd leuk gehad. Volgende familiedag zijn we weer aanwezig!

12. Heerlijk eten voor een klein prijsje. De pizza’s zijn geweldig en het personeel is zeer charmant. Chaotisch maar op een gezellige manier chaotisch! Het is echt net Italië, wij komen er regelmatig! Absolute aanrader voor iedereen die verlangt naar een stukje Italië.

13. personeel zeer gestresst in de bediening. drie keer over gleed een bediende uit op de trap met een vol dienblad. Er wordt niet normaal gelopen maar op en neer de trap gestampt.
    Bovendien was het maar goed dat ik telefonisch ook op de voicemail heb ingesproken om te reserveren want deze online reservering was niet opgemerkt. Men weet bij La Cantina niet eens dat men hier kan reserveren.

14. Heerlijk pizza’s voor een zeer schappelijk prijs! Bediening is zoals al vaker gezegd een beetje rommelig maar dat maakt het ook wel een gezellige sfeer. Volgens mij echt Italianen met de bijbehorende geluiden, chaos en temperament. Zeker voor de pizza’s een aanrader.

15. Het eten was erg lekker en snel geserveerd.
    De bediening was wat chaotisch, ze vergaten vaak dingen waardoor je er om moest vragen.
    Uiteindelijk klopte de rekening ook niet dit moest dus opnieuw geregeld worden bij de kassa.

16. Heerlijk eten en zeker niet duur👌

17. Lekker even een hapje gegeten, de kwaliteit pizza, bodem, smaken en ingrediënten waren goed van smaak en vooral nog erg warm bij het serveren. Vooral de prijs was geweldig voor wat je krijgt.
    Enige nadeel, wij zaten boven en de afzuiging werkt niet super goed, waardoor alle kleding in de was kon nadien.

Zeker een aanrader.

18. Iets waar we altijd naar uitkijken als we weer in Deventer zijn. Hier kan niemand in Nederland aan tippen. Alleen in Italië kunnen ze het evenáren.

19. Geweldig restaurant, snelle service.
    Gewoon helemaal top!

20. Hans Fettelaar

Rommelig maar gezellig. We hebben 2x moefen verhuizen voor we aan de gereserveerde tafel zaten. De lasagne was super en de kosten zeer laag.

21. Dirk van der Meulen

Heerlijk om in eigen stad op straat te kunnen eten. De zomer helpt mee, maar La Cantina maakt het mogelijk!

22. Heerlijk gegeten voor weinig geld. Leuke ongedwongen sfeer!
    Komen zeker nog eens terug!

23. Heerlijk gegeten. Lekker relaxte sfeer. Aanrader!!

24. Henk Kamphuijs

De ervaring bij Le Cantina was heel goed.
    We vroegen, omdat de muziek hinderlijk was voor een persoon uit ons groepje, of we een andere tafel konden krijgen en dat werd direct geregeld en het eten was prima. Het eten zag er goed uit en was erg lekker. Vooral de salades waren heel goed.
    Henk.

25. Fam julius

Beetje klein sfeer kan gezelliger beetje oude prutmeubels en een tafel pal voor de toiletdeur.
    Verder lekker gegeten, goedkoop en vriendelijke bediening.

26. Wim Roeterdink

Lekkere pizza's voor heel schappelijke prijzen. Vlotte bediening.

27. Marleen Wanrooij

Was heerlijk, kon de pizza niet op en de helft werd netjes ingepakt. Het plekje boven vond ik niet echt gezellig. Ga nog een keer, maar wil wel beneden zitten. Vriendelijke bediening en spot goedkoop.

28. Helaas een slechte ervaring. Veel lawaai, o.a. van de geluidsspeaker die in ons oor tetterde. De serveerster was uitermate slecht en probeerde dit op ons te verhalen door te vragen of wij soms uit het buitenland kwamen, want we waren niet te verstaan. Wij komen gewoon uit Utrecht, en spraken ABN.
    Het brood wat je vooraf krijgt, was erg oudbakken. De uiensoep vreselijk zout en de pizzabodem zo dun dat deze door de vulling een grote slappe hap was geworden. Leek meer op een bord dikke soep met korst. Jammer, want de ingrediënten van de vulling waren (grotendeels) wel vers. De Latte Macchiato die ik aan het eind bestelde (dessert heb ik me niet aan gewaagd) was een soort lauwwarme milkshake met een vleugje koffiesmaak, bah. Gerechten komen niet tegelijk op tafel, dus terwijl je wacht tot je medegasten ook iets te eten krijgen (en dan hopelijk het goede gerecht) wordt de rest koud.
    Bediening zeer matig; letten niet op als je probeert om nog iets te drinken te bestellen. Zelfs zo erg dat je ze letterlijk aan de mouw moet trekken om aandacht te krijgen. De borden worden aan een kant van de tafel gewoon doorgegeven i.p.v. er even omheen te lopen om uit te serveren. Ondanks dat het er vrij krap ingedeeld is, had dit bij onze tafel heel goed gekund. Wij waren door anderen uitgenodigd, maar als het aan mij ligt, was dit eens maar nooit meer.

2,2
  29. L. Dooijewaard

We komen al jaren mijn verjaardag vieren bij La Cantina en dit bevalt altijd goed.
    Lekker eten en goed betaalbaar!

30. Geralda van Klinken

Heerlijk gegeten. Super!!!

31. Gisteravond lekker gegeten bij la Cantina. Super Calzone en mijn gasten een pizza. Iedereen blij.
    Ik had dorst en vroeg of ik een glas kraan water mocht. Vervolgens kregen we een fles vol water en 3 glazen.
    In de meeste duurdere restaurants doen ze moeilijk over kraan water. Ben je verplicht een spa blauw te kopen. Ik irriteer me hier altijd mateloos aan. Heerlijk dus hoe dat gaat bij la Cantina, Super goed.

32. Even snel een pizza en drankje gehad bij Cantina. Voor de prijs zeker het geld waard.

33. Gezellig, knus restaurant met heerlijke pizza's voor een prima prijs!!

34. Erg leuk restaurant voor een lage prijs. Goede kwaliteit van de pizza's. Ruimte om te zitten is wat aan de krappe kant. Maar dit geeft wel een extra knus sfeertje voor degene die dit kan waarderen.

35. Prima pizza's voor een redelijke prijs.

36. Annette Perdeck

Wij wonen in de randstad, komen wel eens in Deventer en gaan dan áltijd in La Cantina eten. Goede, lekker drukke sfeer, heel goede prijs/kwaliteit verhouding en nooit lang wachten op het eten. Binnenkort gaan we weer.

37. Wij komen regelmatig bij La Cantina. De pizza's en pasta's zijn erg lekker, alsof je in Italië een pizza eet. De service is soms wat matig. Duurt vaak lang voordat ze langs komen om drinken op te nemen. Ik verheug me er elke keer weer op om daar een pizza te mogen eten!

38. Chantal

39. Lonneke

Heerlijke pizza's.

40. Vanavond heerlijk gegeten voor een hele vriendelijke prijs. La Cantina is een gezellig restaurant met een goede service!

41. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening, ik kom zeker weer!

42. Dit is de Pizzeria voor iedereen die het leuk vindt om in Italie een pizza te eten.
    Het is er net zo chaotisch, de bediening is net zo Italiaans, de stoelen zijn net zo gammel, de plaatsen zijn net zo klein, de gelegenheid is net zo rumoerig, de wijn is net zo lekker, de kok Salvatore is net zo gepassioneerd, er klinkt net zoveel Italiaans geroezemoes, het personeel is net zo onvoorspelbaar, de pizza's en pasta's zijn onovertroffen en de prijs is net zo laag!
    Haal je vakantie gevoel weer eens op bij La Cantina, bij ons lukt het elke keer dat we hier pizza of pasta eten!
    Zorg wel dat je contant geld bij je hebt want pinnen kan je er nog steeds niet. Heb het hem meerdere malen geadviseerd om een pin machine te installeren maar helaas, Italianen en dan met name sardijnen zijn namelijk behoorlijk eigenwijs.....

43. Pizza's heerlijk, sfeervolle entourage en dat voor weinig. Jammer dat je er niet kan pinnen.

44. We zijn er al vele malen geweest, maar dit keer was het uitermate slecht. De bediening kreeg onderling in het restaurant ruzie, we moesten 1,5 uur wachten, terwijl de mensen die later binnen kwamen eerder hun gerecht kregen en toen we uiteindelijk de pizza's en de pasta en sla hadden was dit super slecht. De pizza's waren vettig, we hadden salami pizza's we hebben ze nog nooit zo vettig gehad, de sla was oud en de olijven waren uitgedroogd. De conclusie, we gaan hier niet meer heen.

45. Ik kom in dit restaurant regelmatig en kan alleen maar zeggen fantastisch. Iedere keer verbaas ik mij over de constant goede kwaliteit van het eten. Bijzonder is het feit, dat je kan aangeven wat je graag op de pizza hebt buiten de kaart om. Aanbeveling Quartro stazzione speciaal zonder paprika met anjovis en kappertjes. Staat niet op de kaart. Personeel is altijd vriendelijk. Relatief goedkoop eten en goede kwaliteit.

46. Linda 19 punten

Gisteren een Pizza Pepperoni besteld bij La Cantina. Ik verwachte, zoals ik een pizza bij elke andere pizzeria of supermarkt koop, een pizza te krijgen met een scherpe variant van salami. Ik kreeg echter een pizza peperoni (met alléén paprika). De naam is niet erg handig dus.

Toen wij terug gingen had de medewerkster ons uitgelegd dat wij wel de goede pizza hebben gekregen. Maar omdat wij vol bleven houden dat we toch een andere pizza wilden of ons geld terug wilden kregen wij van de eigenaar te horen en ik quote: 'Dan had je maar beter op de kaart moeten kijken, er staat duidelijk dat er peperoni op zit. We hebben alleen geen kaart aangeboden gekregen, dus in feite konden wij dit niet weten.

We hebben geen geld terug gekregen en ook geen nieuwe pizza gekregen. Erg jammer van de slechte service.

47. Lekkere pizza's en pasta's. Niet echt geschikt voor een avondje romantisch dineren. Gezellig personeel!

48. Goede en goedkope pizza's!
    Hoe je het hier hebt, hangt af van je verwachtingen. Het is er gezellig maar wil je een romantisch diner, dan raad ik het af.
    Service is meestal prima een enkele keer wat lang gewacht waar die ene serveerster dan niet zo veel om leek te geven, maar ja, dat is niet perse representatief en dat mag bovendien de pret niet drukken. Ik ben het vooral eens met Jos: Lekker Italiaans sfeertje, beetje sjofele uitstraling, maar dat maakt het nou net leuk.
    Perfect voor een avondje uit eten met vrienden.

49. jos 5 punten

Wij gaan hier regelmatig een pizza eten.
    Prima tent, goede bediening en vriendelijk personeel.
    Lekker italiaanse sfeertje beetje sjofele uitstraling maar dat maakt het nou net leuk!!!!!

50. We halen altijd de pizza's. De prijs is keurig, 6,00 per stuk, ongeacht welke soort. De smaak is geweldig, beste pizza's van Deventer en omstreken. Niet alleen volgens ons, ook volgens verschillende vrienden en collega's!

51. Na een borrel zijn we met 13 man pizza gaan eten. De reservering was in ieder geval goed gegaan en het was geen enkel probleem dat er een extra persoon mee kwam. De service was niet goed: het eten en drinken kwam niet gelijktijdig op tafel en er was zelfs een pizza vergeten. Ook kwamen ze niet genoeg langs om drinken op te nemen.

De pizza's waren goed, zeker in verhouding met de prijs. De pizzabodem was niet de beste. Om echt een lekkere pizza te eten kun je beter een andere pizzaria in Deventer kiezen, maar daar zijn de prijzen ook hoger.

Verder vind ik het wel lastig dat je er niet kan pinnen.

6,7
  52. Dennis Verhagen

Zoals altijd uitstekend. We komen hier bijna iedere 2 weken wel eens eten. Het eenvoudige maken dit of je in een klein restaurantje in Italië bent. De prijs kwaliteit is uitstekend.

53. Violeta

Wij komen hier vaak op de donderdagavond voor een hapje en een drankje. Wij vinden de sfeer leuk, bediening prettig; vooral omdat het niet perfect is. Het gebeurt allemaal met Italiaanse passie. Een echte italiaanse familie die het beste probeert te geven. Het eten vinden wij heerlijk! De prijs is prima! Waar kan je nog voor een hapje en een drankje terecht voor ongeveer 10,- p.p? Wij zijn vaste klant!

54. Ik heb hier een pizza "Salame" opgehaald en thuis opgegeten. Bij het ophalen was de service niet om over naar huis te schrijven. Ik nam de pizza mee, liep naar buiten en moest zelf dag zeggen.

Het viel me op bij deze pizza dat de 'korst' erg slap was. Dit waarschijnlijk door overtollig gebruik van melk en/of boter in dit deeg. Ook viel me tegen dat deze kaas gewoon Nederlands was. Net als de salami op mijn pizza. Verder was de smaak erg goed en -integendeel van andere recensies - dreef de salami niet in het vet.

Ik vond het wel erg lekker!

55. Vanwege de positieve verhalen hier vanavond gegeten met zijn vijven, allen pizza. Het duurde ruim een uur voor we ons eten kregen.

Het eten zelf viel helaas ook erg tegen. Vier van de vijf pizza's waren echt veel te zout, een was zo enorm zout dat diegene er nauwelijks van gegeten heeft en dat terwijl zij een behoorlijke zout-liefhebber is. Een pizza met salami dreef in het vet en de bodem was zwart. Een enorme tegenvaller, we zijn ook niet gebleven voor een toetje, wij hadden het wel gezien. Bij het afrekenen het teveel aan zout genoemd, enige reactie was, ja die met ansjovis zijn altijd zout. Ja, ja.

De kruidenboter bij het brood was trouwens ook niet om over naar huis te schrijven.

Qua interieur heeft het iets studentikoos, best ok. Met de hygiene boven de keuken (plafond) was het slecht gesteld, overal stof en spinnewebben.

56. jaap 12 punten

Beste pizzaria van Deventer! Zeer goede bediening erg vriendelijk en alert. De pizza's zijn ook fantastisch, gaan we zeker vaker doen! Voor 5.50 pizza en pasta voor 7.50. Prima prijs!

57. ...voor de sfeer, poes pas en decadente obers hoef je niet bij La Cantina te zijn. Voor een hele lekkere pizza, voor een nog betere prijs ben je wel aan het goede adres. Ik kom er al enkele jaren en krijg altijd een fantastische pizza voor geschoteld. Vaak afhalen, gezien ik de sfeer niet erg prettig vind om even te gaan zitten.

58. linda & lisa

Voordat de museumnacht begon wilden we nog even wat gaan eten in de Deventer binnenstad en kwamen toevalling voorbij dit kleine restaurantje.
    Alles wat er in de vorige recensies staat is waar, vooral waar het de kwalititeit van de pizza's en het vriendelijke personeel bertreft, echt een toppertje! We kregen echt even een heerlijk zorgeloos vakantiegevoel.

Gaan er zeker nog wel vaker naar toe.

59. Vaak valt het uit eten gaan tegen en ben je klauwen met geld kwijt voor veel poeha en matig eten. Dan eten we liever thuis! Maar voor een no nonsense pizza, gewone lekkere rode wijn en een echt roerig Italiaans gevoel, moet je gewoon met het hele gezin naar La Cantina in Deventer.

Aanrader: pizza met mozzarella, zwarte olijven en rucola...zonder geraspte Hollandse kaas!

Lekker en gezellig gewoon!

60. Echt een plek naar ons hart! Je wilt er eigenlijk geen reklame voor maken, bang dat iedereen de ongekunstelde sfeer en de voortreffelijke pizza's gaat ontdekken; het is er nu al vaak dringen om een plaatsje te vinden....

61. Italiaanser krijg je het niet.

Enigzins chaotisch en vaak lange wachttijden, maar met stip de allerbeste pizza's van Deventer en omstreken. Daar kom je voor.

Uitstraling: schmutzig.

Bediening: a la MTV's 'Jersey Shore'

Pizza's: onovertroffen.

62. Super restaurant, ga d'r over een half uur weer eten!

63. Briyes

64. Gisterenavond weer geweest. Van te voren gereserveerd want het is altijd druk!

De vulcano was weer super! Veel knoflook, uien en scherp!

Gratis biertje gekregen. Personeel is direct maar superaardig.

Gratis mandje met brood en kruidenboter bij binnenkomst.

Dicht bij de pizzaoven gezeten en de kok heeft plezier in het werk.

Net een volle huiskamer met eters. Je moet er van houden en dat doe ik!

65. De pizza is erg goed, de Vulcano is favoriet hier!

Zeer vriendelijke kok! Hij was erg alert op onze tafel, erg leuk.

Het bedienende personeel komt echter erg ongeïnteresseerd over.

Ook komt het niet erg netjes over om het keihard over gasten te hebben in een halfvolle zaak.

De zaak is klein maar wel gezellig.

Prijs is prima.

66. bo stempher

Je kan hier heerlijk eten, voor een hele mooie prijs, het restaurant ziet er gezellig uit en het personeel is erg vriendelijk. Top restaurant! Mmmmmm.

67. Vandaag weer hier gegeten.

En als vanouds uitstekend.

Helaas kun je hier niet meer zo binnen lopen, dus maar even reserveren.

Prijs kwaliteit uitstekend!

68. Yvonne + Harry

Een goeie ambiance. Op de bovenverdieping heerlijk met z'n tweeën kunnen genieten van verrukkelijke pizza's tegen een zeer betaalbare prijs. Ook heel goeie pizzabodem. Bediening was ook heel gezellig en correct. Een prima plek om met z'n tweetjes een begin van de avond te starten. We komen zeker terug!

69. Mede door de goede recensies op internet hebben we gisteren geprobeerd om hier te gaan eten, erg onvriendelijke behandeling gekregen, boven was nog plaats genoeg maar dat was afgesloten, dan moest je maar wachten tot er iemand uitgegeten was. Dat werd ook verteld waar de mensen die nog aan het eten waren bij zaten, ik zou dat erg hinderlijk vinden en niet meer op mijn gemak zitten eten.

70. Lekker en leuk, gastvrij en gezellig.

Echt een leuke plek om je te laten verrassen.

De keuken is heerlijk :-)

En het kelderluik? Houden zo! Alles houden zo, het is een onverwachte plek in geregeld Nederland.

Grandioso!

71. Altijd vriendelijk! En de beste pizza's van Deventer en de wijde omgeving. Zelfs de Italianen uit Zutphen komen er hun pizza's en pasta's halen en dat wil wat zeggen!

72. Het eten is er heerlijk, de prijs is geweldig, de sfeer is er gezellig.

Maar we moesten ongelooflijk lang wachten op onze pizza's, we hebben in totaal 2 uur gewacht!

Gelukkig was het eten lekker!

73. Eet hier om de 2 maanden en elke keer weer leuk. Het is lekker goedkoop en kwaliteit van het eten is goed. Sfeertje is typisch Italiaans en bediening sluit aan bij dat sfeertje. De pizza's vind ik heerlijk vooral Caprese en Salami, maar de Calzone moet je ook echt een keertje proberen. De pasta's zijn ook zeer goed, vooral tortellini doet het goed bij mij. De lasagna duurt altijd even, maar het is het wachten waard en tijdens het wachten hebben ze heerlijk brood met kruidenboter. Kortom, gezellig, leuk, vriendelijk restaurant.

74. Ik heb tot nu toe alleen afgehaald bij La Cantina.

De pizza's zijn lekker, alleen drijven ze in het vet. Ze zijn wel goedkoop in vergelijking met andere pizza afhaalservices.

Ze zouden wat vriendelijker mogen zijn, de keuken is open en er wordt nogal hard Italiaans getetterd wat je niet kan verstaan, zou prettig zijn als er in het bijzijn van klanten gewoon Nederlands wordt gesproken.

75. Wij zijn regelmatig terug komende gasten en we blijven onder de indruk van dit restaurantje. Een vriendelijke bediening, een gezellige sfeer en bovenal goed en heerlijk eten met verse ingredienten. De prijs is ook zeer vriendelijk. Inmiddels is er een bovenetage en een nieuwe kaart bijgekomen. De wachttijden zijn er dus niet minder van geworden, maar elke minuut blijft werkelijk het wachten waard. Kortom: echt genieten op z'n Italiaans!

Alla prossima volta!

76. De lekkerste pizza van Deventer in een gezellige sfeer.
    Je moet altijd 20 minuten later komen dan ze zeggen, maar het wachten is zeker de moeite waard en goedkoop is het ook.

77. Prima pizza's, gezellige mensen en alleen deze maand alle pizza's voor 5,-!

78. Héérlijke pizza's!

Superverse ingredienten, perfect deeg én voor een heel klein prijsje!

79. gino puddu

Buonissimo! De lekkerste pizza en pasta van heel Nederland!

80. Heerlijk eten voor een onwaarschijnlijk vriendelijke prijs. De tafeltjes en stoelen zijn wat krakkemikkerig, maar het is allemaal uitermate gezellig. La Cantina is een prachtige plaats om lekker (en goedkoop) te genieten van een fijne pizza of pasta - aanbevolen!

81. ik heb er al meerdere keren gegeten over 2 jaar tijd en deze pizza's blijven de lekkerste van Deventer !!

82. Nol Hassing

veni tutti! Super pizza's! Je waant je in Napels!

83. Super goede pizza's! Alleen duurt het vaak iets langer dan aangegeven, maar de beste pizza's van Deventer!!!!

84. De beste pizza's van Deventer!! Wel even zelf ophalen, laten bezorgen is belachelijk duur (doe er iets aan!!).. Ook moet je er altijd mee rekening houden dat de Pizza's 10 minuten later klaar zijn dan beloofd.. Maar ja, dan heb je ook wat!